nili.lili
کاربر نیمهحرفهای

- ارسالها
- 238
- امتیاز
- 1,380
- نام مرکز سمپاد
- farzanegan
- شهر
- tehran
- سال فارغ التحصیلی
- 1406
لیرفارا
همینو از خودت میپرسم
لیر یا فارا
فارا یا ولف کات؟

لیرفارا
همینو از خودت میپرسم
لیر یا فارا
سوئیسیامار و احتمال
برگر با پنیر امریکایی یا پنیر سوییسی؟
فارالیر
فارا یا ولف کات؟

فارالیر
فارا یا ولف کات؟

فرقشونو نمیدونم😂😭امار و احتمال
برگر با پنیر امریکایی یا پنیر سوییسی؟
برگرفرقشونو نمیدونم😂😭
شانسی سوئیسی
برگر یا پیتزا

چتری پرده ایسوسیسی
فارا
چتری پردهای یا چتری عروسکی؟؟

لیرفارا
مصری یا لیر؟

سخت شدلیر
موی کوتاه صاف یا فر؟

از پنیر سوئیسی و آمریکایی به خامه نزول کردم😂برگر
خامه و عسل یا خامه و مربا؟

شافلبگ
شافل یا سوپربگ ((:

فر موقتسخت شد
موجدار قبول نیست؟
صاف
کراتین یا فر موقت

نایکنایک
نایک یا نیوبالانس؟؟

درشتفر موقت
فر ریز یا درشت؟

استرالیادرشت
آفریقا یا استرالیا
استرالیادرشت
آفریقا یا استرالیا
خامهاز پنیر سوئیسی و آمریکایی به خامه نزول کردم😂
خامه و عسل
خامه یا کره؟
۵۳۰نایک
نیوبالانس ۵۳۰ یا نایک جردن
آراماسترالیا
اقیانوس اطلس یا آرام؟
سبزسبز
سبز یا بنفش؟
فیدنایکی
موی بلند یا فید
