- ارسالها
- 107
- امتیاز
- 987
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- تبریز
- سال فارغ التحصیلی
- 1398
بهار
زندگی میباره از این اسم
زندگی میباره از این اسم






)+امید و ستاره^_^بهار
زندگی میباره از این اسم![]()
)

جدا یه چیز تاریخی گفتیحالا همه میخواین اسمای پرمعنا و مفهوم و خاص بذارین، ولی ده سال بیست سال دیگه اسم بچه های اکثرتون ممد و زهراست:)
رفع اسپم: رایحه.
اگه میشد، همه میفهمیدن مامانش اوتاکو بوده ~دختر صغرا . آوا . کبرا . ارام . هنا . ( چی میشد بشه بزارمش سنجو یا انیا یا ساکورا .. )
پسر اصغر . اکبر . ممد . علی اصغر . هاشم( چی میشد بزارمش ناروتو یا دراکن یا میکیِل.. )
