در حوزه علم هم دقیقا مثل سیاست منفعت طلبی وجود دارد و اگر کسی به نظریه ای معتقد هست و از اون دفاع میکنه لزوما به خاطر تحقیقات و نتیجه گیری های خودش نیست بلکه میتونه به خاطر منفعت خودش باشه خب مثال هاش زیاد هست اگه خواستین میگم
هیچ وقت نگیم تبعیض برای دخترا سخت تره یا پسرا...
هیچ کدوم جای جنس مخالف نبودیم تا ببینیم طبق شرایط و موقعیت ها و عواطف و اهداف و... چقدر بهشون ضربه میخوره..
نمیدونیم سربازی پسرا سخت تره یا محدودیت های دخترا در مواجهه با آقایون در عرصه های مختلف..
هنوزم درک نکردم اینکه وقتی یه فردی موافقه که یه ادم باهاش رابطه جنسی داشته باشه چرا اون فرد رو فاحشه یا هر چیزه دیگه ایی میدونن. اصلا مگه چشه ؟؟ من هیچوقت و هیچوقت درک نکردم خو مگه این سک*س چشه وقتی یه فرد راضی باشه باشه ؟؟؟؟؟ من خودم تجاوز به کسیو ، اثراتشو ایناشو نمیدونم تاحالا برامن اتفاق نیافتاده که بدونم ولی این افراد که راضین یا پول ردوبدل میکنن واقعا نباید با ایت القاب صداشون کنن.
کلاس رفتن واسه درسای مختلف و..اصن چیزی نیس که فرد بخواد باش پز بده یا اون رو به رخ دیگران بکشه من خودم به شخصه اگه تو چیزی ثبت نام کنم ترجیح میدم به کسی نگم.