افخم نیا
کاربر نیمهحرفهای

- ارسالها
- 252
- امتیاز
- 704
- نام مرکز سمپاد
- تیزهوشان شهید سلطانی 3 (1 سابق)
- شهر
- کرج
- سال فارغ التحصیلی
- 96
- دانشگاه
- علوم پزشکی تبریز
- رشته دانشگاه
- دندانپزشکی
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)
با سلاام لطفا نظر بدید که چه مدادی یا اتدی برای آزمون دادن خوبه من اتد 0.5 دارم ولی برا پر کردن گزینه ها اونم برا قلمچی که گزینه هاش بزرگه سریع نیست مـــمــــنـــونـــ]
با سلاام لطفا نظر بدید که چه مدادی یا اتدی برای آزمون دادن خوبه من اتد 0.5 دارم ولی برا پر کردن گزینه ها اونم برا قلمچی که گزینه هاش بزرگه سریع نیست مـــمــــنـــونـــ]



،سر جلسه کنکور هم ازهمون استفاده کردم.







بین خوندنا هم احساس میکنم خوابم میگیره گاها ، خصوصا بعد ناهار !
سعی کنین با بدنتون کنار بیاین دیگه.یه حد وسطی بگیرین ک ن اون سردرد بگیره ن شما از درس بیفتین