• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از sanaz123 :
مگه پیوند یونی از پیوند یون دوقطبی قویتر نیس؟؟؟پس چرا کتاب تو صفحه ی ۷۸گفته در فرآیند انحلال پیوند یون دوقطبی بر پیوند یونی غلبه کرده و یونهای Liوclازهم جدا میشن؟؟!!!!!!!! :o
هر یون توسط تعدادی از مولکول های آب احاطه می شود در نتیجه مجموع جاذبه یون دوقطبی بیشتر از پیوند یونی خواهد بود پس انرژی لازم برای شکستن را فراهم می کند.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

پیوند یون دو قطبی یه پیوند جدیدی که وقتی یون با یه ماده دوقطبی میخواد حل بشه بوجود میاد بعد بر پیوند قطبی و یونی غلبه میکنه و اونا رو جدا میکنه تا حل بشن
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

الان ما به نوشته های اول کتاب اعتماد کنیم و ازمایشا رو نخونیم؟؟
و همچنین مطالب حفظی تو نمونه ها و ...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خوب بود :) بنظر محاسبات مسخره ای داشت :-" هر دفعه یه جواب بدست میاوردم :| 8-|
 
  • لایک
امتیازات: tigon
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خوب بود؟ آموزش و پرورش باخودش مشکل روانی داره . از متن فکر کنیدا نباید سوال میداد . نباید .
از هر بحثی تونسته بود محاسباتی داده بود .
اصلا امتحان نرمالی نبود . بیش از حد محاسبات داشت . بیییش از حد.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اقا وقتش خییلی کم بود
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :
خوب بود؟ آموزش و پرورش باخودش مشکل روانی داره . از متن فکر کنیدا نباید سوال میداد . نباید .
از هر بحثی تونسته بود محاسباتی داده بود .
اصلا امتحان نرمالی نبود . بیش از حد محاسبات داشت . بیییش از حد.
آره خب سخت تر از سالهای قبل بود ولی در کل خوب بود....
محاسباتی هاش افتضاح بودن 8-|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

:-" خوب بود
فقط مثلا درک نکردم ی سوالِ قسمت اولشو STP درنظر میگیریم
قسمت دومشو نه :-" خیلی خوبه
پیشرفت های شایانی در علم شیمی میبینم :-?
دوتا پایینی: بنظر منم بدیهی بودن جواباش :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

مسثله هاش زیاد بود بعد من وقت کم داشتم واسه مسثله کلا سطحش بالاتر پارسال بود :-s
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خیلی راحت بود به نظرم. نه؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

نسبت به دوره های دیگه یه کم دشوار تر بود فکر کنم .
بیاید جواب سوالارو یه بررسی بکنیم :
1)
آ ) بسته ب ) کلویید پ ) بیشتر ت ) زنجیره ی آلکیل ث )100.1 درجه ی سلسیوس ج ) اکسیژن

2 ) آ ) a ) چرخشی b ) ارتعاشی
ب ) انتقالی

3 )
آ ) d ب ) g پ ) f ت ) b ث ) a ( با حال بود ) !!

4 )
درصد جرمی عنصر سدیم : جرم عنصر سدیم / جرم کل مولکول
\frac{22.99(2) }{22.99(2)+32.07}= \frac{45.98}{78.05}. 100=58.91%

بقیه رو دوست دیگری لطف کنه ممنون میشم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

واسه من خوب بود ولی خب سخت بود
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از tigon :
:-" خوب بود
فقط مثلا درک نکردم ی سوالِ قسمت اولشو STP درنظر میگیریم
قسمت دومشو نه :-" خیلی خوبه
پیشرفت های شایانی در علم شیمی میبینم :-?
ربطی به STP نداشت.... حجم کربن دی اکسید هم میشد 332 اونم دوتا روش داش یا ضرب مول بر مول باید می کردی یا میگفتی طبق قانون آووگادر حجم گاز برابره
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Poorya - 4 :
نسبت به دوره های دیگه یه کم دشوار تر بود فکر کنم .
بیاید جواب سوالارو یه بررسی بکنیم :
1)
آ ) بسته ب ) کلویید پ ) بیشتر ت ) زنجیره ی آلکیل ث )100.1 درجه ی سلسیوس ج ) اکسیژن

2 ) آ ) a ) چرخشی b ) ارتعاشی
ب ) انتقالی

3 )
آ ) d ب ) g پ ) f ت ) b ث ) a ( با حال بود ) !!

4 )
درصد جرمی عنصر سدیم : جرم عنصر سدیم / جرم کل مولکول
\frac{22.99(2) }{22.99(2)+32.07}= \frac{45.98}{78.05}. 100=58.91%

بقیه رو دوست دیگری لطف کنه ممنون میشم
خب صبر کن کلید بیاد دانلود کن چه کاریه :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچ ها فک کنم من چرخشی ارتعاشی تو برگهجا به جا نوشتم نمیدونم یادم نمیاد ولی خب جای A , Bتو برگه فرق میکرد X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-( X-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از R..N :
ربطی به STP نداشت.... حجم کربن دی اکسید هم میشد 332 اونم دوتا روش داش یا ضرب مول بر مول باید می کردی یا میگفتی طبق قانون آووگادر حجم گاز برابره
اوخ اوخ اوخ #-o خود كلمه اووگادرو رو حتما بايد مي نوشتيم ؟ من صرفا نوشتم چون فشار و دما ثابت و يكسانه ميتونيم از روابط حجمي حجمي بريم .
تازه اگرم اونجوري باشه به نظرم قانون نسبت هاي تركيبي دقيق تره نه ؟ اخه تركيب شدن و واكنشه ديگه
خدا كنه كم نكنن :(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ETERMINAL :
اوخ اوخ اوخ #-o خود كلمه اووگادرو رو حتما بايد مي نوشتيم ؟ من صرفا نوشتم چون فشار و دما ثابت و يكسانه ميتونيم از روابط حجمي حجمي بريم .
تازه اگرم اونجوري باشه به نظرم قانون نسبت هاي تركيبي دقيق تره نه ؟ اخه تركيب شدن و واكنشه ديگه
خدا كنه كم نكنن :(
من فقط حل ش کردم دلیلشو ننوشتم باید مینوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از drpardis :
من فقط حل ش کردم دلیلشو ننوشتم باید مینوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فك نكنم لازم باشه ، بود ايا ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

مشابه این سوال تو نهایی های قبل بود و 0.25 کسر و 0.25 جواب آخر نمره داشت
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دو راه داشت دیگه : 1- نتیجه گیری از قانون آووگادرو و این که مول های یکسان از گاز های مختلف در دما و فشار ثابت و معین حجم یکسان و برابری دارند

2- ضرایب مولی رو به L هم تبدیل می کردید و یک کسر ضریب تبدیل ( 0.25 ) و جواب آخر هم همون 332 لیتر هم 0.25 .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا