• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

چالش مطالعاتی daran..

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع daran..
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
کار هایی که انجام شد تو این مدتِ گفته نشده:
جانوری تمام حقیقتا( ی ساعت دیگه هم خونده شه کفایته) آزمون هم تکمیل√
مدار جز حفظیات تموم مرور مونده و تست
ساکن هم همین طور
فارسی کتابچه کار رو چک کردم جالب بود.
دستور ها + سوالات نهایی √
زمین رو باید خوند بالاخره
گیاهی لکه گیری
شیمی الی سه یازدهم هم مونده
مدار√
آلی√
خوابم ک نمیاد زیستم میرم جلو شایدم ریاضی.
ادیت: هیچکدوم تهش فیزیک تست زدم
 
آخرین ویرایش:
خب آزمون جامع پایه هم برگزار شد.
آمادگی خاصی که نداشتم اما حضوری بودنش بعد مدت ها جذاب بود...
پیش رو: تحلیل اساسی!

پ ن: حقیقتا به ی همراه مطالعاتی نیاز دارم.. حس کردم این چند وقت از هر نظر از جو رقابتی خارج شدم.help..
 
یک گریزی هم به اینجا.
باید بگم عدم فعالیت اینجا عدم فعالیت درسی نبوده و صرفا گزارشات جای دیگه ارسال میشد.
این هفته جامع دهم رو بار دیگر مرور کردیم و حالا تست ها که تمومی نخواهند داشت اما تست هم زده شد.

هفته آینده امیدوارانه اش میشه تکمیل یازدهم..
شعار لعنت بر تشریحی اما درود بر پیشروی هم همچنان پابرجا💥
 
خب من چون دارم ادامه رو نمیخونم گفتم اینجا بگم که اگه تیکش زده نشه همه به من دیسلایک بدن امتیاز منفی بگیرم🏌‍♀️
ای امان از تشریحی صد امان!

دینی درس ۸، حل فرمول بیست:
فارسی مرور دو درس انتخابی و حل فرمول بیست: انجام شدد.
بسیار خوابم میاد دیگه نمیتونم. حالا دینی چیزی نداره صبح جبران میکنیم🏌‍♀️😔
 
آخرین ویرایش:
خب امروز بدین صورت که:
قفل تشریحی باز شد و
درس ۱۳ فارسی و حل فرمول بیست: نصفش ۹۰ سوال.☑
درس ۷ دینی و حل تقریباا کامل فرمول بیست: 162 سوال.☑
جمعا 252 تشریحی.
زیست یازدهم فصل یک☑، گ1 مونده.
شیمی محلول ها+ حفظیات یازدهم:☑5 صفحه مونده
فیزیک مرور ساکن بخش اول☑
خبب در ادامه:
ریاضی مرور جزوه+ تست جت هرچقدرر شد اصلا مهم نیست.☑
و این خورده ریزه های باقی مونده..
ویرایش میکنم انجام که شد. نشد دیسلایک!


یه نکته ای رو امروز با خودم مرور و کشفش کردم و حالا شاید در میون گذاشتنش خالی از لطف نباشه،
من گاها و بارهاا اتفاق افتاده که بر اثر ناامیدی و فشار منفی درونی از درس گریخته بشم و به نوعی فرار کنم...و خب علت اصلی این موضوع شاید بخش عمدش مربوط به محیط اطراف باشه.( سوای بخشی از استرس که اصلا لازمه ی مسیره)
به این صورت ‌که من کشف کردم صبح زود بیدار شدن مساوی‌ست با پیشروی خیلی بهتری تا صرفا تا پاسی از شب بیدار موندن و صبح هرتایمی بیدار شدن!
وقتی که تا طلوع آفتاب گاها بیدار میموندم و صبح ۱۱،۱۲ بیدار میشدم با خودم اینطور میگفتم که خب تو حدودا یک چهارم روزت رو که میتونست مفید باشه از دست دادی...و همین افکار غالب باعث میشد هیچ رمق درونی برای شروع خوب نداشته باشم. ( با اینکه انرژی جسمانیم هیچ مشکلی نداشت حتی)
و چیزی که امروز کشف کردم اینه که وقتی انسان صبح زود بیدار میشه، اون هوای تمیز، سکوت و صدای طبیعت و تازگی، اصلا فرصت این رو نمیده که بخوای نا امید باشی...با خودت میگی هرجایی که هستم با هر سطحی، از این صبح درست استفاده میکنم.
پس به راستی که سحر خیز باش تا کامروا باشی!

این متن طولانی رو اینجا به یادگار میذارم تا یادم بمونه، بعد از هر ناامیدی ( که این مدت بسیار درگیرشم) در نهایت صبحی هست و شروعی دوباره.
 
آخرین ویرایش:
امروز:
دیشب حدودا ۲.۵ خوابیدم و ۷ بیدار شدم.
عصر با خودم گفتم خواب ممنوع! ی دوماه کم خوابی کار به جایی نمیبره.
و الان بدنم در حال فریاده که اظهار نظر ممنوع!

