• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

نسل جدید کنسول ها؟

Agent 47

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
318
امتیاز
1,190
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
تهران
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : نسل جدید کنسول ها؟

الان کم نیاوردن ولی تا یکی دو سال دیگه کم میارن. فکر کنم شاخترین گرافیکی که تا حالا میشه داشت Uncharted 3 باشه و معلوم نیست بشه بعد این بای ساخت که گرافیکش رو کنسول ها از اون بهتر باشه ( حالا دیدی شد :D )
هم‌چنین سونی دیگه کاملا تکذیب کرد که خبری از رونمایی PS4 تو E3 نیست پس دیگه دلیل نداره که بررسی کنیم ببینیم کم آورده یا نه. ولی Wii این آخرا دیگه کم آورده بود و سخت افزار خوبی نداشت برا همین Wii U رو معرفی کرد.
 

TMNT

علی‌سینا
ارسال‌ها
2,264
امتیاز
2,985
نام مرکز سمپاد
شهید دستغیب 1
شهر
شیراز
سال فارغ التحصیلی
1395
دانشگاه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : نسل جدید کنسول ها؟

اگه قرار باشه به این زودی کنسول جدید بدن تا 2 سال دیگه PS6 میاد :D

سونی تو قیسبوکش نوشته برنامه هایی داره!
 
  • شروع کننده موضوع
  • #23

Hamid.s

‌Bug
ارسال‌ها
1,688
امتیاز
16,727
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد1
شهر
مشهد
دانشگاه
فردوسی
رشته دانشگاه
نرم‌افزار
پاسخ : نسل جدید کنسول ها؟

تو بازی سنتر یک مقاله خیلی خوب راجب این نوشته، میتونین برین بخونین اینجا.

من خلاصشو مینویسم اگه حوصله ندارین کاملشو بخونین. اصل مقاله راجب مایکروسافت و کنسول بعدیش هست. چون شایعه در مورد ایکس باکس بعدی خیلی بیشتر از پی اس بعدیه.

من دیگه نمیگم که هی اونجا اینو نوشته، مینویسم کلا.

ایکس باکس 360 پرفروش ترین کنسول سال 2011 بوده، برای همین به نظر میرسه که مایکروسافت خیلی علاقه ای به عرضه کنسول جدیدش نداشته باشه، مخصوصا با توجه به اینکه همیشه یک کنسول ابتدای عرضش همیشه ضرر داشته. ولی اینجا یک نکته ای هست که باعث میشه مایکروسافت ترجیح بده از این سود بگذره. اونم Wii U عه. درسته که وی یو از لحاظ سخت افزاری چندان قوی تر از ایکس باکس 360 نیست، اما تجربه نشون داده نباید نینتدو رو دست کم گرفت. اون اوائل هم کسی Wii رو جدی نمیگرفت و فک نمیکرد که تنها کنسولی باشه که از اول عرضش تا الان ضرر نداشته و فقط با سود همراه بوده. حالا هم مایکروسافت ترسیده که Wii U بازارو بگیره و ایکس باکس 360 با مخ بخوره زمین.

ولی یک عواملی باعث میشه که زودتر از سال 2013 منتظر عرضه این بازی نباشیم. یکیش اینه که الان مایکروسافت ضرر نمیده. اگرم قرار باشه Wii U جای ایکس باکس رو بگیره، تا یکی دو سال دیگه این اتفاق نمیفته. بعد یک نکته ای که باعث میشه مطمئن شیم که ایکس باکس بعدی تا سال 2013 نمیاد، عرضه بازی Halo 4 برای ایکس باکس 360 در اواخر امسال هستش. مایکروسافت نمیاد که مهمترین بازی کنسول خودش رو وقتی بده بازار که میخواد همون موقع ها کنسول نسل بعد رو بده. یعنی هم Halo 4 رو از دست میده، هم فروش اولیه کنسولشو.

درسته اینا مارو نا امید میکنن. اما یک چیزایی هستن که اطمینان میدن نسل بعدی تو راهه. یکیش تاسیس استودیو های زیادیه که مایکروسافت داره تاسیس میکنه. اونم برای اینه که اینا رو نسل بعد کار کنن تا ایکس باکس 720 از همون اول عرضش بازی های قوی و خوبی داشته باشه.

آگهی استخدام هایی که سازندگان کم کم دارند منتشر می کنند، در آن خواهان افرادی هستند که روی کنسولی جدید بازی بسازند، مانند Treyarch و Infinity Ward (سازنده های سری Call of Duty). از طرف دیگر، در آگهی استخدام هایی که خود مایکروسافت از یک سال قبل دارد منتشر می کند، نیازمندی برای افرادی که بتوانند بر روی کنسول های نسل بعدی کار کنند دیده می شود. حتی در یک مدت برخی از طراحان مایکروسافت در پروفایل LinkedIn خود صراحتا نوشتند که روی Xbox بعدی کار می کنند (که بعد از لو رفتن موضوع سریعا پاک شد!)

بعد هم تو مقالش شایعه ها در مورد قدرت کنسول رو نوشته.

به نظر من که همه حرفاش مخصوصا این که تا آخر 2012 نباید منتظر ایکس باکس بعدی باشیم منطقیه

یک نکته دیگه ای هم هستش. اونم اینه که الان دیگه کنسولا دارن سخت افزاری از پی سی عقب میفتن (حرف من رو قبول ندارین، اینم قبول ندارین؟ :-" ) برا همین باید سریع تر یک کاری بکنن.
 
بالا