- ارسالها
- 179
- امتیاز
- 884
- نام مرکز سمپاد
- .
- شهر
- .
- سال فارغ التحصیلی
- 0000
تو ایران زاده شدم و اینکه کروموزوم y دارمشاید سخت ترین تصمیم همه مون وقتی بود که ازمون پرسیدن میخوای زندگی کنی و ما قبول کردیم...تو زندگی اصولا نمیذارن ما تصمیم بگیریم^~^
بدترین اتفاقی که افتاده براتون چی بوده؟...




":