- ارسالها
- 2,008
- امتیاز
- 31,976
- نام مرکز سمپاد
- علامه حلی۱
- شهر
- همدان
- سال فارغ التحصیلی
- 0000
- دانشگاه
- علوم پزشکی همدان
- رشته دانشگاه
- پزشکی
اگه کسی کانالی چیزی داشت سی پی آر میرحسینی امسال یا پارسال داره توش ممنون میشم بده
مال پارسالش هست ۱۴۰۴مال پارسال چطور؟
@stream_k0nk0rاگه کسی کانالی چیزی داشت سی پی آر میرحسینی امسال یا پارسال داره توش ممنون میشم بده
archive_stars تو روبیکا cpr امسال رو داره .اگه کسی کانالی چیزی داشت سی پی آر میرحسینی امسال یا پارسال داره توش ممنون میشم بده
مرسی دکتر@stream_k0nk0r
این کانال توی روبیکا سیپیآر مربوط به پارسال میرحسینی رو گذاشته.
آقا من دکتر نیستم. خودم اینو استفاده میکنم: @biomaz1مرسی دکتر
برای آزمون آزمایشی چی داری؟
ضمن ورود به علوم پزشکی همه دکتر هستن 🙏آقا من دکتر نیستم. خودم اینو استفاده میکنم: @biomaz1
دوپینگها رو هم این میذاره: @ayandehsazan_ed
اسپم:سلام دکتر^^ضمن ورود به علوم پزشکی همه دکتر هستن 🙏
مچکررررممم
به ترتیب همیشه برم که خب مثلا امروز ریاضی نبود تیکه تیکه بدم؟هرآزمونو بدم تحلیل کنم برم بعدی؟شانسی؟واقعا نمیدونم ):سلاماسپم:سلام دکتر^^
رفع اسپم:آزمون های دوپینگ رو پیشنهاد میدین چجوری بزنیم؟یعنی مثلا چرا جدان؟به ترتیب همیشه برم که خب مثلا امروز ریاضی نبود تیکه تیکه بدم؟هرآزمونو بدم تحلیل کنم برم بعدی؟شانسی؟واقعا نمیدونم ):
خیلی ممنونم!!!سلام
کاملا بستگی به سطح تون و کارایی که تا الان کردید داره
اگه درس خون بودی و چیز خوندنی ای نداری و قصد پیشروی نداری و موندی چیکار بکنی با برنامه خود دوپینگ جلو برو که عقب نمونی و هر آزمون هم تحلیل کن فقط همچین دانش آموزی به نظرم حتما باید آزمون های جامع پایه درس هاهم کار کنه و اگر تونست جامع کل شبیه ساز کنکور هم بزنه
اگه پیشروی ات مناسب نبوده و قصد داری پیشروی کنی،اینجا باید دوپینگ رو شخصی سازی کنی
اگر هم کلا به نظرت دوپینگ مناسبت نیست با برنامه خودت و مشاورت همخوانی نداره،از سوالاتش طبق برنامه خودت استفاده کن
الان چیزی که مهمه اینه با تست و آزمون مرور کنی و سوالات زیادی حل کنی و ببینی
چه توی نقطه قوتت چه توی نقطه ضعف ات.حالا اگه برنامه دارم باشه که عالیه
کدوم جلسه اش رو میخوایسلام
کسی جزوه سی پی ار میرحسینی مال پارسال نوشته شده رو داره؟ یا جایی که گذاشته باشتش
@KNKURYA توی روبیکا:سلام بچهها
کسی فایل پیدیاف جلد دوم(پاسخنامه تشریحی) کنکوریوم انسانی رو داره؟ یا چنلی تو روبیکا میشناسید که فایلش رو گذاشته باشه؟
شهریور ۱۴۰۵ وارد کنید.توی تاریخ دریافت دیپلم و معدل دیپلم چی نوشتید؟
این معدل دیپلم و اینارو هرچی وارد کنیم اوکیه دیگه؟☹️☹️☹️توی تاریخ دریافت دیپلم و معدل دیپلم چی نوشتید؟
معدل یازدهمتون رو وارد کنید. یه تایمی تو تابستون باز میشه سامانه که اصلاح کنید یا شاید چون این سالها آموزش و پرورش نمرات رو به سنجش میفرسته، صرفا نیاز بشه تایید کنید.این معدل دیپلم و اینارو هرچی وارد کنیم اوکیه دیگه؟☹️☹️☹️
فکر کنماین معدل دیپلم و اینارو هرچی وارد کنیم اوکیه دیگه؟☹️
