• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

گپ دانشجویی

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع X R@y
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
یکی از فانتزی های من اینه که دانشگاه چنین کاری بکنه و من به جرم نقض حریم خصوصی ازش شکایت کنم. مثلا اینجا آمریکاست :))
 
تجربه ی مشروطی داشته کسی اینجا ؟ :-" اعتراف کنید سوال پیچتون کنم :-"
 
یکی از فانتزی های من اینه که دانشگاه چنین کاری بکنه و من به جرم نقض حریم خصوصی ازش شکایت کنم. مثلا اینجا آمریکاست :))
مثلاشما توانایی مشروط شدن داری :-"
شاید برا علوم پزشکی اینطوریه :-?
دانشگاه ما هم تا جایی که میدونم میفرسته ،علوم پزشکی نیس ولی
 
سلام دوستان‌
یکی از دوستان من به طور نیمه وقت کار میکنه می خواستم بدونم‌چطوری می تونه این کارشو ادامه بده ایا لطمه ای به درسش می خوره الان ترم دوم
راهی دارید که چطوری به هردوتاش بتونه برسه
 
سلام دوستان‌
یکی از دوستان من به طور نیمه وقت کار میکنه می خواستم بدونم‌چطوری می تونه این کارشو ادامه بده ایا لطمه ای به درسش می خوره الان ترم دوم
راهی دارید که چطوری به هردوتاش بتونه برسه
دانشگاه سخت گیری باشی و واحدات زیاد باشه حقیقتا نمیرسی به کار. البته با سبک دانشجویی فعلی نمیرسی وگرنه اگر کمی از تفریحات و وقت های تلف شده بزنی میشه رسوند.
 
از سطح تفریحاتشم زده بعد دانشگاه میره سر کار تا ساعت ۲۳ اونجاست و عملا یکی دو روز که اونم‌نصف روز داره شما از منظورتون از تفریحات و وقت های تلف شده دقیقا چیه ؟!
 
سلام ;;)
از دوستانی که تجربه ی کار توی داروخونه داشتن می خواستم بپرسم الان که من ترم چهارمو تموم کردم میتونم تابستون برم و توی یه داروخونه مشغول به کار بشم ؟ یا باید دوره کارآموزی رو گذرونده باشی ؟:-?
 
از سطح تفریحاتشم زده بعد دانشگاه میره سر کار تا ساعت ۲۳ اونجاست و عملا یکی دو روز که اونم‌نصف روز داره شما از منظورتون از تفریحات و وقت های تلف شده دقیقا چیه ؟!
با این وضعیت کار نکنه بهتره !
 
سلام ;;)
از دوستانی که تجربه ی کار توی داروخونه داشتن می خواستم بپرسم الان که من ترم چهارمو تموم کردم میتونم تابستون برم و توی یه داروخونه مشغول به کار بشم ؟ یا باید دوره کارآموزی رو گذرونده باشی ؟:-?
بعد اینکه تعداد واحد تعیین شده(180 تا) رو گذروندید بهتون ی مهر موقت میدن(انجمن داروسازان ایران) که میتونین با اون برین و شیفت بگیرین به عنوان مسئول فنی یا همون دکتر داروخونه
 
بعد اینکه تعداد واحد تعیین شده(180 تا) رو گذروندید بهتون ی مهر موقت میدن(انجمن داروسازان ایران) که میتونین با اون برین و شیفت بگیرین به عنوان مسئول فنی یا همون دکتر داروخونه
خب پس کسایی که الان ( ینی قبل از گذروندن ۱۸۰ واحد) دارن تو داروخونه کار میکنن چجوریاس ؟ :-?
 
خب پس کسایی که الان ( ینی قبل از گذروندن ۱۸۰ واحد) دارن تو داروخونه کار میکنن چجوریاس ؟ :-?
به عنوان نسخه پیچ که دوره تکنسین باید بگذرونن، سه ماه هس دورش. البته به نظرم به پولش نمی ارزه اما اگه دنبال تجربه هستین میتونه گزینه خوبی باشه
و اینکه قبلا 180 واحد نبود، 140 واحد بوده
 
سلام ;;)
از دوستانی که تجربه ی کار توی داروخونه داشتن می خواستم بپرسم الان که من ترم چهارمو تموم کردم میتونم تابستون برم و توی یه داروخونه مشغول به کار بشم ؟ یا باید دوره کارآموزی رو گذرونده باشی ؟:-?
سلام یکی از دوستان من دوره ی کار توی داروخونه رو دیده و الان داره کار میکنه و بدم نیست
 
پاسخ : گپ دانشجویی


من هنوز نرفتم ولی خیلی احساس غریبی میکنم واقعا نمیخوام برم .... نمیخوام...میخوام خونه بمونم کاش همین جا قبول شده بدم و...
آيا امكانش هست منو برگردونيد بندر عباس :/ نميخوام يزد باشم نميخوام خونه باشم :/
 
بعد اینکه تعداد واحد تعیین شده(180 تا) رو گذروندید بهتون ی مهر موقت میدن(انجمن داروسازان ایران) که میتونین با اون برین و شیفت بگیرین به عنوان مسئول فنی یا همون دکتر داروخونه
آين امكان مختص دانشجوهاي داروسازيه؟ راهي واسه دانشجوهاي پزشكي وجود داره؟
 
  • لایک
امتیازات: a17
البته دانشجویان پزشکی می توانند در درمانگاه ها و مراکز مربوط به تزریقات و ... آموزش ببینند و همون جا استخدام بشوند!
 
Back
بالا