سلام اعتمادي

  • شروع کننده موضوع
  • #1

amirfardanian

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,135
امتیاز
251
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد یک مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
تلگرام
اینستاگرام
سلام گفتم اين تاپيك رو مخصوص مديريت جديد سمپاد بزنم شما اينجا هر كاري كه دوست داري براي سمپاد انجام بشه يا نش يا اينكه نظري درباره آينده يا انتقادي پيشنهادي دارين اينجا بزارين اميدوارم آقاي اعتمادي هم اين تاپيك رو مطالعه بفرمايند
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,646
امتیاز
37,418
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سلام اعتمادي

شما ، مطالب خودتون رو بنویسید. رسوندش به دست آقای اعتمادی با ما.
 

nmejris@zan

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,239
امتیاز
10,796
نام مرکز سمپاد
شهيد هاشمي نژاد 1 مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
دانشگاه
فردوسی مشهد
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : سلام اعتمادي

ميشه اول اگر كسي سابقه اي از ايشون داره براي ما هم بگه تا بعد ما مطالبمون رو بگيم
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,646
امتیاز
37,418
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سلام اعتمادي

متاسفانه ما هم نتونستیم هیچ اطلاعاتی از ایشون به دست بیاریم.
 

fatemeh.ir

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
271
امتیاز
64
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
مدال المپیاد
قبولی در مرحله ی اول المپیاد فیزیک 88
پاسخ : سلام اعتمادي

من شنیدم این آقای دكتر تیر 87 با حكم آقای احمدی نژاد عضو هیئت امنای سمپاد شدن.و الان هم که در خدمتشون هستیم....

خب اینکه رئیس دانشگاه شریف بودن رو هم که حتما همه میدونیم دیگه!!

ولی یه چیزه دیگه ای که چند روز پیش یکی از بچه های سمپادی(نمیدونم مال کجا)اوومده بود تو وبلاگ ما و کامنت گذاشته بود که آقای اعتمادی رو میشناسه.....
اوون میگفت آقای اعتمادی از اوون آدمای خشکه مقدسه.....و خیلی بیخود....اوون میگفت رسما فاتحه ی سمپاد خوندس....

نمیدونم!شاید فقط از این شایعات الکی باشه....(که بعید هم نیست شایه باشه و یه جو سازیه الکی)

من فقط در همین حد میدونستم!
 
  • شروع کننده موضوع
  • #6

amirfardanian

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,135
امتیاز
251
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد یک مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
تلگرام
اینستاگرام
پاسخ : سلام اعتمادي

etemadi.jpg


همه چيز درباره دكتر اعتمادي

1- مصاحبه کننده: لطفاً خلاصه ای از بیوگرافی خود بفرمائید.