زبان یک ساعت، مرور گرامر درس ۱✔
دینی درس ۶ نصف، و تصحیح تشریحی دیروز( وقت‌بره واقعا) ✔
زیست فصل یک یازدهم، متن کتاب+ 37 تست منتخب آزمون که (حقیقتااا تا حالا این‌همه تست شمارشی یجا ندیده بودم😔!)✔
فیزیک مرور ساکن از بخش دو✔
+ادیت: شیمی ۱ یازده، مسائل✔

کار بسیار مونده، واقعا. اما خستم، الان توی دوراهی‌ای هستم که ریاضی؟ ادامه تشریحی؟ تحلیل؟
امیدوارم کشش‌ داشته باشم حداقل ۲ ساعت دیگه بخونم.
 
آخرین ویرایش:
امروز جاست به نهایی گذشت، مثلا میخواستم استراحت کنم، که هیچ لذتی هم نداشت.
ریاضی✔
زبان✔
زیست آزمون قلمچی هم چک شد که کاش نمیشد با این سطح ماست چکیده‌ایش🏌‍♀️
 
درود بعد از مدتی که نبودم.
( سایت مرا محدود کرده بود):

راهبرد این روزها اغلب نهایی و تست از دوازدهم هستش.
از اینکه مشکلم در سایت برطرف شد خوشحالم و امیدوارم شب کارام تیک خورده اینجا باشه.

ادیت:
حقیقتا امروز برنام رو نهایی ها و یک‌سری ویدئو مربوط بهش بود.
که خب از اونجایی که ویدئو دوست نمیدارم ندیدم!( اول خدا و بعد مشاور من‌رو ببخشه😔)
و و و
فارسی درس ۱۲ نیمه اولش خونده و حل پرسوال✔
فیزیک فصل ۴ دوازدهم فرمول بیست حدودا ۳۰ سوال تشریحی✔
زیست فصل ۴ دوازده گ ۱ و حل موج بیست نشر که سطح سوالاتش رو دوست داشتم✔
خب از اونجایی که نمیخوام دیرتر از این بخوابم، کارهای عقب افتاده امروز رو سعی میکنم بین روزهای آینده پخش کنم..🏌‍♀️
 
آخرین ویرایش:
خب طبق روال چون کمی خسته شدم اینجا کارهای باقی مونده رو میذارم تا انجام بشن.

زیست دوازدهم فصل چهار گ ۱ تصحیح نهایی+ ۳۰ تست کتاب آبی+ مرور گ ۲✔
ریاضی نهایی مرور از جزوه و حل سوال✔ یک آزمون از موج هم بزن :
دینی درس ۸ نیمه اول✔
ادبیات ادامه درس ۱۲ که هنووز بخشیش مونده:

شیمی نهایی: ☑
زبان مرور گرامر:☑
فیزیک ادامه فصل ۴:

تا جایی که بتونم و خوابم نبره میخونم.
 
آخرین ویرایش:
خب امروز:
زیست فصل ۴ دوازدهم بخش ۲ و رفع اشکال کلی☑
ریاضی حل سوالات جزوه نهایی تابع ( یک بخش کوچکی مونده)☑
فیزیک آزمون جامع☑ ( تحلیل بخش دهم مونده)
ادبیات ۴۵ مین، اتمام درس ۱۲☑
دینی درس ۶☑
شیمی نهایی ☑

باقی مونده:
مرور و تکمیل گرامر زبان:✅
فیزیک نهایی فصل ۴: دیروز هم نخوندیش!!❌❌
موج آزمون ریاضی از بخش تابع: دیروز هم نزدیا!! (هاه.✅)


حقیقتا خالی گذاشتن بخش های باقی مونده و ادیت مجدد، راهکار خوبیه برا زمانی که از پیشروی خسته میشم!🏌‍♀️
 
آخرین ویرایش:
خب گفتم اینجا خالی نمونه🏌‍♀️
حقیقت ی جابه‌جایی داشتم، و پام به کتابخونه باز شد...باید بگم خوب بود✔
این چند روز اخیر، درد های عجیبی دارم و این پیشروی هرچند نوسانی، خب اونقدرام نمیتونم بهش ایراد بگیرم با توجه به اینکه خواب شب تعطیله و..

امروز پیش مشاورم بودم.( امتحان کنسل شد😔🌠)
و
بعد زیست فصل ۵ دوازوهم مرور شد✔
فارسی درس ۱۱ مرور شد و پرسوال کامل حل✔ ۱۰۰ سوال تقریبا.
زبان گرامر هم مرورش به طور کامل انجام شد میمونه من‌بعد سوالات چالشی🏌‍♀️✔
و..صبحم عربی درس دو رو مرور کردم و تکمیل✔

خلاصه نمیدونم، شاید تنها منفعت این دردها اینه که صبح به طور خودکار بیدارم..😂
 
امروز:

عربی درس ۳✔ کمی از تفریحاتش مونده دیگه مثلا ی سری تمرینا رو مرور کنم و..
فارسی درس ده✔
ریاضی مثلثات✔ ی نیم ساعت دیگم بره روش کامل تموم.
خب‌ب‌ب..چون خسته ام و نمیخوام که وقفه بیوفته مجدد باقی کار هارو میذارم که تیک بخورن:

فصل ۶ زیست+ حل موج فصل ۵:
زبان ادامه همایش:
شیمی نهایی:
فارسی حل پرسوال:
فیزیک فصل ۴ ( ی بسته‌م خوندم طوری نیست فقط بخونم) :
 
Back
بالا