- ارسالها
- 1,019
- امتیاز
- 8,372
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- خوی
- سال فارغ التحصیلی
- 96
- دانشگاه
- علوم پزشکی تبریز
- رشته دانشگاه
- پزشکی
جناییعلم
رمان روانشناختی یا رمان جنایی؟؟
آنلاینجنایی
اخبار، تلویزیون یا آنلاین؟


اسبباب اسفنجی
فیل یا اسب
ساحلاسب
عروسی کنار ساحل یا توی باغ؟؟
جنگساحل
مرگ با زلزله یا جنگ
خانوم شما خیلی خوشگلی نکن با خودت اینکارو و با ما هم ))))):جنگ
کار کردن توی گرما با پنکه خراب ((:
یا توی یخبندون با بخاری نفتی ((:
مغز من نصف شباخانوم شما خیلی خوشگلی نکن با خودت اینکارو و با ما هم ))))):
گرما
شب بیداری تا صبح یا سحرخیزی؟

نیویورک، ماه رو میخوام چیکار؟مغز من نصف شبا
سحرخیزیییی
یه ملک توی نیویورک به اسمت باشه،
یا یه قسمت از ماه رو به نامت بزنن؟؟
دومینیویورک، ماه رو میخوام چیکار؟
یبار بری مریخ یا کل عمرت تو زمین در حال سفر باشی؟

انگلیس.دومی
زندگی تو کوچههای قدیمی یونان،
یا منطقه لوکس انگلیس؟؟
ونگوکانگلیس.
ونگوگ یا پیکاسو؟
شب پر ستارهونگوک
شب پر ستاره یا شام آخر؟؟
برد پیتشب پر ستاره
برد پیت یا کیانو ریوز؟
رژ قرمز، امضای تیلور 💄برد پیت
ارایش عروس نود یا با رژ قرمز؟؟
نظریه بازی هاقطب شمال
نظریهی همهچیز یا نظریهی بازیها؟
نوروزهندسه
نوروز یا کریسمس؟
بستگی داره برای چه کارینوروز
صبح زود یا دیروقت شب؟
