- شروع کننده موضوع
- #21
neda.m
کاربر خاکانجمنخورده
- ارسالها
- 1,720
- امتیاز
- 2,682
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان 1
- شهر
- تهران
- دانشگاه
- شهید رجائی تهران
- رشته دانشگاه
- مهندسی عمران - ژئوتکنیک
پاسخ : ايمني در خودروها
آها، اون اسفنجي خوب شد! ولي بازم نبايد خيلي نرم باشه...
ديفرانسيل جلو بهتره، ولي تا اونجايي كه مي دونم نسل ديفرانسيل عقب منقرض شده اصلا! :دي فقط وانت ها و كاميون ها عقبن با پيكان كه ديگه توليد نميشه!
ولي يه سوال دارم، ديفرانسيل عقب بودن تو ترمز گرفتن چه تاثيري داره؟ چون تو همه ي ماشين ها هر 4 تا چرخ با هم ترمز مي گيرن و بعيد مي دونم به ديفرانسيلش ربطي داشته باشه...
آها، اون اسفنجي خوب شد! ولي بازم نبايد خيلي نرم باشه...
ديفرانسيل جلو بهتره، ولي تا اونجايي كه مي دونم نسل ديفرانسيل عقب منقرض شده اصلا! :دي فقط وانت ها و كاميون ها عقبن با پيكان كه ديگه توليد نميشه!
ولي يه سوال دارم، ديفرانسيل عقب بودن تو ترمز گرفتن چه تاثيري داره؟ چون تو همه ي ماشين ها هر 4 تا چرخ با هم ترمز مي گيرن و بعيد مي دونم به ديفرانسيلش ربطي داشته باشه...