- ارسالها
- 4,302
- امتیاز
- 39,851
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- لنگرود
- سال فارغ التحصیلی
- 1397
- دانشگاه
- همچنان بهشتی
- رشته دانشگاه
- معماری
پاسخ : یورو 2016

من ولز موخوام

ولز بهترهبه نقل از MorteZ :میشه مثلا فینال ولز با ایسلند باشه بعد ایسلند قهرمان باشه ؟؟؟![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

من ولز موخوام





سناریویی شد واسه خودش 




"
بعد از گل دوم که دیگه کاملا به هم ریختن و اصن نمیتونستن بازی کنن. غیبت رمزی به وضوح حس میشد. هیچکس نبود که توپ رو به بیل برسونه که موقعیت ایجاد شه. فقط 10 دقیقه آخر چند تا موقعیت خوب ایجاد کردن که اونام گل نشد 


