- ارسالها
- 498
- امتیاز
- 6,202
- نام مرکز سمپاد
- حلی
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 1278
۹۹/۹ درصد موزیک های ایرانی که توسط خواننده های مجوز دار کشور خونده و اجرا میشن اگررر فرض بگیریم که بعد شنیدنش گوشامون درد نگیریه ، در بهترین حالت یکبار مصرفن و خیلی زود دلو میزنه. جیغ و داد کشیدن برای این خواننده ها تو کنسرتشون زوال عقل کامله (((((







)


