- ارسالها
- 1,139
- امتیاز
- 17,668
- نام مرکز سمپاد
- -
- شهر
- -
- سال فارغ التحصیلی
- 1397
- دانشگاه
- ع.پ شیراز
- رشته دانشگاه
- پزشکی
خیلی خوبه لامصبXiaomi Mi9

خیلی خوبه لامصبXiaomi Mi9


شاید باورتون نشه ولی من honer 4c داشتم با یه دونه سامسونگ قابی (70 هزار تومنه) عوض کردمموفقیت شما را تضمین میکند....
:eek:یه گوشی که دوربین خوبی داشته باشه و حافظه ی داخلی خودشم خوب باشه و قیمت مناسب داشته باشه بگید![]()


۴حدوداتا چه اندازه قیمت ؟؟؟
۴حدودا


پیدا میشهمنقرض شده ها ؟؟!!!
پیدا میشه

تا 4/5 چه گوشی پیشنهاد میکنین؟![]()

A50 سامسونگ چطوره؟Redmi note 7
P30 lite
Pocophone f1
A50 سامسونگ چطوره؟

اینو من دارم فنیش خیلی خوبه قیمتشم بد نیسA50 سامسونگ چطوره؟
چراغ مطالعهش هم تقریبا شبانه روز روشنه. به نظرم در کل برند با کیفیتی هست. 
A50 سامسونگ چطوره؟



