• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

راهنمای خرید: موبایل

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع shayan-emperor
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد:
یه گوشی که دوربین خوبی داشته باشه و حافظه ی داخلی خودشم خوب باشه و قیمت مناسب داشته باشه بگید :D
 
تا 4/5 چه گوشی پیشنهاد میکنین؟ :-"
 
من خودم موبایل شیائومی تا حالا نداشتم ولی چندتا از دوستام داشتن. بلا استثنا راضی بودن. خودم هم اسمارت بند و چراغ مطالعه ـشو داشتم. مثلا چند سال هس با اسمارت بندِ حمام میرم و زیر آب میشورمش ولی هیچیش نشده :| چراغ مطالعه‌ش هم تقریبا شبانه روز روشنه. به نظرم در کل برند با کیفیتی هست. :|
 
A50 سامسونگ چطوره؟


رفتم از تعمیرگاه پرسیدم گفت سمتش نری

هفته گذشته با اینکه جدید اومده 4 ، 5 تا برام اومده

یه تجهیزات بالایی روش ریختن که نمتونه تحمل کنه

و کلن این مدل جدید a مشکل داره

جدا از پول برند سامسونگ
 
J1 mini prime
ارزونه
کوچیکه
هنگ نمیکنه
_____________________________
واقعا دلیل این همه تمایلتون به این گوشیای اخرین مدل چیه؟ مثلا چی ازین بالایی بیشتر دارن بجز کیفیت عکس؟
مثلا نورش تو روشنایی اتومات زیاد شه؟
رنگای صفحش زیاد باشه گوشیم قشنگ بنظر بیاد؟
موقع عکس گرفتن لبخند ام رو نشون بتونه بده؟!
_____________________________
اگرم این چیزا براتون دغدغس باید بگم از زندگی لذت نمیبرید!
 
میگن شیامی اگه خراب شد قطعاتش به سختی گیر میاد :-??
 
Back
بالا