• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه -گروه ریاضی

پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از CrazyBṍy :
در ریاضیات سی اس, بیشتر جبر و احتمال و گسسته مدِّ نظر هست نه دیفرانسیل و اینا!
اینکه یک درس شبیهش تو نرم افزار وجود داره دلیل نداره محتوا یکسان باشه!
اصلا بقول دوستی میگف :
در این که ریاضیات سی اس جبر و آنالیز بیشتری هست شکی نیست.
ولی شما چارتای دانشگاهیتونو بذارید تا قضیه مشخص شه...
اینکه یه فرقی بین این دوتا رشته بوده که از هم جدا شدن درسته ولی خب فکر نمیکنم جلوی کسی مانع بشن اگه بخواد حوزه ی کاریشو گسترش بده ویا حتی حوزه شو عوض کنه!مخصوصا که کامپیوتر خیلی گسترده ست و میتونه با خیلی چیزا تلفیق بشه.منظورم اینه که کسی که سی اس میخونه هم میتونه بعدا کارشو مهندسی تر کنه تا اینکه رو رشته خودش تمرکز کنه.فقط اینکه کسی که میخواد با سی اس تو حوزه ی مهندسی کار کنه تو دانشگاه یکم براش مشکل میشه چون علوم کامپیوتر عمق داره، مهندسی کامپیوتر وسعت.

ولی بازم میگم باید چارتای دانشگاهی رو بررسی کرد چون مثلا تو دانشگاه خود ما چارت مهندسی نرم افزار و IT تقریبا یکیه ^-^ یکی برا من توضیح بده تو کارشناسی چه فرقی دارن این دوتا؟ :-? تو ایران این چیزا عجیب نیست آدم خودش باید تکلیف خودشو مشخص کنه 8-|
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از Believe :
در این که ریاضیات سی اس جبر و آنالیز بیشتری هست شکی نیست.
ولی شما چارتای دانشگاهیتونو بذارید تا قضیه مشخص شه...
اینکه یه فرقی بین این دوتا رشته بوده که از هم جدا شدن درسته ولی خب فکر نمیکنم جلوی کسی مانع بشن اگه بخواد حوزه ی کاریشو گسترش بده ویا حتی حوزه شو عوض کنه!مخصوصا که کامپیوتر خیلی گسترده ست و میتونه با خیلی چیزا تلفیق بشه.منظورم اینه که کسی که سی اس میخونه هم میتونه بعدا کارشو مهندسی تر کنه تا اینکه رو رشته خودش تمرکز کنه.فقط اینکه کسی که میخواد با سی اس تو حوزه ی مهندسی کار کنه تو دانشگاه یکم براش مشکل میشه چون علوم کامپیوتر عمق داره، مهندسی کامپیوتر وسعت.

ولی بازم میگم باید چارتای دانشگاهی رو بررسی کرد چون مثلا تو دانشگاه خود ما چارت مهندسی نرم افزار و IT تقریبا یکیه ^-^ یکی برا من توضیح بده تو کارشناسی چه فرقی دارن این دوتا؟ :-? تو ایران این چیزا عجیب نیست آدم خودش باید تکلیف خودشو مشخص کنه 8-|
بنظرم فرق عمده نرم افزار و علوم کامپیوتر تو درسای نزدیک به برق و مدار منطقی و ایناس که بچه های مهندسی میخونن مگرنه از لحاظ کلیتی ، الگوریتم و برنامه نویسی و اینایی که میخونن و یه بخش عمده کامپیوتر که فعلا بچه ها بهش دید دارن ، تو همشون یکسانه ...
بعد IT کلا رشته لیسانس نبوده تا اونجا که من میدونم و جدیدا اوردنش لیسانس ... IT فقط یکم کامپیوتریه که باید نزدیک بشه به مدیریت و اینا ... و مثلا چجوری تو فضا مجازی باشن و اینا ( یه درس تو این مایه ها دارن فکر کنم )
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

