سلام پریناز؛؛)
تبریک میگم واقعا؛؛)
غیر از شغلی که الآن در نظر داری برای آینده ات، چه شغل دیگه ای رو میتونی متصور شی برای خودت؟
به علوم پایه علاقه داری؟ اگه آره کدوم رشته اش برات هیجان انگیزتره؟
درآمد چقدر برات مهمه؟
نظرت راجع به پزشکی چیه؟

سال کنکور سمپادیا زیاد میومدی؟

مفید بوده برات یا مضر یا خنثی؟

فک کنم رایان تدر گوش میدی اگه اشتباه نکنم.

نظرت راجع به ایشون چیه؟ بهترین آهنگش چی بوده برات؟
و مهمترین سوالم اینکه؛ چطور تونستی بدون فکر کردن به باورهای غلط جامعه در خصوص تاپ بودن برخی رشته ها به ویژه تو تجربی، ول کنی و بری دنبال علاقه ات؟ چه فکری باعث میشد که بری و چه فکری باعث میشد که پشیمون نشی؟
+توصیهای داری برای ما کنکوریا؟:د