حتی پارسال تو ریاضی
ریاضی منفی
فیزیک 3 درصد
شیمی منفی
9 تا درس هم افتاده بود
رتبش 10 12 هزار منطقه 1 شده بود
ریاضی منفی
فیزیک 3 درصد
شیمی منفی
9 تا درس هم افتاده بود
رتبش 10 12 هزار منطقه 1 شده بود
12 13 خیلی هم کم نیستمیانگین کشور حدود ۱۲،۱۳ عه
یعنی میخوام بگم رنج نمرات همچین هم بالا نیست
حالا ما چون فضای دورمون اینجوریه،اکثرا نمره های بالا و میبینیم
خب اگه یجورایی معدل و نهایی بین این افراد تفاوت ایجاد نکنه، کنکور تعیین کنندهست دیگه درسته؟ اگه کنکور تعیینکننده باشه بهتر نیست؟ تا اینکه مثلا ۰.۲۵ تو یه آزمون تشریحی که معلوم نیست چه کسی با چه سطح سختگیریای تصحیح کرده، رتبه رو جابهجا کنه؟یه سوال دارم
میانگین درصدای کنکور همشون تک رقمیه گاها 1 درصد هم نمیشه حتی امسال هم با وجود اسونی 2 رقمی نشد(شاید فیزیک)
ایا این دلیل میشه مثلا با میانگین درصد 40 تو ریاضی تو 1000 نفر اول بشی؟
اوکی میانگین 12 13 عه
ولی اگر 2000 3000 نفر بالای 19 باشه معدلشون کافیه برای اوت شدن
من بدبخت 2 سال تمام دادم همینهخب اگه یجورایی معدل و نهایی بین این افراد تفاوت ایجاد نکنه، کنکور تعیین کنندهست دیگه درسته؟ اگه کنکور تعیینکننده باشه بهتر نیست؟ تا اینکه مثلا ۰.۲۵ تو یه آزمون تشریحی که معلوم نیست چه کسی با چه سطح سختگیریای تصحیح کرده، رتبه رو جابهجا کنه؟
۲۵ صدم فارسی حداقل ۵۰ تا رتبه جابهجا میکنهخب اگه یجورایی معدل و نهایی بین این افراد تفاوت ایجاد نکنه، کنکور تعیین کنندهست دیگه درسته؟ اگه کنکور تعیینکننده باشه بهتر نیست؟ تا اینکه مثلا ۰.۲۵ تو یه آزمون تشریحی که معلوم نیست چه کسی با چه سطح سختگیریای تصحیح کرده، رتبه رو جابهجا کنه؟
آره آره متوجهم. منظورم اینه که مثلا برای یکی که ۱۹.۷۵ شده اوضاع بهتری به وجود میاد وقتی رنج نمرهها اینطوری بره بالا. اون ۰.۲۵ براش زیاد تاثیرگذار نمیشه و کنکور براش تعیینکنندهست.۲۵ صدم فارسی حداقل ۵۰ تا رتبه جابهجا میکنه
همچنین زیست :)
حرفت درستهآره آره متوجهم. منظورم اینه که مثلا برای یکی که ۱۹.۷۵ شده اوضاع بهتری به وجود میاد وقتی رنج نمرهها اینطوری بره بالا. اون ۰.۲۵ براش زیاد تاثیرگذار نمیشه و کنکور براش تعیینکنندهست.
متوجهم. صرفا منظورم اینه که ممکنه اینکه رنج نمرهها نزدیک هم باشه بهتر باشه برای بچهها.من بدبخت 2 سال تمام دادم همینه
اقا نهایی بچه ها رو از هم جدا نمیکنه به خدا
تو نهایی قبول داری ماکسیمم ما 2000نمره داریم؟(فرض کن معدل میخوام حساب کنم)
تو تست ما 2 از 37 در 2 از 42 در 2 از 32 تا حالت درصدی داریم تازه برای رشته ریاضی
به نظر من خوب نیستمتوجهم. صرفا منظورم اینه که ممکنه اینکه رنج نمرهها نزدیک هم باشه بهتر باشه برای بچهها.
