• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

ابد و یک روز

  • شروع کننده موضوع
  • #1
ارسال‌ها
51
امتیاز
113
نام مرکز سمپاد
helli1
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
93
خیلی فیلم خوبی بود این فیلم.... خدایی یکی از بهترین فیلم هایی بود که تا به حال دیده بودم...چقدر بازیگرای خوبی داشت.... چقدر نوید محمدزاده خوب بود...
شماها هم این فیلم رو دوست داشتید؟
 

زهرا27

بریزءیس
ارسال‌ها
280
امتیاز
1,824
نام مرکز سمپاد
فرزانگان زاهدان
شهر
زاهدان
سال فارغ التحصیلی
93
دانشگاه
الزهرا_خواجه نصیر
رشته دانشگاه
کامپیوتر
پاسخ : ابد و یک روز

من اینکه محسن و لیلا راست میگفتنو دوس داشتم ولی واقعا فیلمی بود که هیچ لحظه ایش احساس آرامش نداشتی تمام مدت فیلم استرس و ناراحتی بود.منکه خیلی به اعصابم فشار اومد.آخرش که تموم شد گفتم آخیش
 

Arghavan S

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,191
امتیاز
17,146
نام مرکز سمپاد
---
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
0
پاسخ : ابد و یک روز

در کل؟ متوسط رو به ضعیف.
کاری به بازی‌ها ندارم که قوی بودن جداً؛
ملغمه‌ی ناموزون و شلوغ و ضعیف‌تری از استایل فیلم‌های رخشان بنی‌اعتماد و اصغر فرهادی و رضا کاهانی و امثاله بود. چه از نظر ژانر، چه اجرا، چه پرداختن به جزییات و غیره و‌ غیره. خرده‌داستانِ اضافی زیاد داشت. حتا چندین جا زیادی اغراق‌شده بود همه‌چیز؛ فیلم‌برداری بسیاااار سردستی و ناشیانه؛ موسیقی نامتناسب..
به نطر من اصل‍اً در حد این‌همه تعریفی که ازش کردن و انتظار داشتم نبود.
 
  • لایک
امتیازات: Lorca

کاربر حذف شده 8031

مهمان
پاسخ : ابد و یک روز

[۰/۵از ۴]
بهترین فیلم این دوره جشنواره بود به نظرم. فیلم روایت پر زوری داره. فیلم خیلی قابل بحث‌ه. خیلی! فیلمنامه به شدت قابل بحثی داره و کارگردانی هم همین طور. اگه کسی دیده باشه میشه بحث خوبی کرد راجع این فیلم.
فیلم یه مقدار توی شخصیت‌پردازی‌ها مشکل داره. و البته روایت‌های نادرست. که اینا باعث شده سعید روستایی توی کارگردانی هم دچار مشکل بشه. امّا به نظرم سعید روستایی یه کارگردانی خوبی می‌کنه واسه فیلم و یه فیلمنامه‌نویسی متوسط رو به پایین. در کل فیلم خوبی‌ه واسه سینمای ایران و برای یه کار اولی فوق العاده. من امیدوارم به این سعید روستایی.
 
بالا