• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

میتینگ دورهمی‌های کوچیک تهران

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع Admin2
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
آقا کانکت چیه -__- مثلا دفعه بعد میان می‌گن جاتون خالی، سنگ‌-کاغذ‌-قیچی بازی کردیم :-"
قشنگ مافیا بازی کنین :‌))
:-کاسه‌داغ‌تر زِ آش

مافیا، باغ کتاب :-?
باغ کتاب، مافیا :-"

جای این غر زدنا دفعه بعد بیا :-w
 
قدیما رسم‌بود تو تاپیک میتینگ عکسشو میذاشتن
الان احتمالن عکس خوب نشده:))
و اینکه خوش گذشت
من باشم بد میگذره اصن مگه؟ ;;):D
 
قدیما رسم‌بود تو تاپیک میتینگ عکسشو میذاشتن
الان احتمالن عکس خوب نشده:))
و اینکه خوش گذشت
من باشم بد میگذره اصن مگه؟ ;;):D
ببین... شکلک درآوُردی عکس خراب شده :-"
تقصیر خودته :-"
 
جا این حرفا پاشو بیا میتینگو
 
اولا اینکه به آنیتا یه چیزی بگم : عوض این حرفا پاشو بیا ...
خب ...
20180111_172919.jpg

از راست به چپ :
@sanaph سنا ... حتما با س خونده بشه ... :)
@*aysan* آیسان
@mhmmdshirazi محمدمهدی
@pourya1377 پوریا
@امیرحسین امیرحسین :دی
@arvin.a آروین
خودم :دی
@MorteZ مرتضی
@صفر بتوان صفر ابوالفضل
خوش گذشت بچه ها ... :)
 
اولا اینکه به آنیتا یه چیزی بگم : عوض این حرفا پاشو بیا ...
خب ...
20180111_172919.jpg

از راست به چپ :
@sanaph سنا ... حتما با س خونده بشه ... :)
@*aysan* آیسان
@mhmmdshirazi محمدمهدی
@pourya1377 پوریا
@امیرحسین امیرحسین :D
@arvin.a آروین
خودم :D
@MorteZ مرتضی
@صفر بتوان صفر ابوالفضل
خوش گذشت بچه ها ... :)
یارو از هر ور ۱ متر خالی داره کادرشا بعد هی میگفت فشرده تر شید
 
من تا ۲۱ ام درگیر مقاله ام نمی تونم
از ۲۱ به بعد بذارید یه روز حتما
افتخار میدم میام :))
 
این جمعه میاید؟ 6 بهمن. یه جایی شبیه دفعات قبل.
من نمیتونم ... هم کار دارم هم دم امتحانه ... ولی خب جا و ساعتشو بگید شاید رسیدم یه سر بزنم بهتون ... :)
 
منم احتمالش زیاده که بیام
 
راستش واسه خودم یه کاری پیش اومده تا 5 عصر. بعد اون هم بگذارم دیر میشه واستون. میخواید ساعت 5 انقلاب باشید؟
 
Back
بالا