دکتر اعنمادی: متولد 1332 در شهر اصفهان هستم. دوران دبیرستان خود را در دبیرستان سعدی، که یکی از بهترین دبیرستانهای اصفهان بود، گذراندم. دوره لیسانس را در دانشگاه شیراز و ادامه تحصیلات خود را در امریکا در دانشگاه UCLA به پایان رساندم. پس از پایان تحصیلات و بعد از دوره پست دکتری، که این دوره بطور کامل به اتمام نرسید، به کشور بازگشتم. بعد از اینکه در جاهای مختلف پیشنهاد کار شد نهایتاً توفیق یافتم به دانشگاه صنعتی شریف بیایم. در سال 1365 در دوران جنگ تحمیلی در شرایطی به دانشگاه آمدم که بخشی از کلاسهای دانشگاه بعلت بمباران به جایی خارج از دانشگاه منتقل شده بود زیرا یکی از این بمب ها به دانشگاه نیز اصابت کرده بود. زمانی که به دانشگاه آمدم وارد دانشکده برق شدم. در آن زمان بسیار علاقه مند بودم در زمینه تخصصی خودم که ماکرو الکترونیک بود، و بخصوص در بخشی از ادوات الکترو نوری که در صنایع نظامی کاربرد دارد، فعالیت کنم و سعی کنم زیر بناها و زمینه های آن فراهم شود. عده ای از دوستان نیز که قبلاً به دانشکده آمده بودند به این زمینه علاقه مند بودند؛ لذا با سپاه پاسداران و بعدها با وزارت دفاع در جهت ایجاد آزمایشگاه ها و امکاناتی که بتواند این زمینه تکنولوژی را در کشور پیش ببرد همکاریهای خوبی بعمل آمد منتهی این مدت خیلی طول نکشید و همکاریهای ما با این نهاد تا زمانی که جنگ بود ادامه داشت و تقریباً در اواخر جنگ آقای دکتر صالحی از ما خواستند که بیائیم و در مدیریت دانشگاه در حوزه معاونت آموزشی به ایشان کمک کنم. در آن زمان شرایط دانشگاه جالب نبود بخصوص در حوزه معاونت آموزشی، آقای دکتر صالحی هم به همین دلیل خواستند ما همکاری داشته باشیم. بهرحال آغاز فعالیت های مدیریتی من از دوره دکتر صالحی در پست معاونت آموزشی دانشگاه شروع شد، حجم قابل ملاحظه ایی از این فعالیت ها صرف بازسازی حوزه معاونت آموزشی شد. این روند تا سال 1372 ادامه پیدا کرد. یکی از دستاوردها و میراث های ارزشمند این دوره، این دانشگاه است که امیدواریم در آینده هم همانطور که در گذشته بوده ادامه داشته باشد و دوستان به همین ترتیب تلاش بکند تا این فضای تفاهم و اعتقاد متقابل و تعامل صمیمانه را حفظ کنند. بعداً که آقای دکتر صالحی به ایشان باز توصیه کرده بودند مسئولیت دانشگاه بعهده من محول گردد. در چهل سالگی، زمانی که بیش از حدوداً هفت سال از حضور من در دانشگاه نمی گذشت، مسئولیت اداره دانشگاه به من محول شد. آقای دکتر صالحی بعنوان معاون آموزشی در وزارت آموزش عالی منسوب شدند. بهرحال بنده در مقام ریاست دانشگاه دومین مسئولیت اجرایی خود را شروع کردم.

2- مصاحبه کننده: ویژگیهای دوره ای را که مسئولیت دانشگاه را بر عهده داشتید بفرمائید.

دکتر اعتمادی: زمانی که مسئولیت دانشگاه را عهده دار شدم چند سالی بود که در خدمت دکتر صالحی در پست معاون آموزشی همکاری داشتم و به همین دلیل با تمام حوزه های دانشگاه آشنا بودم و در مدیریت دانشگاه از همان منش و شیوه ای که آقای دکتر صالحی داشتند پیروی کردم و بیشتر در فراهم کردن تسهیلات برای فعالیت اعضاء هیأت علمی و دانشکده در بخش پژوهش و فعالیت هایی که در حوزه آموزشی و فوق برنامه انجام می شود، و همچنین ایجاد ارتباط و تعامل صمیمانه و سازنده با اعتماد و احترام متقابل با همکاران در دانشکده ها و مدیریت ها، فعالیت داشتیم. این نکته بسیار مهمی است که به نظر من در تاریخ دانشگاه تکرار گردیده و ما هم باید سعی کنیم به آن عمل نمائیم و امور را به این ترتیب پیش ببریم.

3- مصاحبه کننده: در آن دوره که شما مسئولیت را تحویل گرفتید با چه مسائلی دانشگاه مواجه بود و سیاست هایی را که مدیریت جهت حل آن اتخاذ می کرد و نهایتاً پیشرفت و توسعه ای که در هر کدام از این بخش ها ایجاد شد تا این حلقه ها را بتوان به هم وصل کرد و تاریخی از دانشگاه نگارش شود بفرمایید.