آی تی عا شبکه بیشتر دارن :-<
ما واحدا شبکمون کمتره
بقیش شبیه همه ۹۰%ش بخدا کپی همه :D

من الان چک کردم سی اس رو :-؟ خیلی شبیه نبود اما خیلی خیلی واحد مشترک داریم :-؟


من خودم مستر میخوام ساینس بخونم :)) به جونه سارا :))
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از امیرحمزه :
منم ریاضی محض میخونم وخب میبینم رشته علوم کامپیوتر رو و واحدای ریاضیش رو میدونم :-"
و از شمایی که 4 واحد مبانی ریاضی پاس کردی بعیده حرف من رو اینجوری بفهمی :-" :-" به هر حال شما به دلیل بودن توی دانشکده ریاضی مجبورید ریاضی رو اثبات طور و به شکل محض تری نسبت به مهندسی ها بخونید :-" :-" ( البته دانشکده ما واحدای ریاضی ما با علوم کامپیوتری ها یکیه :-" شمارو نمیدونم :-")
و اینکه خب شما مبانی آنالیز داری آنالیز عددی داری :-" مبانی ماتریس ها داری :-" مبانی جبر داری :-" مبانی ریاضی داری :-" و خب حالا ترکیبیات و گراف هم هست (گراف اختیاری تره) و خب به هرحال اینا ریاضین دیگه و برا خودشون یه 20 واحدی هستن :D :D :D
و بر منکرش لعنت که یکی از اینا تو کامپیوتر به شدت کاربرد نداشته باشه :D :D


پ.ن : من منظورم این بود که با ریاضیات کلا اوکی باشی و دوشواری نداشته باشی باهاش :دی
خب این درس ها رو که خودمم گفتم هستن البته مبانی آنالیز عددی رو به یه اسم دیگه هم بعضی رشته های مهندسی دیگه دارن. کلا هم جمع کنی خب میشه همون ۲۰ واحدی که گفتی و میتونی تو هر ترم ۳ واحد برداری بگذرونی اگه دوس نداشته باشی هم و صرفا تمرکز کنی رو برنامه نویسی و اینجور درسا.
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از N_OiSe :
خب این درس ها رو که خودمم گفتم هستن البته مبانی آنالیز عددی رو به یه اسم دیگه هم بعضی رشته های مهندسی دیگه دارن. کلا هم جمع کنی خب میشه همون ۲۰ واحدی که گفتی و میتونی تو هر ترم ۳ واحد برداری بگذرونی اگه دوس نداشته باشی هم و صرفا تمرکز کنی رو برنامه نویسی و اینجور درسا.
ببین خدا هم بیاد میانجیگری شما ول کن نیستی : ))
ببین 12 واحد الزامی از دانشکده ریاضی داریم یه 3-4 واحد هم اختیاری از رشته ریاضی داریم میشه 15 تا.
17 واحد تا ریاضی صرف داریم اجباری! 11 تا هم واحدای آشنا شدن با این کامپیوتریا!

تا اینجا 32 تا ریاضی اجباری - 11 واحد کامپیوتری اجباری[nb]منظورم از ریاضی, درسایی هست که به کارای عملی ربطی ندارن و برنامه نویسی و اینا ندارن![/nb]

شمارو نمیدونم ولی اختیاری هایی که ما میتونیم برداریم اینطوریه که تنها درس هایی که میشه بصورت اختیاری برداشت که مربوط به کامپیوتری هاست ایناس :
شبکه های کامپیوتری(تمرکز بر طعمِ علوم کامپیوتری قضیه و نه عملی!)
پایگاه داده و کامپایلر (باز هم تمرکز بر جنبه های علوم کامپیوتری!)

