- ارسالها
- 1,241
- امتیاز
- 14,276
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- shk
- سال فارغ التحصیلی
- 0000
- مدال المپیاد
- متاسفانه به مدال نرسید :(
- رشته دانشگاه
- پزشکی
سنندج بعدم شمالدماااااااااااغ
مسافرت کجا میخواین برین؟
تو خونتون کی خیلی اذیتت میکنه ؟!
سنندج بعدم شمالدماااااااااااغ
مسافرت کجا میخواین برین؟
برادرمسنندج بعدم شمال
تو خونتون کی خیلی اذیتت میکنه ؟!
متاسفم که اینو میگم ولی همهسنندج بعدم شمال
تو خونتون کی خیلی اذیتت میکنه ؟!

چمیدونم یکی نیست که ...برادرم
مانتویی که الان میپوشی چه رنگیه؟
بغل کردن پسر خالم (نوزاده ها فکر بد نکنیدمتاسفم که اینو میگم ولی همه
دلت برای چی خیلی تنگ شده؟
)از اینایی که چرمهچمیدونم یکی نیست که ...
ولی کلا زرشکی _ قرمز نه خیلی جیغا_ کرمی شیری _ آبی
بیشتر چه جور کفشی میپوشی ؟
نمیدونم اسمش چی میشه 
حدود دو سال که نکردم و دوست هم ندارم بکنم چون خیلی بلند شدناز اینایی که چرمهنمیدونم اسمش چی میشه
موهاتو کوتاه میکنی؟
راسته بود سبز یشمی بود آستین حلقه ای یه نیم کت ام روش داشتحدود دو سال که نکردم و دوست هم ندارم بکنم چون خیلی بلند شدن
آخرین لباس مجلسی که خریدی چجوری بود؟
شاید تابستونراسته بود سبز یشمی بود آستین حلقه ای یه نیم کت ام روش داشت
کِی عروسی دارین ؟(پیش رو)
عیدشاید تابستون
آخرین عروسی که رفتی عروسی کی بود ؟
راسته بود سبز یشمی بود آستین حلقه ای یه نیم کت ام روش داشت
کِی عروسی دارین ؟(پیش رو)
یه عروسک خرس دارم که عزیز برام خریده شبا بغلش میکنم میخوابم اونعید
کی همدمته؟
بله فراوونتو و ثمین
تا حالا کسی زدت ؟!
تا الان ؟!بله فراوون
مقدسترین لحظه زندگیت؟
بلهتا الان ؟!
لحظه به دنیا اومدنم شاید!

با زنم تو یه جای دور افتاده توی جنگل پیش رود خونه دور از شلوغی و شهر یه زندگی آروملحظه به دنیا اومدنم شاید!
بهترین لحظه ای که دوست داری در آینده بسازی ؟
میزنم تو دهنش !!!با زنم تو یه جای دور افتاده توی جنگل پیش رود خونه دور از شلوغی و شهر یه زندگی آروم
اگه جا اون ۱۶ نفر بودی ک معاون مدرسه کارشونو ساخت چیکار میکردی؟
۶۳استانمیزنم تو دهنش
میزنم تو دهنش !!!
بد ترین رتبت?


سعی میکنم بهش توضیح بدم و اگه نفهمید عوضش میکنم( اگه مقدور باشه)۶۳استان
اگه بفهمی عزیزترین آدم زندگیت درموردت دچار سوتفاهم شده و به شدت از دستت ناراحته و حاضر نیس به حرفات گوش بده چیکار میکنی؟
