• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

راهنمای خرید: موبایل

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع shayan-emperor
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

ولی متاسفانه هواوی ‏‎ 4G‏ نداره!
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از رضــــا :
ولی متاسفانه هواوی ‏‎ 4G‏ نداره!
شائومی Redmi 2 4 جی داره دوربینش هم بد نیست.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

4.5 اینچی* دوربین* باتری*
متاسفانه اپل se هست ولی دوربین جلو ضعیفه
سنسور دوربین حتماً باید گوشه باشه
نداریم؟ :D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از skyxall :
4.5 اینچی* دوربین* باتری*
متاسفانه اپل se هست ولی دوربین جلو ضعیفه
سنسور دوربین حتماً باید گوشه باشه
نداریم؟ :D
حالا چه اصراري هست كه سنسور گوشه باشه؟ :-\
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

خب واسه من سیما مهمِ!بنظرم وقتی وسط میزارنش خیلی بد جلوه میکنه
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

خب من هنوز به قطعیت نرسیدم که چی بخرم:))
میشه یه فاینال چویس بدین؟:/
اصلن گیم نمیزنم. دیتام دائما روشنه. پس واسم مهمه که باطریش عالی باشه. یه چیز روون و اوکیی هم باشه شش ماهه خراب نشه. دوربینشم حالا افتضاح نباشه:))
× صفحه بزرگ نباشه تا جای ممکن.
جا داره دوباره عرض کنم متنفرم از G3لعنتیم:))
حتمن 4G ساپورت کنه و بودجه هم حوالی یه تومن.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از skyxall :
4.5 اینچی* دوربین* باتری*
متاسفانه اپل se هست ولی دوربین جلو ضعیفه
سنسور دوربین حتماً باید گوشه باشه
نداریم؟ :D
هوآوي P9 يا سوني z5
 
  • لایک
امتیازات: Tyler
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

تا 900 تومن چی پیشنهاد میدین ؟!
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

نظرتون در مورد گلکسی نوت 7 چیه ؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Nirmanov :
نظرتون در مورد گلکسی نوت 7 چیه ؟
از چه لحاظ؟!
و لبه خمیده هاش یخورده ضعیف میکنند گوشیو در مقابل ضربه
دو سه مورد دیده شده گلس گلگسی اس 7 اقوام بر اثر ضربه ضعیف همون دو سه روز اول خرید شکسته :)
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از skyxall :
اینا که 5 اینچی اند
Z5 compact
البته به نظر من آيفون Se بهتره... در توي اين ابعاد گوشي خوب زياد نيست.....
به نقل از Fireball.II :
خب من هنوز به قطعیت نرسیدم که چی بخرم:))
میشه یه فاینال چویس بدین؟:/
اصلن گیم نمیزنم. دیتام دائما روشنه. پس واسم مهمه که باطریش عالی باشه. یه چیز روون و اوکیی هم باشه شش ماهه خراب نشه. دوربینشم حالا افتضاح نباشه:))
× صفحه بزرگ نباشه تا جای ممکن.
جا داره دوباره عرض کنم متنفرم از G3لعنتیم:))
حتمن 4G ساپورت کنه و بودجه هم حوالی یه تومن.
Z3 plus

به نقل از Spammer :
تا 900 تومن چی پیشنهاد میدین ؟!
الجي جي ٤ پيشنهاد اصلي من هست... كه حدود ٢٠٠ تومن از بودجه شما گرون تره....
در غير اين صورت سوني زد٣ پلاس يا هوآوي پي٨
 
  • لایک
امتیازات: Tyler
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از skyxall :
خب واسه من سیما مهمِ!بنظرم وقتی وسط میزارنش خیلی بد جلوه میکنه
اگه این براتون ملاکه و آیفون se رو نپذیرفتید لازم نیست هزینه اضافه بکنید.
گلکسی آلفا بهترین انتخاب ممکنه که قیمتشم حدودا 800 تومنه.
گوشی خیلی براریک و زیبا و خوش دیسستیه واقعا :)
به نقل از Fireball.II :
خب من هنوز به قطعیت نرسیدم که چی بخرم:))
میشه یه فاینال چویس بدین؟:/
اصلن گیم نمیزنم. دیتام دائما روشنه. پس واسم مهمه که باطریش عالی باشه. یه چیز روون و اوکیی هم باشه شش ماهه خراب نشه. دوربینشم حالا افتضاح نباشه:))
× صفحه بزرگ نباشه تا جای ممکن.
جا داره دوباره عرض کنم متنفرم از G3لعنتیم:))
حتمن 4G ساپورت کنه و بودجه هم حوالی یه تومن.
همونطوری که گفتم اس 6 بخری بهتره.چون حداقلش تا اندروید بعد مارشمالو هم آپدیت میشه و دوربینش که کلهم اوکیه.
به نقل از Spammer :
تا 900 تومن چی پیشنهاد میدین ؟!
در درجه اول پیشنهادم htc one E9 plusه.
و در موارد بعدی که میگم بیشتر سلیقتون دخیله فرق خاصی ندارن باهم.
Huawei P8 ، Xperia C5 Ultra،Redmi Note 3
به نقل از Nirmanov :
نظرتون در مورد گلکسی نوت 7 چیه ؟
از نوت 4 به بعد همش داری این سوالو میپرسیا :دی
گوشی خوبیه و میشه گفت نقطه ضعف خاصی نداره.
ولی اگه مثل اس 7 در 2 نسخه با لبه و بدون لبه تولید میشد خیلی بهتر میشد چون صفحه نوت به اندازه کافی به خاطر اندازش آسیب پذیر هست و خمیده بودن این امر رو تشدید میکنه :دی
البته خیلیا میگن نوت ضعیفه در برابر ضربه ولی الان 3 ساله که گوشی نوتی که از نزدیک دیدم خیلی افتاده این ور اونور(حتی توی آب!) ولی هیچیش نشده.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

نظرتون در مورد nexus6p چیه؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از masoudsh :
نظرتون در مورد nexus6p چیه؟
گوشی خ خوبیه! ولی نسبت به امکاناتش یکم گرونه!
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Im_SPHR :
سری زد سونی داغ میکرد تا جایی که یادمه. پردازنده ش...
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Im_SPHR :
Z5 compact
البته به نظر من آيفون Se بهتره... در توي اين ابعاد گوشي خوب زياد نيست.....
مرسی.این مدل سونی واقعاً از خیلی جهات راست کار منه فقط گویا یکم ضخیمه ولی خوبه.آیفون se رو میخواستم ولی متاسفانه دوربین جلوش ضعیفه
به نقل از امیررضا رحمتی :
اگه این براتون ملاکه و آیفون se رو نپذیرفتید لازم نیست هزینه اضافه بکنید.
گلکسی آلفا بهترین انتخاب ممکنه که قیمتشم حدودا 800 تومنه.
گوشی خیلی براریک و زیبا و خوش دیسستیه واقعا :)
مرسی...دیدمش خب انصافا گوشی خوش دست و خوبیه ولی از گوشی های سامسونگ خوشم نمیاد :-< جدا از اون سنسور دوربین اصلیشم وسطه :D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

با بودجه ۶۰۰تا۸۰۰تومن گوشی خوب و کم نقص چی سراغ دارین.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

نظرتون در مورد خرید از دیجی کالا چیه؟
معایب و مزایا و ارزش خرید نسبت به بازار
 
  • لایک
امتیازات: Tyler
Back
بالا