ali jahangiri
کاربر فوقحرفهای

- ارسالها
- 1,090
- امتیاز
- 8,422
- نام مرکز سمپاد
- شهید قدوسی
- شهر
- قم
- مدال المپیاد
- طلای المپیاد دانشجویی -مکانیک
- دانشگاه
- شریف
- رشته دانشگاه
- مکانیک
پاسخ : 21 تیر ماه، روز ملی عفاف و حجاب
یه مثال واضح
سبد کالا
سبد کالا حقیقتا هدفش اونی نبود که اجرا شد
اجرای به شدت بد و نا مناسب ، تحت هیچ عنوان هدف از اون طرح رو نمیتونه مخدوش کنه
پس در مرود منظور اصلی تون ، بهتره یه مقدار منطقی تر نگاه کنیم
"اجرا بده و خوب نشده در این سال ها ، پس بنابراین اینا اهدافشون شوم و کثیفه" این غیر منطقیه
مطلب دوم هم که میگید برخورد به خاطر کار فرهنگی کار غیر اخلاقیه ، اصلا در قالب حکومت داری قابل قبول نیست . همون طور که هیچ حکومتی ، هیچ حکومتی رو نمی تونید پیدا کنید که هیچ گونه محدودیت فرهنگی در جوامعش نداشته باشه . چه آمریکا چه ایران و چه دیگر کشور ها
این مطلبی که میگید من احساس میکنم از روی دلیل و منطق نیست . چرا که پایه ی حکومت داری ، اخطار و تذکر در تمام مسایلی هست که مخالف رویه ی اون ممکلته
حالا شما ممکنه به عنوان یه شخص نظرتون این باشه که به خاطر فرهنگ هیچ برخوردی جایز نیست
خب نظرتون محترمه . ولی طبیعتا برای هیچ حکومت داری منطقی نیست
نه خب حرفتون خیلی غیر منطقیهبه نقل از نیلوفـر :بله، در خلال پستم گفتم که من با اصل قضیه مشکل دارم و تفاوت عقیدتی داریم که بحثش اینجا نیست؛ امّا منظور اصلی من در پست اینه که شما نمیتونید نحوهی اجرا رو در این مورد، از هدفش مجزّا کنید، دلیلش هم اینه که مردم توی اون جلسهای که شما میفرمایید نیستن و حضور ندارن؛ مردم اوّلین بار گشت ارشاد رو در خلال همین برخوردها میبینن و نمیشه انتظار داشته باشید فکر کنن پشت این برخوردها هدف مسالمتآمیزی وجود داشته که بعد از این چند سال، کماکان درست اجرا نمیشه، و کماکان هم تصاعدی زیاد میشن ونهای گشت ارشاد و برخوردها رادیکالتر.
آمریکا که هیچی، کلّ جهان هم اگر سر یک موضوع فرهنگی، با فردی مثل مجرم و جانی برخورد کنن، این کار زشت و غیراخلاقیه، و این تغییری نمیکنه. در آمریکا با قطعیت میدونم اگر برخورد توأم با توهین به فرد یا کسر شأنش صورت بگیره میشه اون پلیس رو بیچاره کرد؛ توی ایران هم بارها گفته شده اگر گشت ارشاد برخورد خیلی تندی کنه میشه شکایت کرد به نیروی انتظامی و برخورد میکنن، اگر چه من نمونهش رو ندیدم و نشنیدم، امّا میدونم این قانون هست.
یه مثال واضح
سبد کالا
سبد کالا حقیقتا هدفش اونی نبود که اجرا شد
اجرای به شدت بد و نا مناسب ، تحت هیچ عنوان هدف از اون طرح رو نمیتونه مخدوش کنه
پس در مرود منظور اصلی تون ، بهتره یه مقدار منطقی تر نگاه کنیم
"اجرا بده و خوب نشده در این سال ها ، پس بنابراین اینا اهدافشون شوم و کثیفه" این غیر منطقیه
مطلب دوم هم که میگید برخورد به خاطر کار فرهنگی کار غیر اخلاقیه ، اصلا در قالب حکومت داری قابل قبول نیست . همون طور که هیچ حکومتی ، هیچ حکومتی رو نمی تونید پیدا کنید که هیچ گونه محدودیت فرهنگی در جوامعش نداشته باشه . چه آمریکا چه ایران و چه دیگر کشور ها
این مطلبی که میگید من احساس میکنم از روی دلیل و منطق نیست . چرا که پایه ی حکومت داری ، اخطار و تذکر در تمام مسایلی هست که مخالف رویه ی اون ممکلته
حالا شما ممکنه به عنوان یه شخص نظرتون این باشه که به خاطر فرهنگ هیچ برخوردی جایز نیست
خب نظرتون محترمه . ولی طبیعتا برای هیچ حکومت داری منطقی نیست






