- ارسالها
- 553
- امتیاز
- 2,787
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- نیشابور
- سال فارغ التحصیلی
- 95
- دانشگاه
- علوم پزشکی شیراز
- رشته دانشگاه
- داروسازی
پاسخ : بحث و بررسی آزمونهای قلمچی
این آزمونه تشریحی هم که امروز پشتیبانا گفتن واسه همین بود!
این آزمون به طوره ناجوری لو رفت!
نه دیگه واسه همین پاسخ نامه نمیدن!به نقل از amirhj :
آخه این چه وضغشه؟؟![]()
فقط سوالا لو میره؟؟ جوابا چی؟
این آزمونه تشریحی هم که امروز پشتیبانا گفتن واسه همین بود!
این آزمون به طوره ناجوری لو رفت!













تمام وسایلم وکتابام گم شدن...اتاقم بازار شام شده بخاطر چند تا بچه ای که کلیدشو پیدا کرده بودن.....متنفرم از این همه ریخت وپاش وکار کردن برای مسائلی که اعتقادی بهشون ندارم ومسخره میان به نظرم....
و واسه همین شیمی وفیزیک رو به زور تونستم وقت کنم وبه 50 برسونمش....


