- ارسالها
- 1,139
- امتیاز
- 17,669
- نام مرکز سمپاد
- -
- شهر
- -
- سال فارغ التحصیلی
- 1397
- دانشگاه
- ع.پ شیراز
- رشته دانشگاه
- پزشکی

شائومی Redmi 2 4 جی داره دوربینش هم بد نیست.به نقل از رضــــا :ولی متاسفانه هواوی 4G نداره!

حالا چه اصراري هست كه سنسور گوشه باشه؟ :-\به نقل از skyxall :4.5 اینچی* دوربین* باتری*
متاسفانه اپل se هست ولی دوربین جلو ضعیفه
سنسور دوربین حتماً باید گوشه باشه
نداریم؟![]()


هوآوي P9 يا سوني z5به نقل از skyxall :4.5 اینچی* دوربین* باتری*
متاسفانه اپل se هست ولی دوربین جلو ضعیفه
سنسور دوربین حتماً باید گوشه باشه
نداریم؟![]()
اینا که 5 اینچی اندبه نقل از Im_SPHR :هوآوي P9 يا سوني z5
از چه لحاظ؟!به نقل از Nirmanov :نظرتون در مورد گلکسی نوت 7 چیه ؟
Z5 compactبه نقل از skyxall :اینا که 5 اینچی اند
Z3 plusبه نقل از Fireball.II :خب من هنوز به قطعیت نرسیدم که چی بخرم![]()
میشه یه فاینال چویس بدین؟:/
اصلن گیم نمیزنم. دیتام دائما روشنه. پس واسم مهمه که باطریش عالی باشه. یه چیز روون و اوکیی هم باشه شش ماهه خراب نشه. دوربینشم حالا افتضاح نباشه
× صفحه بزرگ نباشه تا جای ممکن.
جا داره دوباره عرض کنم متنفرم از G3لعنتیم
حتمن 4G ساپورت کنه و بودجه هم حوالی یه تومن.
الجي جي ٤ پيشنهاد اصلي من هست... كه حدود ٢٠٠ تومن از بودجه شما گرون تره....به نقل از Spammer :تا 900 تومن چی پیشنهاد میدین ؟!

اگه این براتون ملاکه و آیفون se رو نپذیرفتید لازم نیست هزینه اضافه بکنید.به نقل از skyxall :خب واسه من سیما مهمِ!بنظرم وقتی وسط میزارنش خیلی بد جلوه میکنه
همونطوری که گفتم اس 6 بخری بهتره.چون حداقلش تا اندروید بعد مارشمالو هم آپدیت میشه و دوربینش که کلهم اوکیه.به نقل از Fireball.II :خب من هنوز به قطعیت نرسیدم که چی بخرم![]()
میشه یه فاینال چویس بدین؟:/
اصلن گیم نمیزنم. دیتام دائما روشنه. پس واسم مهمه که باطریش عالی باشه. یه چیز روون و اوکیی هم باشه شش ماهه خراب نشه. دوربینشم حالا افتضاح نباشه
× صفحه بزرگ نباشه تا جای ممکن.
جا داره دوباره عرض کنم متنفرم از G3لعنتیم
حتمن 4G ساپورت کنه و بودجه هم حوالی یه تومن.
در درجه اول پیشنهادم htc one E9 plusه.به نقل از Spammer :تا 900 تومن چی پیشنهاد میدین ؟!
از نوت 4 به بعد همش داری این سوالو میپرسیابه نقل از Nirmanov :نظرتون در مورد گلکسی نوت 7 چیه ؟


گوشی خ خوبیه! ولی نسبت به امکاناتش یکم گرونه!به نقل از masoudsh :نظرتون در مورد nexus6p چیه؟
سری زد سونی داغ میکرد تا جایی که یادمه. پردازنده ش...به نقل از Im_SPHR :Z3 Plus
مرسی.این مدل سونی واقعاً از خیلی جهات راست کار منه فقط گویا یکم ضخیمه ولی خوبه.آیفون se رو میخواستم ولی متاسفانه دوربین جلوش ضعیفهبه نقل از Im_SPHR :Z5 compact
البته به نظر من آيفون Se بهتره... در توي اين ابعاد گوشي خوب زياد نيست.....
مرسی...دیدمش خب انصافا گوشی خوش دست و خوبیه ولی از گوشی های سامسونگ خوشم نمیادبه نقل از امیررضا رحمتی :اگه این براتون ملاکه و آیفون se رو نپذیرفتید لازم نیست هزینه اضافه بکنید.
گلکسی آلفا بهترین انتخاب ممکنه که قیمتشم حدودا 800 تومنه.
گوشی خیلی براریک و زیبا و خوش دیسستیه واقعا :)
جدا از اون سنسور دوربین اصلیشم وسطه 