دکتر اعتمادی: اگر از ابتدا بخواهیم بگوئیم در زمانی که مسئولیت معاونت آموزشی را آقای دکتر صالحی با آن شیوه خاص خودشان بر عهده من گذاشتند من قبل از آن سابقه مدیریتی نداشتم و کار در حوزه آموزشی در آن سطوح را تجربه نکرده بودم. اولین چیزی که به نظر من رسید این بود که باید در حوزه مراجعه دانشجو و حل و فصل مسائل آموزشی او تحول و دگرگونی قابل ملاحظه ایی انجام گیرد. شرایط فیزیکی آن زمان اصلاً مناسب نبود و بسیار تحقیر آمیز؛ در نتیجه با صحبتی که با آقای دکتر صالحی و بقیه دوستان داشتیم آنها را متقاعد کردیم که یکی از ساختمانهایی که استفاده خیلی خوبی هم از آن نمی شد و در حال حاضر کل ساختمان معاونت آموزشی در آن قرار دارد را جهت این کار اختصاص دهیم. طوری طراحی کردیم که هم کارکنان به خوبی بتوانند از امکانات استفاده کنند و تسهیلات لازم را به دانشجویان بدهند و هم دانشجویان زمانی که مراجعه می کنند دیگر احساس بدی نداشته باشند. در ظرف کمتر از یک ماه نرم افزار جدید را نوشتیم و یک ثبت نام آن لاین با امکانات سخت افزاری انجام دادیم. تصور می کنم سال 68 بود این اولین دگرگونی بود که در نظام خدمات آموزشی اتفاق افتاد همان سال 69- 68 بود که ما کل سیستم نرم افزاری و سخت افزاری آموزش را عوض کردیم به آن هم اکتفا نکردیم و کل برنامه هایی که اینجا روی cpc بود را روی سیستم های نرم افزارهای جدید آوردیم. کم کم خود کارکنان آموزش را هم آموزش داده تا بتوانند با این سیستم ها کار کنند در حال حاضر این سیستم در معاونت آموزشی موجود می باشد بهرحال پایه گذار سیستم معاونت آموزشی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بودیم و این تحول بزرگی در دانشگاه بود. این یک بخشی از فعالیت هایی بود که در آن چهار سال انجام دادیم بخش دیگر انتظام بخشیدن به امور آموزشی دانشگاه و اطلاع رسانی به موقع دانشجو، استاد، دانشکده و دانشگاه و حل و فصل مسائل آموزشی دانشگاه و تلاش برای ارتقاء کیفیت بود. مقدار قابل ملاحظه ای از وقت من صرف زیر ساخت های فیزیکی دانشگاه شد. در این زمینه قبلاً پروژه های عمرانی در جریان بود مانند ساختمان مهندسی شیمی، مهندسی عمران، دانشکده فیزیک، ساختمان سلف سرویس، تأسیسات زیر بنایی و ساختمان کتابخانه مرکزی. ما دیدیم که بهره برداری از این پروژه ها سالها بطول خواهند انجامید در نتیجه اولین کاری که انجام دادیم این بود که بجای اینکه انجام پروژه ها بصورت موازی صورت پذیرد با تمرکز منابع ساختمان ها را یکی یکی به بهره برداری برسانیم به جای اینکه مدت طولانی صبر کنیم تا همه این پروژه ها به پایان برسد. مورد بعدی توسعه فعالیت های دانشجویی بود. کار مجلات دانشجویی و نهادهای دانشجویی علمی در دانشکده ها و بعد در حوزه های هنری، سیاسی، اجتماعی، ذوق های مختلف مذهبی که در این جا باید به نقش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اشاره کرد که نقش بسیار سازنده و مؤثری داشت. همین هم فکری، همکاری و تعامل و نزدیکی باعث شد که اعتماد متقابل در سطح مدیریتی در این مسائل فرهنگی و فوق برنامه ایجاد شود و به همین علت بین حوزه های مختلفی که به نوعی با دانشجویان سروکار داشتند مانند حوزه فعالیت های های فوق برنامه، حوزه فعالیت های رفاهی دانشجویی، حوزه فعالیت های صرفاً فرهنگی و مذهبی که نهاد نمایندگی بود و همچنین تربیت بدنی و مدیریت تربیت بدنی، همبستگی بوجود بیاید. بهرحال یکی از دستاوردهای مهم آن دوره باز شدن فضای فرهنگی، سیاسی، هنری و ... بود بالاخره بازشدن فضا برای اینکه هر کسی در هر زمینه ای که ذوقی دارد و علاقه مندی دارد با