• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

بهترین فیلم‌های ۲۰۲۲: آن‌ها چه هستند؟ فیلم‌هایی که از دست نمی‌روند، چرا که حتماً باید دید، کدامند؟

  • شروع کننده موضوع
  • #1

bahram99

کاربر جدید
ارسال‌ها
1
امتیاز
2
نام مرکز سمپاد
سمپاد
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
3
چه چیزی وارد لیست فیلم برتر سال از نظر آنونیما سینفیلی می شود و کجا باید آنها را دید؟ سینما هنوز در دوران نقاهت پس از همه گیری بیماری همه گیر است: برداشت ها در مقایسه با دوره قبل از کووید بسیار اندک است، توزیع کنندگان از جسارت می ترسند و به نظر می رسد که عموم مردم سالن ها را فقط برای فیلم های رویداد ترجیح می دهند. این بدیهی است که استریمینگ در حال تثبیت خود، شاید به طور قطعی، به عنوان رقیب واقعی اکران در تئاتر است.

بهترین فیلم های سال 2022: چگونه فیلم های توصیه شده را برای دیدن انتخاب کردیم
با وجود این، فیلم‌های زیادی وجود دارند که در بازار بین‌المللی و ایتالیا موفق می‌شوند در حالی که فیلم‌هایی با کیفیت مطلق باقی می‌مانند، رسیدهای قابل‌اعتمادی به خانه بیاورند. دقیقاً همین دیدگاه است که سینمای عامه پسند و سینمای مولف را به هم پیوند می‌دهد، که ما می‌خواهیم در رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های سال 2022 پاداش دهیم. عناوینی (اغلب) می‌توانند به غرفه‌دارانی که هنوز شجاعانه از سینما دفاع می‌کنند و با آنها صحبت می‌کنند مهلت دهد. عرض عمومی بدون مصالحه

به طور خاص، تقریباً برای همه فیلم‌های انتخابی سه معیار در نظر گرفته می‌شود: توانایی متقاعد کردن مردم برای رفتن به سینما، کیفیت ذاتی و توانایی ارائه یک مشارکت نوآورانه.
برای خواندن آخرین اخبار هنرمندان با ما همراه باشید.

فیلم های غیرقابل دیدن برای دیدن مطلق:

در رتبه بندی ما از 10 فیلم برتر سال 2022 برای تماشای مطلق، عناوینی که برای پخش در نظر گرفته شده اند یا توزیع سنتی نداشته اند، به طور اجتناب ناپذیری را نمی توان از دست داد. اما سیگنالی که می‌خواهیم با انتخاب این ده فیلم پیشنهادی بدهیم این است که علیرغم سختی‌های زیاد این دوره طولانی - و بدون هیچ تعصبی نسبت به بینش داخلی - سینما جایگاه سینماست و باید همچنان باقی بماند. سرمایه، پایتخت. در چارچوبی از هموار شدن پیشرونده صنعتی که به نظر می‌رسد تنها بر پایه سینماتیک استوار است، ما همچنین می‌خواهیم تنوع هنر هفتم را جشن بگیریم: به همین دلیل است که در رتبه‌بندی فیلم‌های پیشنهادی تا حد امکان بین همه ژانرهای سینمایی قرار می‌گیریم. . طبق سنت، اضافه می کنیم، یک عنوان ایتالیایی نیز وجود دارد.

مانند هر رتبه بندی از بهترین فیلم های یک سال، این نیز به وضوح عناوین بی نهایتی را که غیر قابل چشم پوشی هستند، حذف می کند، که تماشای آنها کاملاً توصیه می شود. متأسفانه فیلم‌های زیادی کنار گذاشته شده‌اند، از Gli Orsi Non Exist تا پیتزا شیرین بیان، از جنایات آینده تا آرژانتین 1985، که از آتنا و مرد شمالی می گذرد - فقط به نام چند. ما همچنین چند فیلم دیگر را به یاد می آوریم که تا پایان بسیار نزدیک به ورود به این دوجین بودند: در میان این فیلم های Sundown، Piccolo Corpo، What We See When We Do Look At the Sky، The Menu و Macbeth.


خشکسالی اثر پائولو ویرزی

چرا این یکی از بهترین فیلم های سال 2022 است: خشکسالی ساخته پائولو ویرزی از بسیاری جهات فیلمی شجاعانه و غیرعادی برای پانورامای ایتالیایی است. کارگردان متولد لیورنو، داستانی پسا آخرالزمانی را در یک سس سه رنگ سرهم بندی می کند که در آن رم طعمه کمبود کامل آب با نتایج فاجعه بار است. بین گروه درام و کمدی، با بازیگران بسیار غنی و سطح بالا، Dought ما را در مقابل ارواح بیماری همه گیر اخیر و در عین حال تغییرات آب و هوایی قرار می دهد. با این حال، این داستان عمیقاً رومی نیز است که DNA پایتخت را بررسی می‌کند تا به ما در مورد راه‌های بی‌نهایتی که می‌توانیم به غیرقابل پیش‌بینی بودن زندگی واکنش نشان دهیم، بگوید.

سیسیتا یکی از بهترین فیلم‌های سال 2022 است زیرا می‌داند چگونه عمیق و سبک باشد، زیرا مرزهای ژانر (اغلب خفه‌شده) سینمای ایتالیا را گسترش می‌دهد و از جمله مهمترین عناوین در به تصویر کشیدن شکنندگی متناقض ما در مقابل چالش های این لحظه تاریخی


پایان غافلگیرکننده توسط ماریانو کوهن و گاستون دوپرات

چرا این یکی از بهترین فیلم های سال 2022 است: Finale a Surpresa - مسابقه رسمی نشان دهنده بازگشت یکی از تندترین تیم های خلاق در صحنه فیلم معاصر است: تیمی که از آرژانتینی ها ماریانو کوهن، گاستون دوپرات و آندره دوپرات تشکیل شده است. فیلمسازان برنده جوایز، در شکل‌های مختلف، برای یک عمر تضادهای اشکال مختلف هنری، از ادبیات و Il Cittadino Illust را به سخره گرفته‌اند.
 
بالا