• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

انتقاد از مديران داخلی

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع alemzadeh
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
تاپیک من به اسم اسپم حذف شد و عینش زده شد
حالا کاری ندارم کمک خواستن به دوستانه بیشتر میاد تا حرف بزن
الان دقیقا چرا؟
 
تاپیک من به اسم اسپم حذف شد و عینش زده شد
حالا کاری ندارم کمک خواستن به دوستانه بیشتر میاد تا حرف بزن
الان دقیقا چرا؟
در ثانیه حالمو از دلقک به بی‌اعصاب تغییر دادین
تبریک میگم
 
اقا ولی خدایی زحمت کشیده بودیم جواب داده بودیم برای پرنده هه میذاشتین تاپیکه بمونه توی پزشکی :)) اسپم نبود که تاپیکش
 
اقا ولی خدایی زحمت کشیده بودیم جواب داده بودیم برای پرنده هه میذاشتین تاپیکه بمونه توی پزشکی :)) اسپم نبود که تاپیکش
اون هست
بستن چون اسپم بود
من یکی زدم تو دوستانه که اسپم نباشه
اون نیست
نمی‌دونم چرا و چطور اصلا:))
 
سلام شرمنده، سو تفاهم شده بود از حرفم

قرار بود این تاپیک بمونه با همون محتوای کمک، اسپم ها پاک بشن و ادامه پیدا کنه
 
تاپیک من به اسم اسپم حذف شد و عینش زده شد
حالا کاری ندارم کمک خواستن به دوستانه بیشتر میاد تا حرف بزن
الان دقیقا چرا؟
چون ادغام پست‌ها رو پس و پیش میکنه
بخاطر همین تاپیک جدید رو نگه داشتیم
(آروم باش عزیزم)

پ‌.ن: الان دیدم ادغام زدند و شد همون قاطی پاتی عه
 
چرا قلب سبزه من نوموقام
هر سری که ری اکشن میدم یاد گرینچ می افتم
رفع اسپم :
رفع اسپمی وجود نداره میتونید اسپم کنید
منم در کمال آرامش زیر پست هاتون قلب سبز گرینچی میفرستم
 
آخرین ویرایش:
Back
بالا