چند نفر که هم فکر هستند در یک نظام بزرگوار منشانه ای به فعالیت هایشان ادامه دهند بدون اینکه دانشگاه آسیب ببیند و یا احساس آسیب کند و اگر مسئله ای هم بود به راحتی با تعامل و هم فکری حل می شد و به نظرم این یکی از دستاوردهای مهم آن دوران می باشد. در حوزه پژوهشی هم اقداماتی لازم بود انجام گردد، ساز و کارهایی که موجود بود جاذب نبود و بعضاً هم دست و پاگیر اگر کسی پروژه ای به دانشگاه می داد اعتبار آن باید به خزانه واریز و از خزانه مجدداً این مبلغ گرفته می شد این یک سیکل طولانی بود که بهرحال کارآمد نبود به همین دلیل هم اگر ارگانها و دستگاههای دولتی هم علاقه مند به کار با دانشگاه بودند بخاطر این دست و پاگیر بودن ضوابط و ساز و کارها نگران بودند که کارها با سرعت لازم انجام نشود و اساتید هم ادامه فعالیت در این زمینه را نمی پسندیدند تقریباً حدود 2 سال وقت صرف شد تا ساز و کارهایی را فراهم کنیم تا این مقررات دست و پاگیر موجود را به نوعی شکل دهیم تا استاد احساس این فشارهای مالی و اداری و صعوبت کار را نکند. این نیز یکی از تلاشهایی بود که ما نهادسازی هایی را در حوزه های خاص تخصصی ایجاد کنیم. در ضمن در زمانی که من معاون آموزشی دانشگاه بودم یک نهاد تأسیس شد بنام انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه که در آن زمان رسمیت اداری نداشت در ابتدا با کمک تعدادی از فارغ التحصیلان که در وزارتخانه های مختلف وزیر و یا معاون وزیر بود جلساتی تشکیل شد و با اینکه قبلاً هم تلاشهایی در این زمینه شده بود ولی به نتیجه نهایی نرسیده بود. این بار سعی کردیم بصورت جدی موضوع انجمن فارغ التحصیلان را پیگیری کنیم. یکی از اهداف ما این بود که این خانواده که مشتمل از اساتید و دانشجویان بودند حتی بعد از به پایان رسیدن تحصیلات دانشجویان حفظ شود و مناسبات علمی که در این مدت شکل گرفته بعدها هم تداوم داشته باشد و به این شکل نباشد که پس از خروج دانشجو از دانشگاه منقطع گردد هدف این بودکه ارتباطات علمی و تخصصی حفظ شود چرا که فارغ التحصیلان ما زمانی که در جایی در حوزه تخصصی خودشان در جامعه مشغول می گردند یک صاحب نظر و یک فرد مؤثر در جامعه خواهند بود کسی که می توانند کارهای مهمی برای مملکت انجام دهند و زمانی که بر می گردند و این ارتباط علمی را که قبلاً دانشجویی بوده بشکل دیگری با دانشگاه ادامه می دهند خود می تواند یکی از راههای ارتباط دانشگاه با صنعت باشد افرادی که در یک زمان تعلق علمی به این مجموعه داشتن حالا در جایی دیگر هستند و می توانند مشکلات و توانمندیهایشان را به دانشگاه برگرانند اگر پروژه تحقیقاتی دارند به دانشگاه بیاورند تا در دانشگاه انجام شود و ارتباط دانشجویان با این فارغ التحصیلان می تواند موجب توانمندیهای آنها گردد و یا در زمینه استخدام آنها سودمند باشد. بهرحال به نظر من هم دانشگاه می تواند در ادامه آن خدمات علمی که به دانشجو داده حالا خدمات متنوع تر در سطوح بالای تحقیقاتی بدهد و هم فارغ التحصیل با امکاناتی که اختیار دارد می تواند در آینده دانشجویان دانشگاه سهیم باشد و در مسائل علمی و خدماتی کشور خدمات بدهند، خدماتی که در دلش اینها پرورش کند رشد کنند این انگیزه اصلی در ایجاد انجمن فارغ التحصیلان بود نه اینکه به یکسری جلسات آشنایی محدود شود. هدف این بود که این خانواده حفظ شود مناسباتش هم به همان شکل تخصصی و علمی حفظ شود و امیدوارم که در آینده هم به همین ترتیب باشد بهرحال این هم یکی از فعالیتهایی بود که در زمان مسئولیت من رسمیت پیدا کرد مجوز گرفت و جلساتش به شکل رسمی برگزار گردید و ادامه یافت.

