

پارازیت مفیدی بود :Pبه نقل از ...Nike... :مرگ بر پارازیت![]()
این ویدیو رو ببنید باشد که رستگار شوید![]()
http://www.aparat.com/v/WPdMh




بستگی به جمله داره :به نقل از n-kh :3- قلم به دست صفته یا قید؟
او با ادب است = او فرد با ادبی است .به نقل از pooryadarijani :میشه برای اون راهی که گفتید مضاف اضافه کنید برای این دو جمله ی خود کتاب ، مثال بزنید تا بهتر متوجه بشیم ؟
که غلطه و معنی نمیده
واسه ما هرکی یه چیزی درآورده!
27 تابه نقل از L υ и α я :ُسوال سمپادش خیلی خوب بود![]()
![]()
اون تکواژها چند تا میشدن؟واسه ما هرکی یه چیزی درآورده!

به نقل از L υ и α я :ُسوال سمپادش خیلی خوب بود![]()
![]()
اون تکواژها چند تا میشدن؟واسه ما هرکی یه چیزی درآورده!
به نقل از themehrsa :من 27 تا تکواژ و 17 تا واژه نوشتم...