حتی اگر این هارو هم برداری و فکر کنی این درسا مثل مهندسی ارایه میشه اینطوری میشه:
32 ریاضی- 21 کامپیوتری

و من دیگه درس خاصی ندیدم! مثلا شاید بیای بگی تحلیل داده درس مهندسی هست ولی باید خدمتت عرض کنم که تحلیل داده همون ادامه آماره واسه کار باداده ! و بقیه شو کلا باید درسای ریاضوی برداری! (تعدادی هم باید با ارشد درساتو پر کنی!)
70 واحد باید پاس کنیم که بزور 21 تاش اسمش شبیه درسای نرم افزاره ! شما به چی میگی شباهت من نمیدونم بخدا :دی
+ یهو نیای بگی 21 تا نیس 23 تاس, دیدی اشتباه میکنی! من تقریبی گفتم! :D
منبع حرفام[nb]http://math.sharif.ir/node/252[/nb][nb]درسای اصول طراحی نرم افزار و اینا ارایه نمیشن کلا و فقط واسه قشنگی تو چارت هست![/nb]
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از CrazyBṍy :
ببین خدا هم بیاد میانجیگری شما ول کن نیستی : ))
ببین 12 واحد الزامی از دانشکده ریاضی داریم یه 3-4 واحد هم اختیاری از رشته ریاضی داریم میشه 15 تا.
17 واحد تا ریاضی صرف داریم اجباری! 11 تا هم واحدای آشنا شدن با این کامپیوتریا!

تا اینجا 32 تا ریاضی اجباری - 11 واحد کامپیوتری اجباری[nb]منظورم از ریاضی, درسایی هست که به کارای عملی ربطی ندارن و برنامه نویسی و اینا ندارن![/nb]

شمارو نمیدونم ولی اختیاری هایی که ما میتونیم برداریم اینطوریه که تنها درس هایی که میشه بصورت اختیاری برداشت که مربوط به کامپیوتری هاست ایناس :
شبکه های کامپیوتری(تمرکز بر طعمِ علوم کامپیوتری قضیه و نه عملی!)
پایگاه داده و کامپایلر (باز هم تمرکز بر جنبه های علوم کامپیوتری!)

حتی اگر این هارو هم برداری و فکر کنی این درسا مثل مهندسی ارایه میشه اینطوری میشه:
32 ریاضی- 21 کامپیوتری

و من دیگه درس خاصی ندیدم! مثلا شاید بیای بگی تحلیل داده درس مهندسی هست ولی باید خدمتت عرض کنم که تحلیل داده همون ادامه آماره واسه کار باداده ! و بقیه شو کلا باید درسای ریاضوی برداری! (تعدادی هم باید با ارشد درساتو پر کنی!)
70 واحد باید پاس کنیم که بزور 21 تاش اسمش شبیه درسای نرم افزاره ! شما به چی میگی شباهت من نمیدونم بخدا :دی
منبع حرفام[nb]http://math.sharif.ir/node/252[/nb][nb]درسای اصول طراحی نرم افزار و اینا ارایه نمیشن کلا و فقط واسه قشنگی تو چارت هست![/nb]
لطفا این ذهنیت رو تو جامعه ایجاد نکنید که علوم کامپیوتر به خاطر تفاوت هایی که داره با نرم افزار کارش هم کمتره. اصن کار کردن ربط زیادی به دانشگاه نداره
من اصلا قصدم این نیست که بگم سی اس کاملا شبیه نرم افزاره و قبول دارم ریاضیاتش بیشتره ولی این راهنمایی های شما باعث منحرف شدن افرادی میشه که دیدگاهی ندارن نسبت به رشته های کامپیوتر. الان یکی به من پیغام خصوصی داده که بازار کاره سی اس خیلی بده! در حالی که بازار کار علوم کامپیوتر با نرم افزار ۹۰٪ یکیه. تو چه سی اس بخونی چه نرم افزار میتونی برنامه نویسی کنی و درس های اصلی رو یاد می گیری.
درس هایی که برای کار کردن لازمه:
برنامه نویسی مقدماتی - برنامه نویسی پیشرفته - ساختمان داده - پایگاه داده
اگه کارت حرفه ای تر باشه اینارم میتوین بخونی:
طراحی الگوریتم - داده کاوی ( Data Mining) - پردازش تصویر - هوش مصنوعی
بگذریم از کامپیالر - مدار منقی ( اصول سیستم) - اصول سیستم عامل که اینا هم به کامپیوتر مربوطن و اجباری.
و اینایی که نوشتم ۳۶ واحد هستن :D
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از N_OiSe :
من اصلا قصدم این نیست که بگم سی اس کاملا شبیه نرم افزاره و قبول دارم ریاضیاتش بیشتره ولی این راهنمایی های شما باعث منحرف شدن افرادی میشه که دیدگاهی ندارن نسبت به رشته های کامپیوتر. الان یکی به من پیغام خصوصی داده که بازار کاره سی اس خیلی بده! در حالی که بازار کار علوم کامپیوتر با نرم افزار ۹۰٪ یکیه. تو چه سی اس بخونی چه نرم افزار میتونی برنامه نویسی کنی و درس های اصلی رو یاد می گیری.
درس هایی که برای کار کردن لازمه:
اگه کارت حرفه ای تر باشه اینارم میتوین بخونی:
طراحی الگوریتم - داده کاوی ( Data Mining) - پردازش تصویر - هوش مصنوعی
بگذریم از کامپیالر - مدار منقی ( اصول سیستم) - اصول سیستم عامل که اینا هم به کامپیوتر مربوطن و اجباری.
و اینایی که نوشتم ۳۶ واحد هستن :D
برنامه نویسی مقدماتی - برنامه نویسی پیشرفته - ساختمان داده - پایگاه داده
خب برنامه نویسی مقدماتی که شما حتی صنایع هم بخونی باید یاد بگیری! :-""
ناموسن ساختمان داده ما داشت همش اثبات میکرد که مثلا الگوریتم sort زمانش کمتر از فلان نمیشه :/

طراحی الگوریتم - داده کاوی ( Data Mining) - پردازش تصویر - هوش مصنوعی
طراحی الگوریتم به ریاضی نزدیکه یا مهندسی ؟ شما بگو ؟
تحلیل داده داریم که گفتم چیه!
اثبات هایی در مورد شبکه های بیزی و Markov process و منطق و نظریه بازی ها که توی هوش مصنوعی انجام میشه چ ربطی به برنامه نویسی داره ؟ واقعا چ ربطی ؟ :-"
فقط پردازش تصویر رو با مسامحه ازت قبول میکنم!

+ببینید من قبلا هم گفتم, آدم آبیاری گیاهان دریایی هم بخونه میتونه کارای برنامه نویسی کنه و وارد شرکت ها بشه. بحث سر این هست که رشته ی علوم کامپیوتر همونجور ک از اسمش معلومه یه رشته ی تحقیقاتی هست و نه مهندسی وارانه!
+ بنظرم بحث دیگه بی فایدس چون بنظرم علوم کامپیوتر دانشگاه شما ظاهرا با مال ما فرق میکنه (البته بعید میدونم :دی ) :-"
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از CrazyBṍy :
خب برنامه نویسی مقدماتی که شما حتی صنایع هم بخونی باید یاد بگیری! :-""
ناموسن ساختمان داده ما داشت همش اثبات میکرد که مثلا الگوریتم sort زمانش کمتر از فلان نمیشه :/
طراحی الگوریتم به ریاضی نزدیکه یا مهندسی ؟ شما بگو ؟
تحلیل داده داریم که گفتم چیه!
اثبات هایی در مورد شبکه های بیزی و Markov process و منطق و نظریه بازی ها که توی هوش مصنوعی انجام میشه چ ربطی به برنامه نویسی داره ؟ واقعا چ ربطی ؟ :-"
فقط پردازش تصویر رو با مسامحه ازت قبول میکنم!

