ممنون ميشم جواب بدينبه نقل از @rmin@ :درسنامه مبتكران كامله آيا ؟
كتاب خط ويژه مسايل شيمي رو لازمه بخونم يا همون درسنامه هاي مبتكران كافيه ؟
بخصوص توي بخش استوكيومتري
من يه دور تستاي مبتكران دو جلدي استوكيومتري رو زدم .
واسه بستن استوكيومتري و تسلط بيشتر و حل سوالاي سطح بالاتر از بين كتاباي فار آزمون ، فار سوم ، خيلي سبز ، گاج جامع ، گاج سوم كدومو بزنم ؟!![]()

کلا فار اگه میخوای بگیری فقط کتابای آزمونش رو بگیر. که فقط تست هستن و درسنامه ندارن. ولی خب تعداد تستاش زیاد نیست و نمیشه فقط به اینا اکتفا کرد.به نقل از zahra-dmd :شیمی پیش فار بخرم خوبه؟
درسنامه لازم ندارم فقط تست میخوام باشه
مگه تکمیلی همون سوالای المپیاد نیس؟به نقل از ali kh :به نظر من برای هر سه سال مبتکران خوب و کافی باشه( به عنوان منبع اصلی ).ولی برای منبع تکمیلی به نظر من تکمیلی مبتکران رو نگیرید.به جاش کتاب سوالات مرحله یک و دو رو بگیرید و حداقل سوالات ده دوره اخیر رو حل کنید( البته بعد از کار کردن واجب ها .)
پنج پست بالایی مرسی:دتکمیلی تستای المپیاد هم داره ولی بهرحال تستای فوقالعاده چرت دیگهای هم داره. من بزرگترین اشتباهم تو کتاب، خریدن تکمیلیا بود که اصلا به دردم نخورد. اگه میخواید همون واجبا رو بگیرید و سوالایی که یه چیزی واقعا داره که نکته جالبیه واستون رو علامت بزنید دو سه بار بزنید بعد عید هم حتما فار رو بزنید آزموناشو ولی منبع اصلی فار خودتون میفهمید که اصلا به درد نمیخوره چون واقعا تعداد تستاش کمه و توی شیمی تسلط رو سوالای مفهومی از تعداد تست به دست میاد و توی مسئله از سطح دشواری تستا. تو رو خدا خرکی تست شیمی نزنید که واقعا از شیمی نتیجه گرفتن کاری نداره. من سنجشها رو که دادم فهمیدم کجای شیمیم میلنگه و چون از اول رو شیمی وقت و انرژی گذاشته بودم توی دو سه هفته با همین فار و مهمتر از همــــــه چی متن کتاب درسی تونستم جمعش کنم. خلاصه اینقدر الان نپرسید تکمیلی چی بگیرم فلان. شما همون اصلشو بچسبید بیخیال بقیش فعلا!!به نقل از .shadi. :مگه تکمیلی همون سوالای المپیاد نیس؟
بعد من شیمی دو همون دو جلدیه رو دارم. دیگه لازم نیس تکمیلیشو بگیرم؟
+نمیتونم لایک بدمپنج پست بالایی مرسی:د

سوال منم همینهبه نقل از aliar :اخرش پیش چی بزنیم ؟؟


مبتکران +خیلی سبزبه نقل از ı ๓คгzเє ı :سوال منم همینه
جواب بدین لطفا

نه تکمیلی ـا درسنامه ندارنبه نقل از @rmin@ :دوستان مبتكران تكميلي هم درسنامه داره؟


بنظر من به عنوان تکمیلی از آزمون فار استفاده کنید. اگر تمایلی به کتاب های فار ندارید از تکمیلی مبتکران استفاده کنید که تستاش از کتاب های قدیمی مبتکران بیشتر و جدید ترهبه نقل از @rmin@ :ببخشيد من خيلي سوال ميپرسم
به جاي مبتكران تكميلي ميشه سوالاي مندليف و بقيه سوالاي تكراي مبتكراناي قبلو بزنم؟
اگه كلا تكميلي رو بيخيال شم چيزي رو از دست دادم؟!
خيليا ميگن سوالاش ايده ميده، يا به فهم بهتر كمك ميكنه و...
بنظر من خیلی سبز واسه کسی که تو شیمی ضعیف هست درسنامه های خیلی بدی داره ... کلا اومده مبتکران رو به شیوه ی خیلی مسخره ای خلاصه کرده که اصلن یه جورایی برای کسایی که اولین باره میخوان شیمی پیش رو بخونین سردرگمی میاره.مبتکران تو تدریس شیمی خیلی عالیه بنظرم درسنامه های مبتکران با تست های خیلی سبز خیلی ترکیب عالی هستش اگه هم نمیخواین هزینه کنید و از هر دو انتشلرات کتاب بگیرین پیشنهاد میکنم از دی وی دی های بازرگانی با کتاب خیلی سبز استفاده کنیدبه نقل از A M I N :آموزش خوب واسه شیمی پیش چی سراغ دارین؟![]()

سطح سوالاش چطوره؟!به نقل از سعید کیا :در ضمن بچه ها کتاب شیمی پیش ۲ فار هم منتشر شد. به عنوان یه منبع تکمیلی میتونین از اون هم استفاده کنید
سطح شوالاش یه سر و گردن از مبتکران و خیلی سبز و گاج بالاترهبه نقل از Borna :سطح سوالاش چطوره؟!
به نقل از @rmin@ :گاج جامع با گاج هر پايه جدا سطحش فرق ميكنه؟!
سطح كدومش بالا تره؟!

