• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

پیش به سوی توئیتر!

  • شروع کننده موضوع
  • #1

کاربران حذف شده

لنگر انداخته
ارسال‌ها
2,926
امتیاز
8,579
twitter-bird-logo-sunpack.com_.jpg

حالا که این همه کاربر ایرانی فیس بوک وجود داره، چرا توئیتر رو هم به پلتفرم های مورد استفادمون اضافه نکنیم؟

توئیتر یکی از سرویس هایی هست که برای کسایی که فقط بر روی کوته نوشته ها و نظرات دیگران تاکید دارن خیلی مناسبه! خیلی اوقات آدم دلش میخواد حرفی رو در یک لحظه و فقط در حد یک جمله بگه، چنین چیزی نمیتونه استتوس فیس بوک یا جای دیگه ای باشه، این خودش یه توییته!

توی یه سایت انگلیسی زبان دلایل جالبی برای رو آوردن به توییتر بود، اون ها رو خوندم و بعضی هاش رو براتون مستقیم ترجمه کردم، بعضی هاش رو هم خودم براتون نوشتم!

1) میکروبلاگینگ
یکی از دلیل های واضح مزیت توییتر میکروبلاگینگ هست، به این معنی شما میتونید به سرعت هر ایده یا حرفی رو دارید در غالب یک توئیت ارسال کنید، حتی اگه اون پست یا توئیت طعم صبحانه شما باشه!

2) پاسخ های سریع
توئیتر به شما کمک میکنه که اگه سوالی رو با جزئیات دقیق دارید و پاسخش رو نمیدونید به سرعت پاسخ رو دریافت کنید، کسانی هستند که بتونن به سرعت بهترین پاسخ رو به سوال شما بدن! حتی اگه سوالتون پایتخت یه کشوره!

3) پیدا کردن شغل
مهم نیست که شما از کار قبلیتون اخراج شدید یا بیکار شدید! خیلی از شرکت ها موقعیت های شغلیشون رو در بلاگ توییتر قرار میدند، شما میتونید به دنیا اعلام کنید که به دنبال شغل هستید!(البته به درد ایران نمیخوره! :D)

4) با اخبار به روز باشید!
خیلی از آزانس های خبری و شرکت ها و شبکه های تلویزیونی اخبارشون رو از طریق توییتر به اشتراک میزارند! شما میتونید تازه ترین اخبار رو از توییتر دنبال کنید! کافیه پیج اون آزانس رو یا شبکه رو دنبال کنید!

5) ترتیب دادن یه ناهار با دوستان!
توییتر یکی از سرویس های خوب برای قرار گذاشتن هست! شما میتونید اطلاعیه های دور هم جمع شدن و یا خیلی چیزای دیگه رو از این طریق به دوستاتون اطلاع بدید، اگه تعداد زیادی از دنبال کننده ها رو دارید میتونید اون ها رو توی گروه های مختلف دسته بندی کنید و بهشون اطلاع بدید.

6) فریاد خشم خود!
همه ما روز ها یا اتفاقاتی رو داریم که دلمون میخواد از شدت خشم داد بزنیم یا برعکس! از شدت شادی اشک بریزیم! توییتر جای مناسبی برای به اشتراک گذاشتن این موارد هست تا بتونید به راحتی با این موارد کنار بیاید و راحت تر تحملشون کنید!

7) همراه شخصیت ها و افراد مورد علاقه خود باشید!
خیلی از شخصیت های سینمایی یا ورزشی یا حتی تیم های مورد علاقتون از طریق توییتر اتفاقات جدید خودشون رو به اشتراک میزارند! حتی چیز های شخصی، شما میتونید با استفاده از موتور سرچ توییتر اون ها رو پیدا کنید و با اون ها همراه بشید!

8) نظرات بقیه رو در مورد همه چیز بدونید!
شما میتونید نظرات دوستانتون، همکاراتون و خیلی های دیگه رو در مورد آخرین فیلم های اکران شده، مسابقات و رزشی و ... بدونید! بعضی از ماها دوست داریم بدونیم دوستامون در مورد این چیزها چطور فکر میکنند!

9) در جریان مسائل سیاسی قرار بگیرید!
خیلی از سیاست مدار ها در توییتر فعالیت میکنند، برای اینکه از دنیای سیاست خیلی هم به دور نباشید میتونید از توییتر استفاده کنید، توییتر توی اتفاقات مهم سیاسی همیشه نقش های مهمی رو بازی کرده.

10) بازی و سرگرمی!
شما میتونید از بازی هایی که توسط شرکت های دگه برای توییتر تولید شده استفاده کنید و شروع به بازی کردن بکنید! مثل بازی Spymaster که میتونید افرادی رو که شمارو دنبال کردن به عنوان جاسوس انتخاب کنید و به انجام ماموریت ها وادارشون کنید!


بهتره سری هم به توییتر بزنید، اگر اکانتی هم دارید اینجا قرار بدید، کار کردن با توییتر بسیار بسیار آسون هست!

آی دی من: Mohsenack
 

میترا

میترا
ارسال‌ها
666
امتیاز
4,645
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان ۱
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
96
دانشگاه
دانشکده‌ی هنر و معماری تهران مرکز
رشته دانشگاه
ادبیات نمایشی
پاسخ : پیش به سوی توئیتر!

به نظرم یه کم ناشناخته مونده :-" ینی همه بیشتر توو فیسبوک ـن تا توئیتر . به نظرم حتا میتونه از فیس بوک ـم بهتر بشه .
جای ِ بدی نیس . میشه یه سری از خواننده ها و شخص های ِ معروف ـم توش پیدا کرد به راحتی . :د :-"
 
  • لایک
امتیازات: fteh

nazanin.f

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
618
امتیاز
3,331
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
اردبیل
سال فارغ التحصیلی
92
دانشگاه
تبریز
رشته دانشگاه
پزشکی
تا زمانی خوبه که همکلاسی هاتون نفوذ نکرده باشن و ناشناخته بمونید :-"
 

fteh

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
636
امتیاز
4,884
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
خوزستان
سال فارغ التحصیلی
90
احتمالا عصری اکانت توییتر بسازم
 
بالا