• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دوراهی

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع Bastani
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
جنگ

کار کردن توی گرما با پنکه خراب ((:
یا توی یخبندون با بخاری نفتی ((:
خانوم شما خیلی خوشگلی نکن با خودت اینکارو و با ما هم ))))):

گرما

شب بیداری تا صبح یا سحرخیزی؟
 
خانوم شما خیلی خوشگلی نکن با خودت اینکارو و با ما هم ))))):

گرما

شب بیداری تا صبح یا سحرخیزی؟
مغز من نصف شبا:))
سحرخیزیییی

یه ملک توی نیویورک به اسمت باشه،
یا یه قسمت از ماه رو به نامت بزنن؟؟
 
مغز من نصف شبا:))
سحرخیزیییی

یه ملک توی نیویورک به اسمت باشه،
یا یه قسمت از ماه رو به نامت بزنن؟؟
نیویورک، ماه رو میخوام چیکار؟


یبار بری مریخ یا کل عمرت تو زمین در حال سفر باشی؟
 
Back
بالا