• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

کنکور سوالات غیردرسی کنکور ۱۴۰۵

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع Hyazinthe
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
اگه کسی کانالی چیزی داشت سی پی آر میرحسینی امسال یا پارسال داره توش ممنون میشم بده
 
اگه کسی کانالی چیزی داشت سی پی آر میرحسینی امسال یا پارسال داره توش ممنون میشم بده
@stream_k0nk0r
این کانال توی روبیکا سی‌پی‌آر مربوط به پارسال میرحسینی رو گذاشته.
 
  • لایک
امتیازات: Thea
  • لایک
امتیازات: Thea
ضمن ورود به علوم پزشکی همه دکتر هستن 🙏


مچکررررممم
اسپم:سلام دکتر^^


رفع اسپم:آزمون های دوپینگ رو پیشنهاد میدین چجوری بزنیم؟یعنی مثلا چرا جدان؟:(( به ترتیب همیشه برم که خب مثلا امروز ریاضی نبود تیکه تیکه بدم؟هرآزمونو بدم تحلیل کنم برم بعدی؟شانسی؟واقعا نمیدونم ):
 
اسپم:سلام دکتر^^


رفع اسپم:آزمون های دوپینگ رو پیشنهاد میدین چجوری بزنیم؟یعنی مثلا چرا جدان؟:(( به ترتیب همیشه برم که خب مثلا امروز ریاضی نبود تیکه تیکه بدم؟هرآزمونو بدم تحلیل کنم برم بعدی؟شانسی؟واقعا نمیدونم ):
سلام
کاملا بستگی به سطح تون و کارایی که تا الان کردید داره
اگه درس خون بودی و چیز خوندنی ای نداری و قصد پیشروی نداری و موندی چیکار بکنی با برنامه خود دوپینگ جلو برو که عقب نمونی و هر آزمون هم تحلیل کن فقط همچین دانش آموزی به نظرم حتما باید آزمون های جامع پایه درس هاهم کار کنه و اگر تونست جامع کل شبیه ساز کنکور هم بزنه

اگه پیشروی ات مناسب نبوده و قصد داری پیشروی کنی،اینجا باید دوپینگ رو شخصی سازی کنی

اگر هم کلا به نظرت دوپینگ مناسبت نیست با برنامه خودت و مشاورت همخوانی نداره،از سوالاتش طبق برنامه خودت استفاده کن

الان چیزی که مهمه اینه با تست و آزمون مرور کنی و سوالات زیادی حل کنی و ببینی
چه توی نقطه قوتت چه توی نقطه ضعف ات.حالا اگه برنامه دارم باشه که عالیه
 
سلام
کاملا بستگی به سطح تون و کارایی که تا الان کردید داره
اگه درس خون بودی و چیز خوندنی ای نداری و قصد پیشروی نداری و موندی چیکار بکنی با برنامه خود دوپینگ جلو برو که عقب نمونی و هر آزمون هم تحلیل کن فقط همچین دانش آموزی به نظرم حتما باید آزمون های جامع پایه درس هاهم کار کنه و اگر تونست جامع کل شبیه ساز کنکور هم بزنه

اگه پیشروی ات مناسب نبوده و قصد داری پیشروی کنی،اینجا باید دوپینگ رو شخصی سازی کنی

اگر هم کلا به نظرت دوپینگ مناسبت نیست با برنامه خودت و مشاورت همخوانی نداره،از سوالاتش طبق برنامه خودت استفاده کن

الان چیزی که مهمه اینه با تست و آزمون مرور کنی و سوالات زیادی حل کنی و ببینی
چه توی نقطه قوتت چه توی نقطه ضعف ات.حالا اگه برنامه دارم باشه که عالیه
خیلی ممنونم!!!
 
سلام
کسی جزوه سی پی ار میرحسینی مال پارسال نوشته شده رو داره؟ یا جایی که گذاشته باشتش
 
سلام بچه‌ها
کسی فایل پی‌دی‌اف جلد دوم(پاسخنامه تشریحی) کنکوریوم انسانی رو داره؟ یا چنلی تو روبیکا میشناسید که فایلش رو گذاشته باشه؟
 
توی تاریخ دریافت دیپلم و معدل دیپلم چی نوشتید؟
 
ویرایش از فرهنگیان رشته خودمون کافیه دیگه؟ بنظر میاد آره.
 
آخرین ویرایش:
این معدل دیپلم و اینارو هرچی وارد کنیم اوکیه دیگه؟☹️☹️☹️
معدل یازدهمتون رو وارد کنید. یه تایمی تو تابستون باز می‌شه سامانه که اصلاح کنید یا شاید چون این سال‌ها آموزش و پرورش نمرات رو به سنجش می‌فرسته، صرفا نیاز بشه تایید کنید.
 
Back
بالا