• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

همسو | باشد که درس بخوانیم :)

سلام، نحوه استفاده از همسو تغییر کرده؟ من امروز هرچی زدم، بعد اینکه صفحه گوشیم خاموش شده قطع شده و محاسبه نکرده :-<
سلام منم اومدم همینو بگو برا لپتاپ هم همینجوریه
من تایمرو زدم برنامه رو بستم دوباره باز کردم داشت ثبت میکرد بعد برنامه باز بود داشتم آزخون میدادم بعد یه ساعت که تموم شد نت رو وصل کردم کلا ثبت نکرده بود:(
 
از دیروز تایمر وسطش قطع میشه و نمیشمره کامل
+ میشه ویبره رو برای پایان تایمی که مشخص کردیم اضافه کنی؟
 
سلام، نحوه استفاده از همسو تغییر کرده؟ من امروز هرچی زدم، بعد اینکه صفحه گوشیم خاموش شده قطع شده و محاسبه نکرده :-<
سلام
همسو چون‌که توی مرورگر اجرا می‌شه وقتی گوشی خاموش شه سیستم‌عامل برای مصرف انرژی کم‌تر اجازه فعالیت توی پس‌زمینه نمی‌ده.

توی تنظیمات می‌شه این رو عوض کرد.
 
نمیشه همسو اپ هم داشته باشه؟:((
 
سلام
همسو چون‌که توی مرورگر اجرا می‌شه وقتی گوشی خاموش شه سیستم‌عامل برای مصرف انرژی کم‌تر اجازه فعالیت توی پس‌زمینه نمی‌ده.

توی تنظیمات می‌شه این رو عوض کرد.
قبلاً اینجوری نبود از امروز اینجوری شده برا من البته من دیروز امتحان نکردم
به محض اینکه نت رو قطع میکنم خود تایمر قطع میشه قبلاً لپتاپم خاموش میکردم وقتی روشن میکردم هنوز تایمر وصل بود
 
سلام
همسو چون‌که توی مرورگر اجرا می‌شه وقتی گوشی خاموش شه سیستم‌عامل برای مصرف انرژی کم‌تر اجازه فعالیت توی پس‌زمینه نمی‌ده.

توی تنظیمات می‌شه این رو عوض کرد.
قبلا این مشکل نبود. راحت کار میکردیم :‌(
 
قبلاً اینجوری نبود از امروز اینجوری شده برا من البته من دیروز امتحان نکردم
به محض اینکه نت رو قطع میکنم خود تایمر قطع میشه قبلاً لپتاپم خاموش میکردم وقتی روشن میکردم هنوز تایمر وصل بود
قبلا این مشکل نبود. راحت کار میکردیم :‌(

احتمالا بخاطر وب بودنشه.
قراره که تبدیل شه به اپلیکشن.
اینجور ایرادا رو نداره ولی توسعه‌ش سخت و دیر منتشر می‌شه.
@Oracle داره روی نسخه وب کار میکنه منم کم‌کم دارم روی اپلیکشن کار می‌کنم.

دیگه بدون اینترنت کار میکنه و ایرادات اینجور طور رو نداره
 
خب خب خب
بچه ها چه وضعشهههه پاشین از فردا هدف گذاری کنین بیایین همسو
حیف نیست کرنو نمیزنیم اونجا ؟ قشنگ همه پاشن بیان جو رقابتی سنگینی برقرار شه
از فردا هم نفرات برتر همسو رو تو تاپیک ساعت مطالعه اعلام میکنم
ببینیم کیا میان بالا :>
بهانه هم نداریم فردا شنبه س اول هفته :>
 
Back
بالا