• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

از نظر روحی...

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع whoisparya
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
از نظر روحی اونقدر پول لازم دارم که هر وقت از کلاس آنلاین حرصم گرفت لپ تاپو از پنجره بندازم بیرونو یکی دیگه بخرم
 
نیازمند یه چیزی که بخوره به سرم و سر عقل بیارتم
+باز شدن دوباره مدارس!!!
حداقل تو مدرسه روزی 8 ساعت حرص و جوش میخوردیم و فقط 5 روز بود...الان 24/7 شده:)
 
از نظر روحی...
ب ی جعبه پر رمان های قشنگ قشنگ نیاز دارم ک پستچی بیاره جلو در خونمون...8->
منم حسابی غرق خوندن بشم...
 
از نظر روحی نیاز دارم به یه شیشه شراب خالص و یه دختر که پا به پام پیک بزنه...
احیانا تو کوه باشیم :-"
 
از نظر روحی الان همینجوری یهویی با دیدن یه پیامی غیر منتظره. دلم میخواد یه افق پیدا کنم شیرجه بزنم توش ...
ف*ا*ک .. :|
پسر بودن همش دردسره :)):)):-"
 
3 تا خرگوش.یدونه سگ.دوتا گربه.
یه تشت کاپوچینو بدون کافئین
یه خواب بی رویا
یکی که از آهنگام و کتابام و فیلمام خوشش بیاد
 
آخرین ویرایش:
جیغ و گریه و فریاد جهت خالی شدن هیجانات
 
برم استخر اب گرم با یه لیوان نوشیدنی خنک... :x

یه سالی میشه نرفتم اب تنی:((
 
یه جفت دوست
که بشینیم دور هم
بعشون بگم خوش نیستم بیان بشینیم
یکم چرت و پرت بگیم و بشنویم و تهش بهم بگن
گور باباش...
( کمی ارتباط انسانی)

یکم اعتماد به نفسم بالاتر بره...
 
از نظر روحی احتیاج دارم یکی بیاد سرمو ببوسه پتو رو روم مرتب کنه برقم خاموش کنه
 
Back
بالا