الماس خانم
کاربر فوقفعال

- ارسالها
- 101
- امتیاز
- 154
- نام مرکز سمپاد
- تیزهوشان جیرفت
- شهر
- جیرفت
- سال فارغ التحصیلی
- 1391
میخوام آموزش هاش خیلی خوب باشه🫠🫠برای چه پایه ای؟

میخوام آموزش هاش خیلی خوب باشه🫠🫠برای چه پایه ای؟

مصلایی کدوم..پسره یا پیرمردهمن امسال با مصلایی داشتم، و بعد از اینکه کلاس رو میدیدم هرچی سوال سخت جلوم میذاشتن میتونستم حل کنم(یعنی سطح تدریس خوب بود)
ولی خب چیزی که بیشتر نیازه تمرینه و تست زدنه(که من اینکارو نمیکردم)چون بعدش میرفتم آزمون میدادم درصدم میشد ۱۰
و یه موضوع دیگه هم بود، نظر شخصیم اینه سوالای شیمی ماز یکمی متفاوته، یعنی اون طیف سوالی که میدادن شبیه سوالای معمولی که تو کتاب تستو اینا میدیدی نبود(شاید یکم برای همین درصدام کم میشد! شایدم فقط دارم توهم میزنم ولی همچین حسی رو میگرفتم) درواقع یکی از دلایلی که به هادیان فرد حس خوبی ندارم همین موضوعه، میترسم برم بشینم سر کلاسش ببینم داره یه نکته هایی میگه که بدرد نمیخورن، یا یه مدل سوالی حل میکنه که مشابهش فقط تو آزمون ماز میاد...
اگه دوستان نظری در این مورد دارن ممنون میشم کمک کنن
من پارسال یازدهم با پسر داشتممصلایی کدوم..پسره یا پیرمرده
اگه وقت بهتون اجازه میده، کتاب درسی + مبتکرانواسه کنکور..کلا از دهم تا دوازدهم..چند سال از درس دور بودم ولی شیمی رو تک ماده زده بودم🥲

ریاضی هم منبع م آموزش خوب داشته باشه معرفی میکنید؟و اینکه لازمه دوره ی متوسطه اول هم ریاضیشو نگاه کمم؟اگه وقت بهتون اجازه میده، کتاب درسی + مبتکران
اگر نه، کتاب درسی + خیلی سبز
یا کتاب درسی + نشر الگو
همه شون تک پایه
منظورتون ریاضیات تجربیه؟ریاضی هم منبع م آموزش خوب داشته باشه معرفی میکنید؟و اینکه لازمه دوره ی متوسطه اول هم ریاضیشو نگاه کمم؟
سلام وقتتون بخیرسلام رفقا ..واسه کسی ک شیمی صفر کیلومتره چ کتاب خودآموز معرفی میکنید؟
ولی یک ایرادی که به مبتکران میشه گرفت اینه که گاهی به حاشیه میره و بعضی تستاش به چیز هایی گیر میده که برای کنکور کنکور نظام قدیمه، ولی از نظر درسنامه خیلی خوبه، من دهم خودخوان از روی مبتکران میخوندماگه وقت بهتون اجازه میده، کتاب درسی + مبتکران
اگر نه، کتاب درسی + خیلی سبز
یا کتاب درسی + نشر الگو
همه شون تک پایه

واسه شیمی استاد معرفی میکنید بیسیک قشنگ توضیح بده..ن همش تکنیک ک ب درد کنکور نخورهسلام وقتتون بخیر
اگه چندین سال هست که از فضای درس فاصله گرفتید (مخصوصا فضای دبیرستان) حتما کلاس آنلاین یا دوره های اینشکلی شرکت کنید. احتمال یادگیری با خود آموز کمتره چون مطمئنا قراره اشکالات و ابهامات زیادی براتون پیش بیاد و باید استادی چیزی وجود داشته باشه برای رفع ابهامات.

