⭐️Setareh⭐️
Lucifer in Hell
- ارسالها
- 787
- امتیاز
- 5,411
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان ۳
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 0000
گرمبلوچیز
صبحونه سرد [مربا، خامه، پنیر] یا گرم [املت، عدسی]؟
تیلور سوییفت یا دوآ لیپا؟
گرمبلوچیز
صبحونه سرد [مربا، خامه، پنیر] یا گرم [املت، عدسی]؟
تیلو سوییفتگرم
تیلور سوییفت یا دوآ لیپا؟
۲۰۰۰تیلو سوییفت
۲۰۰۰ یا ۲۰۱۵
شمشیربازی۲۰۰۰
شمشیربازی یا چوگان
زمستانیشمشیربازی
المپیک تابستانی یا زمستانی؟
گردوییگرم و شیرین
شیرینی نارگیلی یا گردویی؟
بالشزمستانی
متکا یا بالش؟؟
سادهگردویی
آجیل ساده یا نمکی ؟
خواب صبح تا ظهر راستشبالش
ساده
خواب ظهر یا صبح؟
زیرشخواب صبح تا ظهر راستش
زیر پتو بودن یا مچاله کردن و بغل کردنش؟
کراسفیتزیرش
کراس فیت یا تی آر ایکس
قدرتیکراسفیت
تمرین قدرتی یا حجمدهی؟
انعطافقدرتی
انعطاف پذیری برات مهم تره یا قدرت؟
پس بزنم.انعطاف
پس بزنی یا منتظر بذاری؟
هری پاترپس بزنم.
هری پاتر یا dead poet society
فرقی نداره دسته داررم
لیوان دسته دار یا بی دسته؟
دیفرانسیلشیمی آلی
ریاضیات گسسته یا دیفرانسیل؟
بازاریدیفرانسیل
شغل آکادمیک یا بازاری؟
فروغلیموناد
فروغ فرخزاد یا احمدشاملو؟
