dokhtar-e-tanha
کاربر نیمهحرفهای

- ارسالها
- 263
- امتیاز
- 4,610
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان 2
- شهر
- مشهد
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اونایی که میگن هم نوشتن عام و هم خاص! آخه بر چه اساس مصحح نمره میده؟عام رو خط میزنه میگه آفرین خاص میشه و بعد نمره میده؟
فک نکنم !
میگم سایت سنجش یه چیزایی دیده بودم که مثلا با توجه به سختی هر امتحان یه میانگین در نظر میگیره و میگه هر کی بالاتر شد تراز کاملو میگیره ! یٍس؟!
باز بدون من کجا رفتین نامردا؟به نقل از ღ Melika ღ :حالا از امتحان گذشته دور دور بعد امتحان خوش گذشت![]()
![]()

اونایی که میگن هم نوشتن عام و هم خاص! آخه بر چه اساس مصحح نمره میده؟عام رو خط میزنه میگه آفرین خاص میشه و بعد نمره میده؟
فک نکنم !
میگم سایت سنجش یه چیزایی دیده بودم که مثلا با توجه به سختی هر امتحان یه میانگین در نظر میگیره و میگه هر کی بالاتر شد تراز کاملو میگیره ! یٍس؟!










