- ارسالها
- 2,278
- امتیاز
- 6,127
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- کرمانشاه
- سال فارغ التحصیلی
- 1370
- مدال المپیاد
- ریسکه!
خو شده د خ نشدحالا خو شده.
یعنی چی یه تیم توی این چنین تورنومنتی با این اشتباه تونسته قهرمان شده.
خو شده د خ نشدحالا خو شده.
ولیخب به جز اون صحنه تقریبا همه شو خوب بازی کردهند کوکوریا ( کوکورلا ) ( یارو مو درازه ) رو حساب نکرد.
توی شوت موسیالا کوکوریا یه سوتی خیلی بد داد و هندش خیلی ضایع بود داور ولیرد کرد.
نمیشه گفت اسپانیا قهرمان یورو ۲۴ شده.
اصلا حتی هند رو حساب نکنی هم باز اسپانیا جزو مدعی های اون دوره بود و مدعی جام جهانی هم هستهند کوکوریا ( کوکورلا ) ( یارو مو درازه ) رو حساب نکرد.
توی شوت موسیالا کوکوریا یه سوتی خیلی بد داد و هندش خیلی ضایع بود داور ولیرد کرد.
نمیشه گفت اسپانیا قهرمان یورو ۲۴ شده.

اوکی مدعی، جزو ۸ تیم برتر اصلااصلا حتی هند رو حساب نکنی هم باز اسپانیا جزو مدعی های اون دوره بود و مدعی جام جهانی هم هست
اخه همین چند وقت پیش فرانسه رو 5-4 برداوکی مدعی، جزو ۸ تیم برتر اصلا
آرژانتین و فرانسه ازش بهترن به نظرم

ایده افتضاحی بود ۴۸ تایی شدنبازی مکزیک و آفریقای جنوبی رو حتما ببینید.
بازی جذابیه، شاید ایده چهل و هشت تیمه شدن بد نبود.
( نتیجه تا الان یک صفر به نفع مکزیک )
اره، ولی باز بازی جالبی بود.ایده افتضاحی بود ۴۸ تایی شدن
تو همین بازی اولم بشدت مشخص شد چرا

من میگم ۲_۰ نیوزلندو میبریمخب خب من خودم
به نظرم نیوزلند رو میبریم ۲-۱
از بلژیک میبازیم ۲-۰ یا ۳-۰
مصر رو هم ۱-۰ میبریم


این چی بود من شنیدمبچهها راستش اولش که دیدم لیسا خوانندهٔ جام جهانی شده خیلی خوشحال شدم؛ الان مراسم آمریکا رو دیدم. این چه آهنگی بود واقعاً =| مای بادی مای فیت؟ =| گولز گولز؟
اینم اومدم تو ح.ب بنویسم یهو اینجا رو پیدا کردم --

تحلیل خاصی که نمیشه کرد ولی میتونیم پیشبینی کنیمخب ۱۲ ساعت مونده به بازی
بیاید تحلیل کنید
چیکاره ایم؟ طارمی هتریک میکنه یا پاس میده مثلا؟
۲ هیچ به نظرمخب ۱۲ ساعت مونده به بازی
بیاید تحلیل کنید
چیکاره ایم؟ طارمی هتریک میکنه یا پاس میده مثلا؟


میو.اگر نیوزلند رو به هر دلیلی نبردیم بهتره جلوی بلژیک انصراف بدیم
دوتا گلو زدیم عالی ولی پروفسور قلعه مرغی بخش دفاعیو خراب کرد...ی تحلیلی گذاشته بود سایت ورزش سه
میگفت که چون ایران به این سه تا امتیاز نیاز داره، و اگه از دستش بده دیگه کلا باید با صعود خداحافظی کرد ژنرال هجومی ترین ترکیبشو واسه جام جهانی توی این بازی میزاره..
همون 2-0 بنظرم.

بابا چرا همه میخندین فودباله دیگهدوتا گلو زدیم عالی ولی پروفسور قلعه مرغی بخش دفاعیو خراب کرد...![]()

