• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

پادکست تخصصی فیلم و سینما

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Kinder

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
434
امتیاز
2,315
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد ۱
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
94
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
مهندسی عمران/جامعه‌شناسی
سلام .

شاید طرفای یک سال پیش، علاقمندان به صنعت انیمیشن، با وبلاگ پرطرفدار و بزرگ دنیای انیمیشن آشنا بودن .
این وبلاگ که همیشه با خبر ها و ایده های نو، طرفداران خودش رو تغذیه میکرد، به مرور جایگاه خودش رو در میان وبسایت ها و وبلاگ های ایرانی، به عنوان یکی از محبوب ترین و کامل ترین پایگاه ها در حیطه ی انیمیشن، پیدا کرد .

همچنین، در اون زمان، نویسندگان این وبلاگ، اولین پادکست تخصصی انیمیشن به زبان فارسی ( یا همون کارتون کست ) رو عرضه کردن و اتفاقاً استقبال خوبی از این پادکست به عمل اومد.

cartooncast.jpg

به مرور زمان، با شروع برنامه ریزی برای کنکور 90، و همچنین با ف ی ل ت ر سرور بلاگر، این وبلاگ و پادکست، تولید کننده های خودش رو از دست داد و این موضوع تا مدتی فراموش شد .

اما حالا، با از بین رفتن غول کنکور و آزاد بودن وقت نویسندگان وبلاگ و تولید کنندگان پادکست، این افراد پروژه ی جدیدی رو که در واقع ادامه ی روند پادکست سازی برای انیمیشن هست، اینبار به صورت کامل تر، به عنوان پادکست تخصصی فیلم و سینما، در غالب یک صفحه در فیسبوک آغاز کردن !

MovieCast.jpg

حجم این پادکست، معمولاً از 10 مگابایت تجاوز نمیکنه و در کل، با اینکه در اولین قسمت این پادکست، کیفیت صدای ضبط شده چندان راضی کننده نیست؛ اما سطح کل کیفی قابل قبولی رو ارائه داده .
( درکل به سمپاد کست ِ خودمون نمیرسه ! :-" )

اگر در فیسبوک هستید، حتماً صفحه ی این پادکست رو لایک کنید ! (;

اولین قسمت این پادکست، ساعاتی پیش بر روی صفحه ی فیسبوک این پروژه رفت ! پس از دانلود، حتماً نظر خودتون رو در مورد محتوا و کیفیت کار شرح بدین !

دانلود قسمت اول MovieCast - حجم 10 مگابایت

با تشکر !
 
بالا