- ارسالها
- 2,275
- امتیاز
- 6,090
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- کرمانشاه
- سال فارغ التحصیلی
- 1370
- مدال المپیاد
- ریسکه!
اگر آسودگی خواهی به حزب خر بیا فوری
که با یک جفتکت روی علفهای تر اندازیم
که با یک جفتکت روی علفهای تر اندازیم
در نهایت تمام ریپ ها رو پاک میکنیمح ب تون ریپلای بود
قراره پاک کنیم چون چت مت هست
چندین تا از کاربر ها چه مستقیم چه غیرمستقیم نسبت به روند ریپلای زدن و بحث راه انداختن توی ح ب،حتی با این شرایط کشور،مخالفن و فکر میکنن فضای امن شون خراب شده.
هم توی متن گزارش ها از کاربر های مختلف که برای مدیران داخلی در دسترسه این موضوع بیان شده،هم توی پ خ هم توی پست های خودشون در ح ب.
حالا من نمیدونم اگر روند تغییر کرده من مشکلی با این قضیه که اسپم کنید توی این شرایط ندارم.
@Sina
@Becoming
اصلا حس خوبی به حزب خران ندارممنم حزب خران رو تشکیل میدم.
فعلا با حزب فرهیختگان کاری نداریم.
از شما درخواست میگردد تا در حزب خران عضو شوید.در نهایت تمام ریپ ها رو پاک میکنیم
فقط با کمی تاخیر نسبت به حالت عادی
اگر آسودگی خواهی به حزب خر بیا فوریاصلا حس خوبی به حزب خران ندارم
من یه لیست پیشنهادی برای اعضای حزب شما دار-از شما درخواست میگردد تا در حزب خران عضو شوید.
شما انگار خیلی دلخور شدینپست من نقل قول نبود ولی پاک شد. البته تگ داشت ولی فک نکنم خلاف مقررات باشه.
پست من نقل قول نبود ولی پاک شد. البته تگ داشت ولی فک نکنم خلاف مقررات باشه.
شما برو یه حالی به فکر اعضای حزب خودت کن 😂من یه لیست پیشنهادی برای اعضای حزب شما دار-
پزشکیان core:من اصلاح طلب اصولگرا هستم هشتگ رهبر سمپادیا.
خرسالاریایدئولوژی حزب فرهیختگان چیه سمندون جان؟
در حد حرف زدن درباره حزب من نیستی پسرک برو دنبال خر بازیت.☝️💘شما برو یه حالی به فکر اعضای حزب خودت کن 😂
ایشون انقلابیه انقلابیپزشکیان core:

مجموع سن اعضات با سن یکی از خر های حزب خران برابر نیستدر حد حرف زدن درباره حزب من نیستی پسرک برو دنبال خر بازیت.☝️💘

یکی از خر های حزب خران
خیلی نژادپرستانست که منو داری به حزبت دعوت میکنیاگر آسودگی خواهی به حزب خر بیا فوری
که با یک جفتکت روی علفهای تر اندازیم
