• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

لیست درجات کاربری

  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #1

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
همونطور که کاربران عزیز متوجه شدند، تغییرات نسبتاً عمده ای در سطح انجمن و بخصوص درجات ایجاد شده. این پست صرفا جهت اطلاع رسانی و آگاهی کاربران از رده و اختیارات هر گروه کاربری می‌باشد.


مدیر کل

مدیران کل اختیار اداره‌ی کل سایت و کنترل اون رو از همه‌ی جهات دارند. اعضای این گروه کاربری عمدتاً از پدید آورندگان سایت و کاربران بسیار قدیمی هستند. ورود یا خروج افراد به این گروه توسط جمع مدیران کل تصمیم‌گیری می شود. این گروه کاربری بالاترین دسترسی را در بین گروه‌های کاربری دارد.
اعضا : مدیریت - محمّد - نــیما - مُحسن - GCD


مدیر اجرایی

مدیران رده دوم سایت با اختیار کامل در مدیریت فروم و برخی اختیارات فنی. اعضای این گروه عضو شورای مشورت و تصمیم‌گیری سایت هستند و توسط مدیران کل انتخاب میشوند.
اعضا : حمید شجاعی - جواد ب. - Mohammadreza128


مدیر داخلی

اعضای این گروه عمدتا افراد فعال و مفید در سایت هستند که توسط جمع مدیران کل و مدیران اجرایی انتخاب می شوند. این افراد داراي توانایی مدیریت تمامی انجمن ها و ابزار های مربوطه هستند. اعضای این گروه در تصمیم گیری ها و سیاست های سایت نقشی ندارند.
اعضا : مهسا.ق - بابکـــ - شقایـقツ - فهیم² - no one - Shek8fe

مدیر انجمن

مدیران انجمن ها، افرادی هستند که برای اداره هر بخش مشخص می گردند. وظایف مدیران انجمن ایجاد نظم و روال کاری در انجمن منصوب شده به آن ها است.


مدیر بازنشسته
مدیران بازنشسته، افرادی هستند که سابقاً مسئولیت مدیریّت کل و یا مدیریّت ارشد سایت را برعهده‌ داشته‌اند و از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند.

اعضا : SAEED. a - مهران م. - محمّد بذرکار - ندا مکرم - پارسا - آرمیتا ثابتی‌اشرف - احمدرضا.ج - پویا م - نسترنّگار
 
بالا