4- مصاحبه کننده: دوران معاونت آموزشی حضرتعالی همراه با یکسری حوادث نیز بوده لطفاً در این خصوص توضیح دهید.

دکتر اعنمادی: همانطور که قبلاً عرض کردم ما در ابتدا مشکلاتی داشتیم که این مشکلات بیش از همه به دانشجویان ما آسیب برساند خیلی از آنها اعتماد به نفس شان از دست رفت و یا کاهش یافت و تفاوت سطح علمی داشتیم که باید به نحوی به آن رسیدگی می شد. در آن دوره هم بیشترین اثری که برای حل مشکل دیدیم همین تعامل و نزدیکی فکری بین نهادها و اعضاء بود کار بسیار دشواری بود که از یک طرف باید هماهنگی دانشجویان و انجام کار توجیهی و از پیشنهادات آن استفاده می کردیم همچنین مشکلات آنها را حل می کردیم از طرف دیگر باید با هم فکری اساتید راه کارها را پیدا می کردیم که این راهکارها بعضی آموزشی و بعضی هم مقرراتی بودند و یا اعلام عمومی و ایجاد یک فضای فکری در کشور بود و توفیق در آن با تمام دشواری هایش مدیون این همفکری چند جانبه ای بود که بوجود آمده بود. در مورد عده ای از این دانشجویان که فرصتی نبود و امکان نداشت دانشگاه کمکی به آنها بکند با مشاوره هایی که داشتند رفتند و با ذوق خودشان رشته جدیدی را انتخاب کردند و یا حتی بعضاً عده ای بودند که رشته دیگری را انتخاب کردند و مجدداً به دانشگاه بازگشتند و فارغ التحصیل هم شدند.

5
 
  • شروع کننده موضوع
  • #7

amirfardanian

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,135
امتیاز
251
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد یک مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
تلگرام
اینستاگرام
پاسخ : سلام اعتمادي

5- مصاحبه کننده: یکی از شاخص های دانشگاه افزایش رقبت دانش آموزان برای ورود به دانشگاه می باشد که هر سال تعداد آنها نیز افزوده می شود و اذهان عمومی اعتقاد دارند که دانشگاه دارای کیفیت بالای است یعنی معتقد هستند یکی از موارد که تأثیر بسزایی در ایجاد این وضع داشته اطلاعیه هایی است که در دوره حضرتعالی قبل از تغییر رشته برای ورودی های دانشگاه تهیه می شد.

دکتر اعتمادی: یک این که سعی کنیم فرایندها و امکانات و شرایط ظهور و بروز پتانسیل های علمی و اساتید خوب مان و همچنین شرایط علمی را فراهم کنیم و دوم اینکه در ابتدا یک همگونی در مورد ورودی های دانشگاه ایجاد کنیم. بنابراین یکی از محورهای مهم دانشگاه ترکیب دانشجویان خوب و اساتید خوب برای ایجاد پژوهش و حل مشکلات کشور و دستاوردهای علمی بود. یکی از چیزهایی که در استراتژی دانشگاه باید حفظ شود پرداخت به توسعه دوره های دکتری و بطور کلی تحصیلات تکمیلی در رشته هایی که جدید و نو هست و یا مورد نیاز کشور می باشد فراهم کردن امکانات جهت دسیپلین های بین رشته ای در دوره های تحصیلات تکمیلی که یکی از این امکانات طبیعتاً دانشجویان با استعداد بالا می باشد در ورودی دانشگاه در سالهای قبل از مسئولیت من در جذب دانشجویان با استعداد بالا معضلاتی داشتیم بهرحال سعی کردیم با تمهیداتی که اندیشیده می شد و با اطلاع رسانی به افراد و دانشجویان کمک کنیم مثلاً بازدید از دانشگاه و یا اطلاع رسانی های عمومی. از جمله اقداماتی که در آن زمان جهت تقویت این امر شد شروع همکاریهایی با دانشگاههای خوب دنیا در خارج از مرزهای کشور بود. حتی پیش بینی شد که دانشجویان ما بصورت مشترک به نحوی که با یک استاد راهنما در داخل کشور از اساتید خودمان و یک استاد راهنما در دانشگاه خارج از کشور که آن استاد با اساتید ما ارتباط تحقیقاتی داشته باشد دوره خود را سپری کنند و یا دعوت از اساتید ایرانی که در خارج از کشور هستند.

6- مصاحبه کننده: با تجربه ای که در دانشگاه داشتید چه در زمان مسئولیت دانشگاه و یا بعدها در سطح سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مهمترین ویژگی دانشگاه از بدو تأسیس تا به امروز را با وجود تغییر رویه ها و سلایق در مدیریت و مشکلات جاری کشور در حال حاضر می بینیم هر چه زمان می گذرد جایگاه دانشگاه در سطح کشور تقویت شده به نظر شما چه ویژگیهایی موجب شده دانشگاه در چنین جایگاهی را پیدا کند؟

دکتر اعتمادی: برای توفیق بالفعل شدن توانمندیها و پتانسیل های فضای حاکم بر یک نهاد علمی بر آن و یا فضای ضروری برای شکوفایی مجموعه استعدادهای درونی آن این است که در یک آرامش نسبی مدیریتی، سیاسی و فکری باشد اگر دانشگاه نتواند احساس امنیت به لحاظ مدیریتی و سیاسی و فضای فکری حاکم بر او ایجاد کند این می تواند موجب بازداشتن دانشگاه از به نتیجه رسیدن استعدادهایش باشد.

7- مصاحبه کننده: در خصوص جذب هیأت علمی به دانشگاه و ساماندهی نحوه فعالیت اعضای هیأت علمی چه ویژگی مد نظر جنابعالی می باشد.

دکتر اعتمادی: فعالیت های درونی یک مقدار جهت انتظام بخشیدن به سلسله مراتب ارتقاء هیأت علمی بوده و این بیش از آنکه موجب جذب از بیرون باشد تحریک و تشویق و یا حتی فشار برای ارتقاء علمی اساتید بوده است. اما یک مسئله مهم تشویق و ترغیب اساتید برای به روز شدن علمی بود این کار چند مکانیزم داشت یکی تسهیل مکانیزم های اعتبارات پژوهشی برای اینکه استاد ما برای کارهای پژوهشی خوب حمایت شود. مورد بعدی فرصت های مطالعاتی بود که در آن زمان محدودیت داشت ما سعی کردیم روان تر شود. یکی دیگر تأکیداتی بود که هیأت ممیزه داشت تا استادی که وارد دانشگاه می شود در یک مرحله زمان بندی مشخص باید ارتقاء علمی پیدا کند ارتقاء علمی مستلزم انجام کار پژوهشی، دادن مقاله و همچنین کیفیت آموزشی را در حدی بالا ببرد و یا حفظ کند و یا آثار تألیفی داشته باشد و یا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشد. برای اولین بار دفتری را در معاونت آموزشی بنام دفتر ارزیابی و نظارت ایجاد کردیم که بیشتر ارزیابی بود تا نظارت و بخشی ارزیابی ما مربوط به ارزیابی درست و دقیق از کارهای اعضاء هیأت علمی در مراحل مختلف استخدامی و ارتقاء علمی بود.

8- مصاحبه کننده: از نظر توسعه رشته های تحصیلی توضیح دهید.

دکتر اعتمادی: دانشگاه در شرایط فعلی و شرایطی که ما در آن زمان بوده ایم توسعه اش تا حدودی تابع پتانسیل های درونی آن است و هر جایی که اعضاء هیأت علمی دارای پتانسیل بوده و علاقه مندی خود را ابراز کنند. زمینه هایی که تا امروز شرایط ایجاد آن فراهم شده یکی فلسفه علم بود. زمینه تأسیس دانشکده مهندسی اقتصاد فراهم گردید ما در دو سه زمینه دیگر مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل هم اقداماتی انجام دادیم.
 

nmejris@zan

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,239
امتیاز
10,796
نام مرکز سمپاد
شهيد هاشمي نژاد 1 مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
دانشگاه
فردوسی مشهد
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : سلام اعتمادي

مرسي خيلي خوب بود امير فقط درباره ي برنامه هاشون براي سمپاد چيزي نداريم.
اگر كسي چيزي پيدا كرد دربارهي اين لطفا بذاره.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #9

amirfardanian

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,135
امتیاز
251
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد یک مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
تلگرام
اینستاگرام
پاسخ : سلام اعتمادي

فعلا ايشون در حال آناليز هستند(نمونه اش نظرسنجا اي است كه اين چند روز تو مراكز سمپاد برگزار مي شه) و هيچ برنامه اي ارائه ندادن به جز اون شايعه معروف...
 

farnaz

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
123
امتیاز
19
نام مرکز سمپاد
فرزانگان بندر عباس
پاسخ : سلام اعتمادي

زیاد تاثیری به حال ما نداره باور کنید اینا فقط اسم خودشونو مدیر می ذارن وگرنه هیچ کاری جز رو صندلی نشستن ندارن اما ایشالا که اینجوری نباشه و سمپادیا از سمپاد و سمپادی بودن راضی باشن (;
 
  • شروع کننده موضوع
  • #11

amirfardanian

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,135
امتیاز
251
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد یک مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
تلگرام
اینستاگرام
پاسخ : سلام اعتمادي

بچه ها درسته ممكنه هيچ تاثيري نداشته باشه ولي ما بايد تلاشمون و بكنيم در ضمن قزار نيست درباره آقاي اعتمادي نظر بدين مي خوايم به ايشون پيشنهادات و انتقادات و كارهايي كه براي پيشرفت سمپاد مهم رو بگيم حتي ميتونين مشكلات مراكز رو هم بيان كنيد
 

fatemeh.ir

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
271
امتیاز
64
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
مدال المپیاد
قبولی در مرحله ی اول المپیاد فیزیک 88
پاسخ : سلام اعتمادي

نمیشه یه جلسه ای بذارن و از هر مرکزی یه نفر به عنوان نماینده ی اوون مرکز تو اوون جلسه حضور داشته باشه؟؟؟
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,646
امتیاز
37,418
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سلام اعتمادي

من میگم شما حرفاتون رو بگین من دقیقا پرینتش رو میرسونم به دست ایشون. زیاد به فکر جلسه و اینجور چیزا نباشین.
 

fatemeh.ir

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
271
امتیاز
64
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
مدال المپیاد
قبولی در مرحله ی اول المپیاد فیزیک 88
پاسخ : سلام اعتمادي

به نقل از محمد مطهری :
من میگم شما حرفاتون رو بگین من دقیقا پرینتش رو میرسونم به دست ایشون. زیاد به فکر جلسه و اینجور چیزا نباشین.

باشه
با بچه ها صحبت میکنیم، حرفامونو یکی کنیم.میگم!

بعد یه چیزی!شما چه جوریه که به ایشون انقدر راحت دسترسی دارین؟!

کمی سوال بر انگیزه! ^-^
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,646
امتیاز
37,418
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سلام اعتمادي

کار چندان سختی هم نیست ها که راحت باشه برای من !
 

fatemeh.ir

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
271
امتیاز
64
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
مدال المپیاد
قبولی در مرحله ی اول المپیاد فیزیک 88
پاسخ : سلام اعتمادي

به نقل از محمد مطهری :
کار چندان سختی هم نیست ها که راحت باشه برای من !

خوشحال میشم اگه بدونم چه جوریه!

قاعدتا باید دو حالت داشته باشه:
یا ایشون خیلی آدم راحت و بی ریاییه و...
یا اینکه اولشه،راحت میشه باشون صحبت کرد...

دوست ندارم به موارد دیگه ای که شاید وجود داشته باشن اشاره ای کنم!
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,646
امتیاز
37,418
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سلام اعتمادي

ما با ایشون در هفته آینده میخوایم یک ملاقات داشته باشیم . من به همراه گروهی از دوستان. اگر برنامه تنظیم بشه ...
در حین صحبت هامون ، مطالب شماروهم میرسونیم.
 

fatemeh.ir

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
271
امتیاز
64
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
مدال المپیاد
قبولی در مرحله ی اول المپیاد فیزیک 88
پاسخ : سلام اعتمادي

با آقای اعتمادی جلسه داشتین؟

چی شد؟!

به نظر میومد برای ایشون چقدر سمپاد مهم باشه؟!
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,646
امتیاز
37,418
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سلام اعتمادي

فعلا وقت نشده.

طبق آخرین شنیده ها ، آقای اعتمادی گفته فارغ التحصیلینی که توی مدارس سمپاد کار میکنن رو بندازید بیرون ! البته فقط حرفشو شنیدم من. زیاد قابل باور نیست.
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
121
شهر
قم
پاسخ : سلام اعتمادي

چی؟
چرا؟
دلیلش چیه؟
اینم شد حرف؟
 
بالا