Asaliiiii
کاربر فوقحرفهای

- ارسالها
- 793
- امتیاز
- 5,396
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان ناحیه ۲
- شهر
- کرمان
- سال فارغ التحصیلی
- 1401
چوبیمدرن خوشگله ولی سنتی
عروسک چوبی یا ماشینی ؟
مو کوتاه فر یا مو بلند صاف؟

چوبیمدرن خوشگله ولی سنتی
عروسک چوبی یا ماشینی ؟
مو بلند صافچوبی
مو کوتاه فر یا مو بلند صاف؟

اسیدمو بلند صاف
اسید یا باز؟
نارنگیاسید
پرتقال یا نارنگی؟
دومیپارگی در خشتک یا در رفتن دکمه های لباس بالاتنه؟

الماندومی
آلمان یا سوئد؟

سفیدالمان
سیاه یا سفید؟

پیتزا70 سال سال زندگی.....چون یه راهی برای ثروت پیدا می کنم.....
پیتزا
همبرگر
کدومش؟

سیاهالمان
سیاه یا سفید؟

خارجهسفید
مسافرت خارجه یا داخل ایران ؟

میگم چطوره اگه زحمت نمیشه سوالتم بپرسی؟خارجه

ایران به دنیا میومدی یا خارج ؟میگم چطوره اگه زحمت نمیشه سوالتم بپرسی؟

خارجایران به دنیا میومدی یا خارج ؟
تهرانخارج
کرج یا تهران؟

از اونجایی که فردا امتحان عربی دارم ترجیح میدم دبیر عربی رو با ساطور نصف کنم :)تهران
دبیر دینیو له کنی،
یا دبیر عربی رو با ساطور نصف کنی؟
از چه لحاظ؟ انگلیسی.از اونجایی که فردا امتحان عربی دارم ترجیح میدم دبیر عربی رو با ساطور نصف کنم :)
انگلیسی یا فارسی؟

ایتالیاییاز چه لحاظ؟ انگلیسی.
فرانسوی یا ایتالیایی؟
پیتزاایتالیایی
پیتزا یا لازانیا؟

ساندویچ کوکتلپیتزا
ساندویچ کوکتل یا خوراک؟

میگوساندویچ کوکتل
میگو یا ماهی؟
