• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

سایت شخصی بیل گیتس

  • شروع کننده موضوع
  • #1

master

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
229
امتیاز
50
بيل گيتس بنيانگذار شرکت بزرگ مايکروسافت براي اولين بار وب سايتي شخصي را با نام عنوان " نگاهي دروني به جهان" ارائه کرده است.وب سايت جديد بيل گيتس با هدف بررسي جنبه هاي مختلف زندگي و کار بنيانگذار مشهور شرکت مايکروسافت آغاز به فعاليت کرد.

22745_295569603614_526203614_4469148_15040_n.jpg

بيل گيتس در بخش خوشامدگويي به کاربران جديد سايتش نوشته است: "از زماني که کار تمام وقتم در مايکروسافت را به منظور رسيدگي بيشتر به انجمن خيريه رها کرده ام، بسياري از مردم از من پرسيده اند که بر روي چه مطلب يا موضوعي کار مي کنم. من بسيار خوش شانس هستم زيرا افرادي که با آنها همکاري کرده و از آنها مي آموزم در زمينه کاري خود متخصصاني واقعي هستند. من يادداشتهاي زيادي از گفت گوها و تجربياتم با آنها برداشته ام که فکر مي کنم به اشتراک گذاشتن آنها در جهان نامحدود يک وب سايت مي تواند جالب توجه باشد."

وي اميدوار است راه اندازي اين سايت افراد بيشتري را به انديشيدن و آموختن در زمينه هايي که به نظر وي جالب و با اهميت مي آيند هدايت کند. از موارد مورد توجه گيتس که قصد دارد در فعاليتهاي جديد آنلاين خود بر روي آنها تمرکز داشته باشد، انرژي پاک، زلزله اخير هائيتي، پاندمي هاي جهاني و تحول آموزشي است.

بر اساس گزارش تلگراف، اين موضوعات در سايت بيل گيتس در گروه هايي از قبيل "به چه مي انديشم؟"، "چه فرا مي گيرم؟"، "سفرهاي من" و "کلاس درس کنجکاو" طبقه بندي شده اند. وي همچنين در بخشي از اين سايت به مرور دو کتاب اقتصادي جديد از "استيون لويت" و "استفن دابنر" پرداخته است.

لینک وب سایت بیل گیتس :
http://www.thegatesnotes.com/
 

Helli Agent

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
217
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1392
دانشگاه
پلی تکنیک
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک ، مهندسی انرژی
پاسخ : سایت شخصی بیل گیتس

بیل جون که استعفا داده
 
بالا