+ببینید من قبلا هم گفتم, آدم آبیاری گیاهان دریایی هم بخونه میتونه کارای برنامه نویسی کنه و وارد شرکت ها بشه. بحث سر این هست که رشته ی علوم کامپیوتر همونجور ک از اسمش معلومه یه رشته ی تحقیقاتی هست و نه مهندسی وارانه!
+ بنظرم بحث دیگه بی فایدس چون بنظرم علوم کامپیوتر دانشگاه شما ظاهرا با مال ما فرق میکنه (البته بعید میدونم :دی ) :-"
خب منم منظورم اینه که هر رشته ای میشه برنامه نویسی یاد گرفت ولی علوم کامپیوتر خیلی بیشتر داره این چیزا رو نسبت به رشته های دیگه ( غیر از نرم افزار) پس بازار کارشون فرقی نداره و برا خیلی ها بازار کار مهم تره.
اما اگه شما راهنمایی اشتباهی بکنی کسی که میتونست تهران علوم کامپیوتر بخونه و پس فردا شرکت های خوب تهران کار کنه میره شهرستان نرم افزار میخونه و ممکنه چیزی یاد نگیره و کار هم نکنه!
و این برا کسایی که رتبشون به نرم افزار نمیرسه به فرصته که بتونن چیزی که دوس دارن رو تو دانشگاه های تهران بخونهن. در ضمن رشته ای به نام Computer Science تو دانشگاه های مختلف وجود داره و مهندسی کامپیوتر یه زیر شاخه هست.
و البته برنامه نویسی مفدماتی صنایع با رشته های کامپیوتر خیلی فرق داره! بیشتر یاد میگیری اگه کامپیوتر باشه. و این که طراحی الگوریتم اصلی ترین مبحث کامپیوتره.
https://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science#Applied_computer_science
https://en.wikipedia.org/wiki/Software_engineering#Education
اینارم کسی دوس داشت نگاه کنه.
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

سلام
ببخشید کسی هست اینچا پلیمر بخونه
راجب سبک رشته و آینده شغلیش و ادامه تحصیلش سوال داشتم :-"
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از امیرحمزه :
سلام
ببخشید کسی هست اینچا پلیمر بخونه
راجب سبک رشته و آینده شغلیش و ادامه تحصیلش سوال داشتم :-"
Gaucho و فاطمه.چ
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از شــقایــق :
Gaucho و فاطمه.چ
نمیان این دورو بر ینی ؟ :-"
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از امیرحمزه :
نمیان این دورو بر ینی ؟ :-"
چرا میان :)) پ.خ بدین شما :-"
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

هستم من اگه سوالی دارین. :‌دی
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از فاطمه.چ :
هستم من اگه سوالی دارین. :‌دی
سوالم رو که گفتم :-"
به نقل از امیرحمزه :
سلام
ببخشید کسی هست اینچا پلیمر بخونه
راجب سبک رشته و آینده شغلیش و ادامه تحصیلش سوال داشتم :-"
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از امیرحمزه :
سوالم رو که گفتم :-"
خب آخه سواله یه مقدار کلیه! :-‌؟
اینو بخونید تقریبا کامله:
http://www.sampadia.com/forum/index.php/topic,109074.0.html
به طور کلی سبک درس‌ها اینجوریه که هر دو گرایش یه سری درس‌های مشترک با مهندسی شیمی دارن، مثل سیالات، انتقال حرارت، انتقال جرم، سینتیک و طراحی راکتور و عملیات واحد و... یه سری درس‌ها هم مثل کاربرد ریاضیات مهندسی در پلیمر و رنگ و شیمی‌فیزیک پلیمرها مشترک بین دو گرایش. که خب حالا هر درسی رو بخواین من می‌تونم توضیح بدم چجوریه دقیق. :‌د مثلا درس‌های شیمی‌فیزیک، که کلا ما سه تا درس شیمی‌فیزیکی داریم، اینجوریه که میاد خواص و رفتارهای شیمیایی ذرات رو با رابطه‌های فیزیکی بیان می‌کنه و بررسی می‌کنه. بعد درسای غیرمشترکمون هست که پلیمری‌ها مثلا درسایی مثل الاستومر و پلاستیکو رنگ در پلیمر، درسای رنگی‌ها هم می‌شه درسایی مثل مهندسی خوردگی، فیزیک رنگ، دوباره‌تولید و...
در مورد آینده شغلی‌ش، تا جایی که من از فارغ‌التحصیلامون شنیده بودم خوب بود، ولی همین چند وقت پیش خودمم دیدم، چون دنبال آگهی استخدام بودم واسه یکی از دوستام، خیلی زیاد بود و خیلی سرع هم استخدام شد. غیر از اون هم موقعیت ایجاد شغل و کارای تولیدی هم خوبه. چون اکثر فارغ‌التحصیلا از یه کارگاه کوچیک شروع به تولید می‌کنن.
ادامه تحصیل هم اگه منظورتون خارج از کشوره، که خیلی‌ها هستن که اپلای می‌کنن و اکثرشون موفق می‌شن برن دانشگاه‌های خوب. حالا یا پلیمر یا رشته‌های مرتبط دیگه. خیلیا هستن که از پلیمر یا رنگ برای بایو اپلای می‌کنن. :-‌؟
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نظرتون تو دانشگاهی که دوست دارم علوم پایه بردارم بعد از دوترم مهندسی مورد علاقم رو بردارم یا نه؟!
خیلی گیج شدم لطفا کمکم کنید
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

معمولا جو دانشگاها طوریه ک بهشون علاقه مند میشی مگر دیوانه وار دانشگاه خاصیو دوست داشته باشی که اونم اگ دلیلی منطقی داری(اپلای یا ...) مهمه ولا کار منطقی اینه ک رشته اتو درست انتخاب کنی چون اولا قوانین ممکنه عوض شه، دوم برای اومدن از رشته علوم پایه به مهندسی (1 سطح بالاتر) باید معدل بالا ۱۷ بیاری که نیاز به تلاش داره بالاخص در جاهایی که بدنمره باشن و اغلب علوم پایه اینطوریه
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

توی جاهایی مثل مایکروسافت و گوگل چقدر به کسی که ریاضی محض خونده نیاز دارند؟نیاز دارند اصلا؟!
اگه یک نفر بخواد اینجور جاها (یا حتی شرکت های فناوری شناخته نشده تر) کار کنه ولی ریاضی محض رو دوست داشته باشه بهترین انتخاب براش علوم کامپیوتره یا همون ریاضی بخونه؟
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از shima taj :
توی جاهایی مثل مایکروسافت و گوگل چقدر به کسی که ریاضی محض خونده نیاز دارند؟نیاز دارند اصلا؟!
اگه یک نفر بخواد اینجور جاها (یا حتی شرکت های فناوری شناخته نشده تر) کار کنه ولی ریاضی محض رو دوست داشته باشه بهترین انتخاب براش علوم کامپیوتره یا همون ریاضی بخونه؟
اکثر کارهای موجود در این شرکت ها تو حوزه علوم کامپیوتر هستند. یه چیزی که هست راجع به علاقه مندان به علم اینه که توی حوزه نزدیک به هم مثل علوم کامپیوتر و ریاضی و یا علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر امکان جابجایی شخصی وجود داره. شما اگر علوم کامپیوتر بخونی خیلی سخت نیست وارد ریاضی بشید یا برعکس. چون تو لیسانس به شما یک پک کلی میدن که از هر چیزی توش هست. مثلا تو رشته برق نزدیک به ده گرایش ارشد وجود داره که هرکس یکیش رو بخونه از اون یکی گرایش ها چیزی سرش نمیشه. در حد کلیات سرش میشه ولی نمیتونه کار علمی خاصی بکنه تو حوزه های گرایشی غیرگرایش خودش.
 
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک

به نقل از shima taj :
توی جاهایی مثل مایکروسافت و گوگل چقدر به کسی که ریاضی محض خونده نیاز دارند؟نیاز دارند اصلا؟!
اگه یک نفر بخواد اینجور جاها (یا حتی شرکت های فناوری شناخته نشده تر) کار کنه ولی ریاضی محض رو دوست داشته باشه بهترین انتخاب براش علوم کامپیوتره یا همون ریاضی بخونه؟

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Freedman

;)
 
Back
بالا