• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط ...Maedeh

  1. ...Maedeh

    حرص درارترین لحظات زندگی

    وقـــتــیـهــ کــهــ قــضـاوتــ اشــتــبــاهـــ مـــیـــشــیـ . وقــتـــیـهـ کـــهـــ بـــایـــد از خـودتـ دفـــاعـ کـنـــیـــ ولـیــ بــهـــ خـــاطـــر فــرامـــوشــکــاربـــوندنـــتــ ... فـــرامـــوشـ کـنــیـ چــهـــ اتـفــاقـیـــ افـــتـــادهــ بـودهــ و چـرا و نـمـیـــتـونـــیــ دفـــاعـ...
  2. ...Maedeh

    اعترافگاه!

    به یه نفری شدید دارم حسود میکنم-__- تا الان از آمپول نمیرسیدما ولی الان میترسم و امشب از زدن آمپول به بهانه دگزا بودن نزدم :-ss
  3. ...Maedeh

    بهترین شعرهایی که تا به حال خوندی!

    اه از دل دیوانه حافظ بی تو زیر لب خنده زنان گفت که دیوانه کیست
  4. ...Maedeh

    قشنگ‌ترین بیت‌هایی که شنیدید

    خواهی که شوی کسی ز هستی کم کن ناخورده شراب وصل ز مستی کم کن با زلف و بتان و راز هستی کم کن بت را چه گنه تو بت پرستی کم کن
  5. ...Maedeh

    قشنگ‌ترین بیت‌هایی که شنیدید

    نشود فاش کسی آنچه میان من و توست تا اشارات نظر نامه رسان من و توست #هوشنگ_ابتهاج
  6. ...Maedeh

    قشنگ‌ترین بیت‌هایی که شنیدید

    می روم خسته و افسرده وزار سوی منزلگه ویرانه ی خویش به خدا میبرم از شهر شما دل شوریده و دیوانه خویش #فروغ_فرخزاد
  7. ...Maedeh

    قشنگ‌ترین بیت‌هایی که شنیدید

    فک کردم اومدم حرف بزن:((((((((( :))))))))) آخه متنی کار واسه حرف بزن بود این جا نوشتم-___- دختره خنگ-___-
  8. ...Maedeh

    قشنگ‌ترین بیت‌هایی که شنیدید

    هرکس خودش داند و خدای خودش که چه دردست در کجای دلش
  9. ...Maedeh

    سوالات و مشکلات درسی کنکور ۹۷

    کاش بمیرم که اینقد زیستو گند میزنم..... اخه باید چیکا کنم درصد زیستم خوب شه؟؟؟؟؟؟؟
  10. ...Maedeh

    من چه مشکلی دارم؟! [پزشکی]

    sadloveخیلی ممنون
  11. ...Maedeh

    من چه مشکلی دارم؟! [پزشکی]

    :'>خو الان که اروم کشیدم فقط یدونه اومد تو دستم ولی به نظرم طبیعی نیس اخه کل فرش پر میشه از موهام و حتی تو غذا:/ در ضمن خیلی ممنون
  12. ...Maedeh

    من چه مشکلی دارم؟! [پزشکی]

    هر دو مدل برنجو میپزه مامان*_* نرفتم دکتر:(
  13. ...Maedeh

    من چه مشکلی دارم؟! [پزشکی]

    ناخنم زود میشکنه و موهام موخوره گرفته و یک سال ریزش مو دارم
  14. ...Maedeh

    قشنگ‌ترین بیت‌هایی که شنیدید

    رد پایت مانده بر روی برف های کوچه مان کاش نه برف ببارد نه بتابد آفتاب
  15. ...Maedeh

    من چه مشکلی دارم؟! [پزشکی]

    موهام دائم میریزه و شددددیددد دلیلش چیه؟؟
Back
بالا