• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ღ Melika ღ :
حالا از امتحان گذشته دور دور بعد امتحان خوش گذشت :D :-"
باز بدون من کجا رفتین نامردا؟ :D :-"


اونایی که میگن هم نوشتن عام و هم خاص! آخه بر چه اساس مصحح نمره میده؟عام رو خط میزنه میگه آفرین خاص میشه و بعد نمره میده؟ :| فک نکنم ! :|

میگم سایت سنجش یه چیزایی دیده بودم که مثلا با توجه به سختی هر امتحان یه میانگین در نظر میگیره و میگه هر کی بالاتر شد تراز کاملو میگیره ! یٍس؟!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ! nazila ! :
باز بدون من کجا رفتین نامردا؟ :D :-"


اونایی که میگن هم نوشتن عام و هم خاص! آخه بر چه اساس مصحح نمره میده؟عام رو خط میزنه میگه آفرین خاص میشه و بعد نمره میده؟ :| فک نکنم ! :|

میگم سایت سنجش یه چیزایی دیده بودم که مثلا با توجه به سختی هر امتحان یه میانگین در نظر میگیره و میگه هر کی بالاتر شد تراز کاملو میگیره ! یٍس؟!
شما دقیقا؟؟ :-" :-? :-?
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بیاید دیگه با دینی خدافظی کنیم :-h :-h :-h دیگه هر چی بود تموم شد #:-S

عربی رو شروع کنیم :> :> ;;) ;;)


ولی دوستان اینو بدونید عربی همینی هستش که هست و زیاد نمیتونن سخت بدن \:D/ \:D/ \:D/
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خب.یه عده از نظر خودشون خوب دادن یه عده خراب کردن و...
بالاخره امتحان و دادین رفته.
هیچ ربطی هم به امتحانای دیگه نداره که چون اینو خراب کردی بعدی هم همینه و ...
صرف میتونین ازش تجربه بگیرین.
بلن شین برین استراحت بعد هم عربی.
:-"
شاد باشین الان فقط :-" به قول خودم اینا بعدا خاطره میشه و میخندین بهش. :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از incognito :
15 یکی بگه دقیقا چی میشد؟
من یه چیز دیگه نوشتم :o
تربیت و هدایت مردم به دین خدا و سعادت حقیقی
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ! nazila ! :
باز بدون من کجا رفتین نامردا؟ :D :-"


اونایی که میگن هم نوشتن عام و هم خاص! آخه بر چه اساس مصحح نمره میده؟عام رو خط میزنه میگه آفرین خاص میشه و بعد نمره میده؟ :| فک نکنم ! :|

میگم سایت سنجش یه چیزایی دیده بودم که مثلا با توجه به سختی هر امتحان یه میانگین در نظر میگیره و میگه هر کی بالاتر شد تراز کاملو میگیره ! یٍس؟!
پارسالم از این حرفا میزدن ولی کشکه...
من که امیدوارم جفتش درست بگیرن.... [-o< [-o< [-o<
حالا اصلا اگه درست بگیرن چی میشه؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
ولی دوستان اینو بدونید عربی همینی هستش که هست و زیاد نمیتونن سخت بدن \:D/ \:D/ \:D/

نه بابا کجاشو دیدی...اگه بخوان سخت بگیرن سخت میگیرن نامردا :-s :-s
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

از امام باقرو تربيت امام علي بگدريم...سخن عربي مطرح ميشود..(چون خوشتر نيست خدااييش..)

كي شروع ميكنيد و چقد ميخونيد..؟!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از tannaz77 :
پارسالم از این حرفا میزدن ولی کشکه...
من که امیدوارم جفتش درست بگیرن.... [-o< [-o< [-o<
حالا اصلا اگه درست بگیرن چی میشه؟؟؟
مثله این میمونه که از یه سواله دو گزینه ای هم الف بنویسی هم ب
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من اووووووومدم :-h :-h :-h :-h
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از incognito :
15 یکی بگه دقیقا چی میشد؟
من یه چیز دیگه نوشتم :o
تربیت و هدایت مردم به دین خدا و سعادت حقیقی :o


بچه ها اعتراض فراموش نشه ;;)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از koorosh99 :
من اووووووومدم :-h :-h :-h :-h
از وظایف سوال نبود :)) :))

به نقل از !hanie! :
از امام باقرو تربيت امام علي بگدريم...سخن عربي مطر ميشود..(چون خوشتر نيست خدااييش..)

كي شروع ميكنيد و چقد ميخونيد..؟!

امروز اگه خدا بخواد.... خیلی بیشتر از دینی :D :D نمیخوام تا 4 بیدار بمونم باز
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از H.MD :
مثله این میمونه که از یه سواله دو گزینه ای هم الف بنویسی هم ب
حرفت درست ولی شیوه تصحیح نهایی اینطوریه که کلیدو نوشته باشی نمره میدن...
البته مطمئن نیستم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بابا به خدا ارزش نداره به خاطر دو نمره اعصابمون رو خورد کنیم..
20با18زیاد اختلاف نداره....فعلا به عربی فک کنید
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دردم اینه که سوالایی که غلط دارم از ترم اولن
یعنی من اینجوری درس میخوندم میرفتم سر ازمونا :|

قلم جوابا رو نذاشت؟ (:|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من به جای "معرفی خود به عنوان امام برحق* نوشتم *برحق دانستن خود برای جانشینی رسول خدا و حاکمیت جامعه اسلامی* :)) درسته؟ نمره میدن بنظرتون؟
و اینکه به نظرتون از پارسال سخت تر بود؟ ممکنه معدل نمرات پایین تر از پارسال بیاد؟

به نقل از tannaz77 :
پارسالم از این حرفا میزدن ولی کشکه...
من که امیدوارم جفتش درست بگیرن.... [-o< [-o< [-o<
حالا اصلا اگه درست بگیرن چی میشه؟؟؟
امیدوارم که واقعا دست باز تصحیح کنن و نمره بدن. اما دوتا سوال دارم، وقتی جواب صراحتا میشه خاص چرا باید به عام نمره بدن؟:)) و اینکه چرا و برچه اساس عام نوشتین؟
وقتی میگه 'برچه اساس' هدایت میکنه و میشه خصوصیات و آفرینش و اینا، ینی بر یه اساسی هدایت میکنه هر موجودو دیگه! ینی هدایت عام نیست خاصه :دی
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من برم کمبود خواب دیشب رو جبران کنم عصر عربی بخونم.....
دوستان بیخیل دیگه.. حال را دریابیم گذشته دیر است (:| :-<
بای تا های ;) >:D<
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا