- ارسالها
- 32
- امتیاز
- 112
- نام مرکز سمپاد
- حضرت زینب
- شهر
- شیراز
- سال فارغ التحصیلی
- 1405
زدم اونو اخه👩🏻🦯چرا؟
مشکل بانک تست دارابی چیه؟
زدم اونو اخه👩🏻🦯چرا؟
مشکل بانک تست دارابی چیه؟
نزده نزاشتیا …زدم اونو اخه👩🏻🦯
جدی پیشنهاد دیگه ای نداری؟نزده نزاشتیا …
عامممم به نظر من بسه جدی
خوشخوانو زدی؟جدی پیشنهاد دیگه ای نداری؟
سلام وقتت بخیر من خیلی تخصصی در زمینهی رشتهی شما ندارم منتها با توجه به اینکه کنکوری هستی و در اواخر این دوره به سر میبری، منابع آزمونی رو بررسی کردی؟ مثلا فصل آزمون، موج آزمون، آزمونیوم. بانک آزمونهای ماز توی دیجیماز رو چطور؟عزیزان منبع سطح بالای گسسته و هندسه چی پیشنهاد میدید؟ به جز نردبام-
یک دور جمع بندی کردمسلام وقتت بخیر من خیلی تخصصی در زمینهی رشتهی شما ندارم منتها با توجه به اینکه کنکوری هستی و در اواخر این دوره به سر میبری، منابع آزمونی رو بررسی کردی؟ مثلا فصل آزمون، موج آزمون، آزمونیوم. بانک آزمونهای ماز توی دیجیماز رو چطور؟
خانم شما هر چی داشتی بستی دیگهجدی پیشنهاد دیگه ای نداری؟
کلا کانسپت پیش بینی تو کنکور صرفا بازار یابیهنظرتون راجع به پک پیش بینی های موسسه های مشاوره ای مثل رندو چیه؟ کسی تا به حال چنین چیزی تهیه کرده؟
انقدر حرفت تاثیر گذار بود که واقعا ممنونمکلا کانسپت پیش بینی تو کنکور صرفا بازار یابیه
به هیچ کدومش اعتماد نکن👩🏻🦯
چرا حس میکنم داری طعنه میندازی 😭انقدر حرفت تاثیر گذار بود که واقعا ممنونم
راستش میدونستم قراره پول پدر رو با این کار به زباله بفرستم ولی نمیتونستم اثبات کنم
نه بخدا جدی بودمچرا حس میکنم داری طعنه میندازی 😭

علاوه بر اینکه کلا بازار گرمیه مثل بالای هشتاد نود درصد فرآیندهایی که متاسفانه تو کنکور وجود داره، فایدهی خاصی هم توشون نیست. اکثرشون هم کلی نکات روتین و پرتکرار و قابل پیشبینی رو میچپونن توی یه پکیج که طبیعتا از توش چندتا تطابق در میاد تحت هر شرایطی و تبلیغات خوبی هم رو همین قضیه میکنن. بهترین چیزی که میتونی تحت این عنوان دنبال کنی، آزمونهای جامع آزمایشیه.نظرتون راجع به پک پیش بینی های موسسه های مشاوره ای مثل رندو چیه؟ کسی تا به حال چنین چیزی تهیه کرده؟

سلام خوبی ببین کلیت این کتاب ها یک چیزه.Amir.
درود وقت بخیر
ببخشید برای بقیه درس ها نشر 20 الگو خوبه یا فرمول 20 ؟
خیلیییییی مممنونمممممم 💙 💙 💙 💙 💙سلام خوبی ببین کلیت این کتاب ها یک چیزه
شاید یکم توی تدوین درسنامه و کادر بندی موج بیست و فرمول بیست و ماجرای بیست فرق داشته باشن ولی به طور کلی ماجرای ۲۰ و فرمول ۲۰ بهتر هستن با هرکدوم از این دوتا راحت تر بودی اوکیه
فقط مهم حل نمونه سوال هاست که نهایی+ماز+سنجش+خیلی سبز کافی و جواب هستن واقعا
