• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

همسو | باشد که درس بخوانیم :)

ضمن تشکر مجدد، آیا میشه تایمر رو روی یک تسک خاص از هر درس قرار داد؟
 
دوستان مشکل چت روم حل شد.
 
@Oracle
من با اجازت یه روم برای المپیادی ها هم زدم
دوستان المپیادی خوشحال میشم دور هم مطالعه کنیم 🌹
 
دوستان مشکل چت روم حل شد.
سلام، واسه من گروه سمپادیا نه چت‌ها دیده می‌شه نه برترین نفرات =(
تو گروه دبیرستانیا که خلوت‌تره برترین نفرات باز می‌شه.
مشکل از طرف منه یا هنوز باگه؟ ممنون.
 
سلام، واسه من گروه سمپادیا نه چت‌ها دیده می‌شه نه برترین نفرات =(
تو گروه دبیرستانیا که خلوت‌تره برترین نفرات باز می‌شه.
مشکل از طرف منه یا هنوز باگه؟ ممنون.
سلام یخورده سرور سنگین شده اوکی میشه
مشکل از شما نیست
 
میشه بیشتر توضیح بدید که اضافش کنم؟
اینطوره که من یک درس رو اضافه کردم. بعد برای این درس به عنوان مثال یه تسک مطالعه جزوه و یه تسک حل سوال تعریف کردم. برای زمان گرفتن، چیزی که تونستم پیدا کنم و انجام بدم این بود که روی خود درس بزنم و زمان بگیرم، که مشخص نمیشد برای کدوم تسک داره گذاشته میشه.
حالا خیلی هم مهم نیست اگه همچین آپشنی نداره، صرفا برام سوال شد که داره و من نمیتونم پیدا کنم یا نه.
راستی خسته نباشی :‌) من مدتها بود دنبال همچین چیزی میگشتم!
 
سلام . بخش لیست کار های امروز بعد از اینکه کار ها رو وارد میکنم دیگه کار ها نماش داده نمیشه که بعد از انجامشون تیک بزنمشون
 
بله امروز یه سری آپدیت شد که برای سرور ما زیادی سنگین بود! دارم سعی می کنم بهینه سازیش کنم ایشالا از شنبه
 
خب اولا از این تریبون نیز تشکرات فراوانم را از تایماز بخاطر سایت جذاب همسو داشته باشم عالیهههه
فوق العاده س .
 
و اما بریم اصل مطلب
تهدید
ای کسانیکه صفر مانده این
بیایین و ساعت مطالعه تون رو ثبت کنین
صفر نزارین
تو گروه ۵۰ ۶۰ نفری ۱۵ نفر فعالن
عه
 
نفرات برتر گروه رو به من نشون نمیده چرا💔
 
من در حد یه پیشنهاد اینو می‌گم فقط، اگه قراره این ثباتی که به همسو اومده دود شه بره همون بهتر پیشنهادم بخوره تو سرم🤣😭
ولی حالا که ساعت بیداری و خواب اضافه شده، ساعت کلاسا و اینای روزانه هم باشه. اون‌جوری نسبت مطالعه به زمان در دسترس خیلی منطقی‌تره. حتما هم کلاس نه‌ها، موارد اجتناب‌ناپذیر روزانه منظورمه.
 
آخرین ویرایش:
گزینه مطالعه خالی داشته باشیم نه که بخایم درس مشخص کنیم و دم دست باشه مثلا زیر تایمر اصلی یه دکمه کوچولو که میزنی مستقیم شروع بشه

و اینکه لطفا تایمر روز
تایمر روز رو نشون بده نه all time 😭 شاید اصلی ترین مانع که نمیتونم اینجا بخونم همین باشه


و اگه لایو عدد نمیندازه و فقط درحال مطالعه میده یه «از 11:54» مثلا داشته باشه که خودمون حساب کنیم
 
یچه ها شما هم این مشکلو دارین؟
من قبلا با لپتاپ چند ساعت آفلاین می‌خوندم بعد آنلاین میشدم ثبت میکرد ولی از دیروز که آپدیت شده بعضی تایما که آفلاین میخونم بعد نت رو وصل میکنم و بروز رسانی میکنم اون بازه ای که آفلاین خوندم میپره:((
 
یچه ها شما هم این مشکلو دارین؟
من قبلا با لپتاپ چند ساعت آفلاین می‌خوندم بعد آنلاین میشدم ثبت میکرد ولی از دیروز که آپدیت شده بعضی تایما که آفلاین میخونم بعد نت رو وصل میکنم و بروز رسانی میکنم اون بازه ای که آفلاین خوندم میپره:((
می دونی وجود داشتن گزینه مطالعه آفلاین باعث شده یه سری سوء استفاده ها شده بود. برای جل این مشکل گرفتن زمان کاملا به سمت سرور منتقل شده. همین باعث شده که برای شروع و استپ زدن نیاز باشه که به اینترنت متصل باشید. باز نگاه می کنم اگه روشی پیدا کردم که بشه هم این قضیه استارت و استپ آنلاین و هم عدم سوء استفاده رفع بشه حتما اضافه اش می کنم. و اینکه شرمنده :(
 
Back
بالا