مثلا میشه درسنامه مبتکران خوند و تست کتاب دیگه زد؟ولی یک ایرادی که به مبتکران میشه گرفت اینه که گاهی به حاشیه میره و بعضی تستاش به چیز هایی گیر میده که برای کنکور کنکور نظام قدیمه، ولی از نظر درسنامه خیلی خوبه، من دهم خودخوان از روی مبتکران میخوندم

آره واسه تجربی..ولی خوب توضیح داده باشه ک با خودخوان یشه خوب فهمیدمنظورتون ریاضیات تجربیه؟
خیلی سبز فکر میکنم مناسب باشهآره واسه تجربی..ولی خوب توضیح داده باشه ک با خودخوان یشه خوب فهمید
مصلایی شنیدم از اول توضیح میدهواسه شیمی استاد معرفی میکنید بیسیک قشنگ توضیح بده..ن همش تکنیک ک ب درد کنکور نخوره
ریاضی فکر نمیکنم بشه خودخوان فهمیدآره واسه تجربی..ولی خوب توضیح داده باشه ک با خودخوان یشه خوب فهمید
ریاضی دوازدهم مخصوصا حد و مشتق نیاز به تدریس دارن و حتی با پایه قوی هم بهتره یکی بهت آموزش بده تا بزات خوب جا بیفته. از بین اساتید معین کرمی خوب درس میده ولی باید بذاری رو 2x سرعتش خیلییی پایینهآره واسه تجربی..ولی خوب توضیح داده باشه ک با خودخوان یشه خوب فهمید
پدرش فقط تو دوره جامع هستمصلایی کدوم..پسره یا پیرمرده
منم گاهی وقتا اینجوری بودم در واقع این مشکل همه هست.یه روزایی هست واقعا دوست ندارم درس بخونم
شاید 4 روز دلم نخواد درس بخونم🥲 بعد از طرفی هم عذاب وجدان نخوندن میاد سراغم
اون موقع ها چیکار کنم ؟
کومک🥹🥲
مرسی بابت راهنمایی🫂❤️✨منم گاهی وقتا اینجوری بودم در واقع این مشکل همه هست.
ممکنه این حالَت به خاطر خستگی خیلی زیاد باشه یا اینکه ذهنت داره بهونه میاره تا درس نخونی که در واقع خود آدم میفهمه و میدونه که کدوم اینهاست.
اگه حالت دومه سعی کن اون روزا رو با درسایی که بیشتر دوست داری شروع کنی که روزت با حال خوب شروع بشه و از تکنیک پومودورو میتونی استفاده کنی. یه خوراکی که دوست داری بخر کنار درست بخور و خلاصه یه جوری حال خودتو خوب نگه دار تا این حالت بگذره بعد یه مدت.
ولی اگه واقعا خستگی باشه گاهی لازمه با مشورت مشاورت (اگه داری) کلا یه روزو درس نخونی و به درسم سعی کنی فکر نکنی و اون یک روز کارایی که دوست داری رو بکن و البته حتما از خونه برو بیرون تا حال و هوات عوض بشه و بعد از فرداش دوباره شروع کن.
روش خودت رو پیدا کن و از هیچ کس کامل اطاعت یا تبعیت نکن.بچه ها سلام
من دیشب یه موضوعی دیدم که یه دانش اموزی داشت میگفت مشاورش نمیذاره بیشتر از 3روز برای ازمونها زمان بزاره
من اینجاشو نمیفهمم که مگه درس خوندن برای ازمونها و کنکور دریک راستا نیست؟یجورایی برای ازمون که میخونی خب داری برای کنکورهم میخونی
بعدشم حالا گیریم طرف میخواد پیشروی کنه که زودتر تموم کنه ولی اخه منطقیه کل دو هفته به جز 3روزش صرف پیشروی بشه؟
حالا یه موضوع دیگه اینکه مشاور منم میگه خیلی حساسیت دارم رو ازمون ها و این کار غلطه و فلانو بیسار
نمیدونم مشاورا چرا اکثرا مخالف این برنامه ازمونان ولی مگه بده بخوام با برنامه ازمون ها مرور کنم ؟
