- ارسالها
- 848
- امتیاز
- 7,961
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان ۲
- شهر
- اصفهان
- سال فارغ التحصیلی
- 1404
- دانشگاه
- MUI
- رشته دانشگاه
- پزشکی
من نمیدونم روشم تا چه حد درست بوده ولی شروع کردم به مرور درسا به صورت فصل به فصل و بعدش زدن کتابای موج آزمونش (جز ریاضی که آزمونیوم). مثلا فصل ۱ شیمی۱ بعد آزمونای موج آزمونش. و خب خود این کتابا این رو داشت که مثلا ۳ فصل شیمی ۱ که تموم میشد چند تا آزمون از کلش داشته باشه. یا آزمون جامع از ۱۰ و ۱۱ و... . پس تو این فاصله فراموشم نمیشد چیزی. بعد که این کتابا تموم شد، رفتم سراغ آزمون های جامع و رفع اشکال تا هفته قبل کنکور. بعدشم جمع بندی که خب واسه زیست مثلا فرهمندنیا دیدم ولی برای شیمی و فیزیک و ریاضی خودم مرور کردم. بعدم کنکور. البته شرایط من یکم خاص بود (تغییر رشته داده بودم و زیست ۳ سال رو مجبور شدم دوازدهم بخونم) و برای همین اینایی که گفتم رو از ۲۶ اسفند شروع کردم.بچه ها یه سوال
دوران جمعبندی چیکار میکنن؟
الان آزمونا فروردین شروع میکنم آزمونای جمعبندی رو
من هنوز تموم نکردم ولی اخراش مونده که اونو دیگه همزمان با جمعبندی تموم میکنم
خودم تو ذهنم بود که برا هر درس حدود یه هفته از اسفند رو بذارم بعد دیگه نکته و تست و کنکورا و آزمون جامع همون درس و نقطه ضعفامو و کامل کردن خلاصه نویسی و.... رو برای هر درس تو همون یه هفتش انجام بدم بعد تقریبا اولای فروردین دیگه فقط آزمون جامع بزنم
شما نظرتون چیه ؟ کلا اسم جمعبندی منو میترسونه و هر نظری وایده ای درباره اسفند و فروردین دارین خوشحال میشم بگین بهم






من خیلی میترسم



