• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

قفسه کتاب معرفی کتاب بنویسیم

ارسال‌ها
4,302
امتیاز
39,846
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
لنگرود
سال فارغ التحصیلی
1397
دانشگاه
همچنان بهشتی
رشته دانشگاه
معماری
به نظرتون چه جوری باید معرفی کتاب نوشت؟
یه معرفی کتاب خوب چه جزئیاتی رو داره؟چی نداره؟
برای معرفی نوشتن از کتابای داستانی و غیر داستانی چه تفاوت هایی می شناسین؟

نظرتونو بنویسین. ><
 
یه معرفی خوب معرفی هست که اسپویل نکنه( من مطمئنا تو این مورد اصلا تخصص ندارم).
مخاطبو تشویق به خوندن بکنه و در حدی طولانی نباشه که خواننده نخواد تا انتها بخوندش.
اون انتشاراتی رو که چاپش بهتره و ویراستاری خوبی داره معرفی کنه.
اگر کتاب غیر داستانی باشه مثلا درسی یه مقایسه ی کلی از کتاب ارائه بده مثلا محتواش نسبت به فلان کتاب در سطح بهتریه یا مطالب جدیدتریو آورده... همینطور اطلاعاتی درباره ی نثر کتاب مورد نظر که در چه حد روانه و البته اگر ترجمه شده باشه یه نقدی هم از ترجمه بکنه.
ما داریم مترجم هایی رو که به دلخواه یه سری جاهارو به جای وفاداری به متن اصلی اومدن براشت خودشونو نوشتن.
 
یه معرفی میتونه شامل:
  • محتوای کلی کتاب
  • یه بخش برجسته از کتاب برای آشنایی با قلم نویسنده
  • انتشارات، ویراستاری، ترجمه و نویسنده
  • تعداد صفحات
  • بازخوردها نسبت به کتاب
  • معرفی دیگر کتاب های برجسته ی نویسنده در صورت موجود بودن
  • ژانر و سبک
 
Back
بالا