زنگ زدم به فولادوند ده دقیقه حرف زدم باهاش
میگه امتحانات تا یکروز قبل اربعین تموم میشه ، برنامه جلو دستمه امروز ابلاغ میشه
میگم شهرای مرزی شلوغن ، میگه فقط مهران هست که 170 تا دانش اموز دختر داره و 200 خورده دانش اموز پسر اونا مشکل ندارن ما شرایط رو براشون درست میکنیم
میگم دانش اموزا و مسئولای برگزاری امتحان میخوان برن اربعین میگه نه دانش اموز کنکور حق نداره بره اربعین باید درسشو بخونه
میگم فرجه امتحانات مهم کم میشه میگه بله زیست 2 روز فرجه داره ریاضی 2 روز فرجه داره
میگم ۲ روزه نمیشه مرور کرد!! میگه نه شما 40 روز تعویق افتاده امتحاناتتون باید ۲ خرداد میدادین ، پس حالا بخونین
مشکل اصلیشون اینه میگه بی افته بعد اربعین فاصله تا کنکور کم میشه نمیتونیم اینطور
اخرشم میگه برو خدا روزیتو یجا دیگه بده......