- ارسالها
- 7,837
- امتیاز
- 40,262
- نام مرکز سمپاد
- علامه حلی
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 1389
یکی از فانتزی های من اینه که دانشگاه چنین کاری بکنه و من به جرم نقض حریم خصوصی ازش شکایت کنم. مثلا اینجا آمریکاست 


دوست من همون ترم اول رفتسه ترم مشروط بشی نامه میاد خونه تون.

اعتراف کنید سوال پیچتون کنم 
مثلاشما توانایی مشروط شدن دارییکی از فانتزی های من اینه که دانشگاه چنین کاری بکنه و من به جرم نقض حریم خصوصی ازش شکایت کنم. مثلا اینجا آمریکاست![]()

دانشگاه ما هم تا جایی که میدونم میفرسته ،علوم پزشکی نیس ولیشاید برا علوم پزشکی اینطوریه![]()
دانشگاه سخت گیری باشی و واحدات زیاد باشه حقیقتا نمیرسی به کار. البته با سبک دانشجویی فعلی نمیرسی وگرنه اگر کمی از تفریحات و وقت های تلف شده بزنی میشه رسوند.سلام دوستان
یکی از دوستان من به طور نیمه وقت کار میکنه می خواستم بدونمچطوری می تونه این کارشو ادامه بده ایا لطمه ای به درسش می خوره الان ترم دوم
راهی دارید که چطوری به هردوتاش بتونه برسه



با این وضعیت کار نکنه بهتره !از سطح تفریحاتشم زده بعد دانشگاه میره سر کار تا ساعت ۲۳ اونجاست و عملا یکی دو روز که اونمنصف روز داره شما از منظورتون از تفریحات و وقت های تلف شده دقیقا چیه ؟!
بعد اینکه تعداد واحد تعیین شده(180 تا) رو گذروندید بهتون ی مهر موقت میدن(انجمن داروسازان ایران) که میتونین با اون برین و شیفت بگیرین به عنوان مسئول فنی یا همون دکتر داروخونهسلام
از دوستانی که تجربه ی کار توی داروخونه داشتن می خواستم بپرسم الان که من ترم چهارمو تموم کردم میتونم تابستون برم و توی یه داروخونه مشغول به کار بشم ؟ یا باید دوره کارآموزی رو گذرونده باشی ؟![]()

خب پس کسایی که الان ( ینی قبل از گذروندن ۱۸۰ واحد) دارن تو داروخونه کار میکنن چجوریاس ؟بعد اینکه تعداد واحد تعیین شده(180 تا) رو گذروندید بهتون ی مهر موقت میدن(انجمن داروسازان ایران) که میتونین با اون برین و شیفت بگیرین به عنوان مسئول فنی یا همون دکتر داروخونه

به عنوان نسخه پیچ که دوره تکنسین باید بگذرونن، سه ماه هس دورش. البته به نظرم به پولش نمی ارزه اما اگه دنبال تجربه هستین میتونه گزینه خوبی باشهخب پس کسایی که الان ( ینی قبل از گذروندن ۱۸۰ واحد) دارن تو داروخونه کار میکنن چجوریاس ؟![]()

سلام یکی از دوستان من دوره ی کار توی داروخونه رو دیده و الان داره کار میکنه و بدم نیستسلام
از دوستانی که تجربه ی کار توی داروخونه داشتن می خواستم بپرسم الان که من ترم چهارمو تموم کردم میتونم تابستون برم و توی یه داروخونه مشغول به کار بشم ؟ یا باید دوره کارآموزی رو گذرونده باشی ؟![]()

شاید راه اخر همین باشبا این وضعیت کار نکنه بهتره !
آيا امكانش هست منو برگردونيد بندر عباس :/ نميخوام يزد باشم نميخوام خونه باشم :/پاسخ : گپ دانشجویی
من هنوز نرفتم ولی خیلی احساس غریبی میکنم واقعا نمیخوام برم .... نمیخوام...میخوام خونه بمونم کاش همین جا قبول شده بدم و...
آين امكان مختص دانشجوهاي داروسازيه؟ راهي واسه دانشجوهاي پزشكي وجود داره؟بعد اینکه تعداد واحد تعیین شده(180 تا) رو گذروندید بهتون ی مهر موقت میدن(انجمن داروسازان ایران) که میتونین با اون برین و شیفت بگیرین به عنوان مسئول فنی یا همون دکتر داروخونه
من نه دیدم نه شنیدم که ی پزشک بشه دکتر داروخونه!!!آين امكان مختص دانشجوهاي داروسازيه؟ راهي واسه دانشجوهاي پزشكي وجود داره؟
ممنونم از پاسخ دهيتون (:من نه دیدم نه شنیدم که ی پزشک بشه دکتر داروخونه!!!