دقیقااا الان اینقدر نمرات به هم نزدیک و یکیه که قشنگ آدم احساس میکنی خطای مصحح تایین کننده ی ترازتهبه نظر من خوب نیست
یعنی رنج نمرات نباید در حد خطای مصحح به هم نزدیک باشه
آخه ما کل دهم رو خوندیم برا نهایی ها و الان نهایی رسما چیزی رو تایین نکرد و همش موند برای سالای بعدمتوجهم. صرفا منظورم اینه که ممکنه اینکه رنج نمرهها نزدیک هم باشه بهتر باشه برای بچهها.
من صرفا برای کسی که حالا بخاطر ناعدالتیای که در طی برگزاری بود و یکسان نبودن شرایط، نمرهش پایینتر شده بود در حد بیستوپنج صدم نیم نمره گفتم بهتر میشه، وگرنه برای کسی که همه رو خوب داده باشه خب معلومه اونقدر به نفعش نمیشه. منظورم اینه که اون مقداری که ازش کم شده بیاثر میشه و کنکور براش تعیین کنندهست. نه اینکه بخاطر سختگیری یه مصحح، یا بد اسکن شدن برگهش و یا هرچیز دیگهای رتبهش کلی جابهجا بشه.آخه ما کل دهم رو خوندیم برا نهایی ها و الان نهایی رسما چیزی رو تایین نکرد و همش موند برای سالای بعد
من به شخصه گفته بودم بخونم که یه قدم جلو باشم ولی نهایی دهم اینقدر نمرات یکیه که هیچ چیز خاصی رو تایین نمیکنه
اونی که میگفت دو تا نقطه داشته باشیم چند تا تابع خطی میشه(دقیقش و یادم نیست)یادته کدوم سوال بود ؟
عه ایناونی که میگفت دو تا نقطه داشته باشیم چند تا تابع خطی میشه(دقیقش و یادم نیست)
اقا حسابان من چی شد#فوری تصحیح دوباره برخی نمرات پایه دوازدهم بعد از ثبت نمره اعتراض!!!
بعد از اعلام نتايج اعتراضات آزمون هاي نهايي پايه دوازدهم، جمعي از دانش آموزان و خانواده هايشان در تجمعي كه در وزارتخانه و سنجش وزارتخانه انجام شد، به نمرات جديد كه اغلب حاكي از عدم بررسي دقيق و كسر نمره بود، اعتراض مجدد داشته اند.
مطابق گزارشی كه خانواده هاي مذكور داده اند ، زارعي، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش، قول بررسي و تصحيح مجدد برگه هاي مورد اعتراض اين دانش آموزان و داوطلبان را ظرف ٤٨ساعت آينده، توسط دبير متخصص!صادر کرده است.
اين اتفاق سوالات زيادي را به ذهن متبادر ميسازد كه لازم است، وزارتخانه و دفتر سنجش آموزش و پرورش به آن ها پاسخ دهد؛
قول تصحيح توسط دبير متخصص ،شائبه تصحيح هاي غير اصولي و توسط نيرو هاي ستادي و غير معلم را پررنگ مي كند كه نتيجه آن در بسياري از موارد اعتراضي به وضوح ديده مي شود. افزايش و كاهش هاي دو الي سه نمرهاي مؤيد اين موضوع است.
پذيرش اعتراض مجدد با روح عدالت و مسئوليت پذيري وزارتخانه در قبال تمام دانش آموزان در تضاد است.اگر بنا به بررسي مجدد هست، اين فضا بايد براي تمام افرادي كه اعتراضي داشتند يا از ترس كسر نمره درخواست بررسي مجدد، ندادند هم فراهم مي شد.در حال حاضر اكثريت دانش آموزان كشور، دسترسي به وزارتخانه را ندارند و اين حقي است كه از اين اكثريت ضايع شده است.
با توجه به پذيرش مجدد اين اعتراضات به صورت حضوري، وزارتخانه، موظف است شفافيت لازم را براي اكثريت دانش آموزان ايجاد نمايد.هر نوع تغييري اعم از افزايش مجدد، يا بازگشت به نمرات قبل از اعتراض، مصداق بارز حق كشي برای افرادي است كه در اين تجمع حضور نداشتند اما به نتيجه خود معترض بودند.