• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام ، آره باس خوند همشو

فک نکنم زیاد سخت بدن
خودشم نمرش خیلی نیس
اونا رو آخر نگه دار
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام
دوستان پیشاپیش قسم ب شب
* خیلی زیاده
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دوستان تجربی بشتابید هرکس میخواد آناهیتا پشتیبانانش باشه :-" :D


http://www.sampadia.com/forum/index.php/topic,107835.msg1355672/topicseen.html#msg1355672
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ...Nike... :
مرگ بر پارازیت :-"


این ویدیو رو ببنید باشد که رستگار شوید :-"


http://www.aparat.com/v/WPdMh
پارازیت مفیدی بود :P
یه سوال شما فاغ التحصیل 96 ای بعد اینجایی ؟ سوال شد واقعن :-[ :-?
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

عاغا یه سوال.....
بررسی ازنظر ساخت مرکبِ دیگه؟
دبیرما گفته واسه غلط املایی تشدید رو لازم نیست حساب کنیم ولی من میترسم حساب نکنم نمره کم شه چکار کنم؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

باز هم طبق اونچه که کتاب درسی گفته بررسی ( بر + رسی ) بر قاعدتاً پیشونده و رسی ( رس + ی ) خودش تکواژ آزاد + پیشونده و در مجموع بررسی به نظرم مشتق هست .

برای غلط املایی تشدید معمولاً نمی یاد ولی اگر شک داشتید اول بقیه کلمه ها رو بررسی کنین اگر واقعاً 3 تا شد غلط املایی چهارمی تشدیده ( که خیلی بعید می دونم اما هر چیزی شدنیه )
موفق باشین
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها «هما» سرواژه چیه؟
هواپیمایی...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

هواپیمای ملی ایران !
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها کتاب راهنمای معلم زبان فارسی رو لینکشو دارین؟
2- فرزند مشتقه؟
3- قلم به دست صفته یا قید؟
4-خویشاوندی مشتقه یا مشتق مرکب؟
5-برا تشخیص فعل مرکب گسترش پذیری مقدمه یا نقش پذیری؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از n-kh :
3- قلم به دست صفته یا قید؟
بستگی به جمله داره :

1هسته گروه اسمی: او قلم به دست است (مسند)

2صفت: دانشمندان قلم به دست آینده را میسازند.

3قید: او قلم به دست به آینده می اندیشد.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از pooryadarijani :
میشه برای اون راهی که گفتید مضاف اضافه کنید برای این دو جمله ی خود کتاب ، مثال بزنید تا بهتر متوجه بشیم ؟
او با ادب است = او فرد با ادبی است .
او با ادب خود مرا شرمنده کرد = او فرد باادب خود مرا شرمنده کرد :| که غلطه و معنی نمیده





×و قسم به شب :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

این دیگه چه امتحانی بود؟!آخه چرا اختصاصیا آسون ترن؟از دست این عمومیا!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خیلی سخت نبود اما اسونم نبود نکته ریز زیاد داشت
سوالای شمارشش هم از همه سخت تر بود
نکته ی خوب اینجاست که فقط سه تا امتحان مونده :-h >:D< :-h
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

فقط 3 تا
شيميم رد شه بقيه حله.... <:-P
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

آره بعد شیمی خیلی خوب میشد اگه روز آخرین امتحان فاینال زبان کانون نداشتم :((
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ُسوال سمپادش خیلی خوب بود /m\ :D


اون تکواژها چند تا میشدن؟ :| واسه ما هرکی یه چیزی درآورده!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از L υ и α я :
ُسوال سمپادش خیلی خوب بود /m\ :D


اون تکواژها چند تا میشدن؟ :| واسه ما هرکی یه چیزی درآورده!
27 تا
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از L υ и α я :
ُسوال سمپادش خیلی خوب بود /m\ :D


اون تکواژها چند تا میشدن؟ :| واسه ما هرکی یه چیزی درآورده!

من 27 تا تکواژ و 17 تا واژه نوشتم...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از themehrsa :
من 27 تا تکواژ و 17 تا واژه نوشتم...

بیشتر دوستای منم 27 تا درآورده بودن ...
من 28-18 نوشتم :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ویرایش قسمت آخری بود فکر کنم می شد بازرسان دیگه ؟

باورتون میشه کاما بعد از کودکانه بود فکر کنم توی سوال تکواژ و واژه رو ندیدم یه نقش نامه اضافه گذاشتم همه چیزو به هم ریخت
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا