• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

عکس دسکتاپ و گوشی موبایل شما

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع SOUL KEEPER
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
screenshot_۲۰۲۶-۰۴-۰۴-۱۸-۲۶-۵۶-۴۱۷_lockscreen_k1u8.jpg

ورژن ۶ عصر به بعد.
 
img_8024_mjbs.png



این گوشی

لپ تاپ رو الان میفرستم (قول میدم بهتره 😁)
 
img_7611_scrv.jpeg


یکی از قشنگترین عکسایی هست که دیدم و با افتخار روی لپ تاپم هست

مرسی از خانم سپیده دان 😍❤️🙏
 
do.php
do.php
do.php


نمیخواستم اولش تو این تاپیک شرکت کنم بعد گفتم عب نداره دوباره چندسال بعد که تاپیک اومد بالا میبینی یهو یادت میوفته و این حرفا^^
 
من از اول تایم کنکوری شدنم حدود ۱ ماه قبل ، این رو گذاشتم
تاثیر اونچنانی رو من نداشت ولی عذاب وجدان خوبی میده

Screenshot_20230909_121842_One_UI_Home.jpg
من این عکس برام باز نمیشه حالا اگر دیدید

عکس دانشگاه شریف و تهران و امیرکبیر بود

که الان امیرکبیرم!

1000070247.jpg


والپیپر هام دست ساز هستن

جفتش
 
وای چه تاپیک باحالی، من عاشق اینم که وقتی ددلاین دارم، برم سه ساعت صرف تم جدید کنم 🤡
فعلا گوشی و دسکتاپم این شکلیه:


screenshot_20260427_184630_one_ui_home_9fx9.jpg
screenshot_20260427_184637_one_ui_home_wmat.jpg
screenshot_20260427_184834_one_ui_home_pt2w.jpg
screenshot_20260427_185148_one_ui_home_6gdv.jpg
screenshot_2026-04-27_190615_wfdg.png
خیلی کار کردم روش که صفحه اینتراکتیو بشه.
 
Back
بالا