• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

من......

  • شروع کننده موضوع Dawn
  • تاریخ شروع
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Dawn

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
869
امتیاز
3,462
شهر
تهران
پاسخ : من......

تنهایی کویر
تیرگی و سکوت ، ترک های سنگ ، دلتنگی و انتظار قطره ای آب و انتظار وانتظار و انتظار...
دریاچه می میرد و خاک ها از غرق شدن رهایی می یابند ولی... افسوس و آه مردم تنها نتیجه نجات یافتن خاک است.
زندگی من از دیگران جداست.از وقتی که چشم گشودم ،چین و چروک های صورتم لذت جوانی را از من ربود.آیا غنچه بودن برای من هم معنا دارد ؟ آیا فقط از کوچه زیبایی میتوان راه خانه سعادت را یافت ؟
سکوت تنهاییم با خزین ماری بر روی دستانم شکست . کاکتوسی را دیدم درحال نوشیدن آب ازسفره وسیع دلم. با خود اندیشیدم:او از من بی نوا تر است.داشتن مادری چون من به جای جنگل های سرسبز برای خودم باعث شرمندگی است.آه...کاش من هم ظرافت بوستان ها را داشتم....
تک سبزی دلم با دواندن ریشه هایش در خاک و گفتاری زیبا،آرزوی دیدن گلی در باغ و فخزفروشی به او به خاطر داشتن مادری چون مرا داشت!من در اندیشه اش محافظ او در برابر باران و جانوران دیگر بودم . او فکر میکرد من به باران اجازه نمیدهم ببارد تا او خیس نشود.
بار دیگر در افکار خودم غرق شدم. او جرقه در ذهنم بود!او کوچک است اما تفکر بزرگ شایسته اوست.نمی دانم چه شد اما احساس میکنم دیگر تنها نیستم،ستاره با من است،ماه با من است،خورشید زندگی ام را نورانی می کند و "خدا در این نزدیکی است"
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

Dawn

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
869
امتیاز
3,462
شهر
تهران
پاسخ : من......

راز پنهان
نوزادی چشم می گشاید و الماس به درخشش امید چشمان مادرش غبطه می خورد.با به دنیا آمدن او من هم به دنیا می آیم اما بودن من تنها به او بستگی دارد.تنها و تنها به او....
کودک زیباست همچون کیوان،سیمایش می درخشد همچون ستارگان،و دلی پاک دارد همچون آسمان.اما آیا در زمان آتی نیز مادر به خاطر پاکی فرزندش به آب فخر خواهد فروخت؟او مرا خواهد ساخت،اما چگونه؟
این برای من هم سوال بزرگی است اما من به هر حال آرزوی خوب بودن را دارم.تفاوت من با انسانها در یک چیز است شما خلق کننده من هستید و منسرنوشت ساز شما.پس باید مراقب یکدیگر باشیم.اما من هم آرزوهایی دارم مانند شما!امید من داشتن عشق،علم،علم،زیبایی و آزادی است.فکر میکنم تاکنون متوجه نام من شده باشید،آری.من زندگی هستم.ریل قطارفتوصیفی از یک آرزو،وصف هزاران خواب بی رویا،چشمه خروشان پر از بی آبی،کابوس تنهایی،معنای بی معنایی و بوته ی گل سرخ.
درصد بسیاری از شمامرا سخت و دشوار می خوانید اما من هم می توانم زیبا باشم اگر شما بخواهید،می توانم ایده آل باشم اگر برتر بیندیشید ومی توانم شما رابه هدف الهی نزدیک کنم اگر ایمان قلبی داشته باشید.
 
بالا