• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خب پس اگه مال همه اینطوری بوده خیلی بهتره باز اینطوری بهتر میشه کاری کرد
همون که گفتم فردا حتما حتما هم به مدیر مدرسه خودتون هم مدیر حوزه خبر بدین بازم تاکید میکنم نذار زمان زیاد بگذره
درست میشه ;)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Poorya - 4 :
تناسب گرفتم شد 27% :D زیاد دیگه به نمره و معدل و ... گیر ندین
مرسی
خوب اینطوری اگه تو کنکور 50 درصد بزنم
از 70 میشه 35 درصد
با این 27 هم میشه 62 درصد
خوبه :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ولی به احتمال زیاد تاثیر امتحان نهایی برای کنکور 95 هم ، همون 25% هست .
 
سلام
به نظرتون واسه ریاضی پایه چه کتابی خوبه ??
تخته سیاه ، فار ، نشر الگو (تست دیف + ریاضی پایه ) ? :-?
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Poorya - 4 :
ولی به احتمال زیاد تاثیر امتحان نهایی برای کنکور 95 هم ، همون 25% هست .
ظاهرا جديه قضيه زياد شدن تاثير :((
بياين يه كمپيني چيزي درست كنيم كه تاثيرشو زياد نكنن :D
باور كنين زياد شدنش به ضرر همس،من هزار تا داستان در مورد حق خوري ها حين تصحيح شنيدم،،
چرا نظر مارو كسي نمي پرسه؟؟؟
برا خود شيريني و اينكه مثلا بگن در زمان ما پايه هاي غول كنكور سست شده ميان اين كارا رو مي كنن،با آينده ما بازي مي كنن :-L
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

حق‌خوری ها فقط حین تصحیح نیست البته :-"
از یه جا به ما خبر رسید سه شنبه میخوان جلو آموزش پرورش تهران (میدون فلسطین) بچه ها اعتراض کنن :-" پارسال هم از این اعتراضا زیاد بوده هیچی هم نشد :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Nadiye :
حق‌خوری ها فقط حین تصحیح نیست البته :-"
از یه جا به ما خبر رسید سه شنبه میخوان جلو آموزش پرورش تهران (میدون فلسطین) بچه ها اعتراض کنن :-" پارسال هم از این اعتراضا زیاد بوده هیچی هم نشد :-"
ما كه نمي گيم نمره زياد كنن،فقط مي خوايم تاثيرش زياد نشه ،فك كنم اگه اعتراض درست حسابي شكل بگيره كوتاه بيان
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

فکرنکنم میانگین هیچ درسی شونزده باشه ، میانگین ریاضی 92 که 9 بوده : /
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام بر دوستان عزیز
امتحانات نهایی هم به پایان رسید...
عمری است که می گذرد! :D :D
.
.
.
.
.
الکی مثلن تز ادمای عرفانی گرفتم!

درسته امتحان نهایی مهمه ولی نه دیگه اینقدر که جو میدیم! کاش امتحان نهایی ها رو از نظر کیفیت بررسی می کردیم!
.
.
.
اخه امتحان نهایی کیفیت دارععع :)) :))

چقدر ضد و نقیض حرف زدم!
انشالله یک هفته بعد از نهایی شروع برای کنکور!
.
.
.
.
راه بسیار است...

به امید موفقیت همگی
یاعلی
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Anne.shirley :
کدوم مجله ؟؟؟
همون خلاصه زبان که گاج میده :D آخرامتحان جلوی در حوزه ی ما میدادن :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از incognito :
اگه واسه اون ضابطه قدر کسینوس نذاریم بجاش بنویسیم +و - کسینوس نمره کم میکنن؟
خب بستگی داره کسینوس چند باشه
بستگی به مصحح داره :) احتمالاً نمره بدن :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

یکی کلید ریاضی رو بذاره.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Poorya - 4 :
ولی به احتمال زیاد تاثیر امتحان نهایی برای کنکور 95 هم ، همون 25% هست .
اره بچه ها ب احتمال خیلی قوی همون 25 ،اگه بیشتر از این بشه دیگه اون موقع تعادل بهم میخوره درسای سوم خیلی تاثیرشون زیاد میشه
ما تو کنکور 3 پایه امتحان میدم ن ی پایه ک روش بخوان تمرکز کنن
از ی منبع خیلی موثق(؟)شنیدم ب احتمال زیاد سال بعد برا ما نهایی چهارم 10 درصد تاثیر پیدا میکنه
امسال سنجش خیلی میخواست اینکارو بکنه اما خب نتونست
و احتمالا سر ما اجرا میشه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از incognito :
اره بچه ها ب احتمال خیلی قوی همون 25 ،اگه بیشتر از این بشه دیگه اون موقع تعادل بهم میخوره درسای سوم خیلی تاثیرشون زیاد میشه
ما تو کنکور 3 پایه امتحان میدم ن ی پایه ک روش بخوان تمرکز کنن
از ی منبع خیلی موثق(؟)شنیدم ب احتمال زیاد سال بعد برا ما نهایی چهارم 10 درصد تاثیر پیدا میکنه
امسال سنجش خیلی میخواست اینکارو بکنه اما خب نتونست
و احتمالا سر ما اجرا میشه

وای نه دوباره نهایی با تاثیر تو کنکور ~X( X-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام
به نظرتون واسه ریاضی پایه چه کتابی خوبه ??
تخته سیاه ، فار ، نشر الگو (تست دیف + ریاضی پایه ) ?
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

شما این جا پست نهایی میدین یا کنکور؟! :-"

تست دیف ؟!!!برا نهایی سوم! :))
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از incognito :
اره بچه ها ب احتمال خیلی قوی همون 25 ،اگه بیشتر از این بشه دیگه اون موقع تعادل بهم میخوره درسای سوم خیلی تاثیرشون زیاد میشه
ما تو کنکور 3 پایه امتحان میدم ن ی پایه ک روش بخوان تمرکز کنن
از ی منبع خیلی موثق(؟)شنیدم ب احتمال زیاد سال بعد برا ما نهایی چهارم 10 درصد تاثیر پیدا میکنه
امسال سنجش خیلی میخواست اینکارو بکنه اما خب نتونست
و احتمالا سر ما اجرا میشه
امسال مثل سالای قبل این چنین شایعه میشنوین
الان پیدا نکردم اگه پیدا کردم لینک میدم سال 94 و 93 بچه های سایت دقیقا این حرف که پیش دانشگاهی تاثیر 10% داره از یک منبع موثق شنیدن ولی نشده
فک کنم اشکال از منابع بچه هاس
یا مثلا اگه شنیدین امسال زمین برای زیرگروه یک ضریب میگیره یا دفترچه زمین امسال جدا میشه حتی اگه از یک منبع خیلی موثق شنیدین باور نکنین چون هرسال کنکوریا سایت همین بحث میکنن
ولی اینا در حد همون شایعست
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

استرسای زبان خیلی بده
کسی راهکاری نداره ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از !.!Hamid :
استرسای زبان خیلی بده
کسی راهکاری نداره ؟


تو خط سفید چند تا راهنمایی کرده اگه خط سفید نداری بگو تا از صفحه ها عکس بگیرم بفرستم


+من مشکلی با امتحان زبان ندارم من مشکلم فایناله کانونه که چهارشنبه دارم ( high3 )

+ من نمیتونم به پاسخ نامه جبر نگاه کنم ولی اگه سوتی نداده باشم 20 میشم :| چه قدر دیر یه امتحانو خوب دادم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا